Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Мілані, зростання показників Укрпошта, ювілей Rozetka та інше

Новини логістики та e-commerce: Нова пошта в Мілані, зростання показників Укрпошта, ювілей Rozetka та інше

Сьогодні
  180
Костянтин Симоненко

Нова пошта відкрила нове відділення в Мілані, Укрпошта другий рік поспіль нарощує обороти на 12%, за 20 років після старту Rozetka має 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі, понад 43 мільйони відвідувань сайту щомісяця, а також інші новини сфери електронної торгівлі та доставки.

Нова пошта відкрила нове відділення в Мілані

На початку квітня 2025-го відкрилося вже друге відділення компанії в Мілані за адресою: via Rodolfo Farneti, 3. Тут можна швидко отримати та відправити документи й посилки до 30 кг. Відділення працює без вихідних. Крім того, Нова пошта забезпечує доставку у 2400 поштоматів та 2500 пунктів видачі по всій території Італії завдяки співпраці з партнерами GLS та BRT. Нова пошта працює на ринку Італії вже понад рік. Наразі компанія має три відділення: два в Мілані і одне в Римі. В планах збільшення точок сервісу в ключових містах, зокрема у Венеції, Барі, Варезе, Неаполі, Римі та інших.

Укрпошта стабільно зростає

Національний поштовий оператор Укрпошта у 2024 році отримав 12,9 млрд грн доходу — це на 1,3 млрд грн, або 12,1%, більше за показники 2023 року. Зростання фінансових показників компанії на рівні 12% фіксується вже другий рік поспіль: у 2023-му дохід компанії порівняно з 2022-м також зріс на 12% і становив 11,6 млрд грн.

Оператор відзначає ключові драйвери зростання компанії у 2024 році:

  • дохід від міжнародного поштового обміну зріс на 45%;
  • приймання платежів на 28,3%;
  • прискорена міжнародна доставка EMS на 26,6%;
  • міжнародні відправлення (дрібні пакети) на 25,5%;
  • посилки на 10,8%.

Попри стабільну динаміку зростання доходу, Укрпошта поки що має чистий збиток. Проте й він скоротився майже вдвічі — на 383,2 млн грн порівняно з показниками 2023 року — і наразі становить 413,2 млн грн. Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський підкреслив, що за фінансовими показниками компанія вже фактично працює з прибутком.

Bolt Food запустив доставку у Кам’янці-Подільському

Сервіс доставки їжі Bolt Food розширює свою присутність в Україні та запустився ще в одному місті –  Кам’янці-Подільському, забезпечуючи швидкий доступ до улюблених страв для ще більшої кількості користувачів. Зробити замовлення можна з 10 ранку до 9 вечора. На платформі Bolt Food вже доступні Lviv Croissant, Daniel, RichArt Cafe, Madam Bushe та інші заклади міста.

Rozetka виповнюється 20 років

Від складу в багажнику машини до 14 мільйонів товарів на сайті: Rozetka виповнюється 20 років

У червні 2025 року Rozetka виповнюється двадцять років. У компанії, котру Владислав та Ірина Чечоткіни заснували у 2005 році як невеличкий інтернет-магазин, перший офіс був у квартирі, склад — у багажнику машини та лише 10 співробітників під кінець року. Тепер Rozetka стала найбільшим онлайн-ритейлером України, який має 540 магазинів у 161 місті, більш ніж 100 партнерів-франчайзі, понад 43 мільйони відвідувань сайту щомісяця, власний сервіс доставлення і платіжний сервіс Rozetka Pay. А команда з 10 осіб збільшилась до 6000.

Kasta розширює асортимент маркетплейсу

Kasta продовжує розширюватись: на маркетплейсі з’явилися товари для дітей від Pampik

Kasta виходить за рамки модного маркетплейсу і кооперується з ключовими гравцями ринку, щоб пропонувати нові категорії товарів. Так в листопаді минулого року на Kasta додались електроніка та побутова техніка від Фокстрот, а вже цієї весни – зоотовари від Е-zoo. В травні до мультикатегорійного маркетплейсу Kasta додалися товари для дітей від одного з найбільших інтернет-магазинів дитячих товарів Pampik. Також нещодавно маркетплейс почав кооперацію з провідним ритейлером одягу, взуття, аксесуарів та косметики Intertop, який розміщує на маркетплейсі Kasta колекції минулих сезонів, відкриваючи нові шляхи взаємодії з клієнтами.

В Алло кількість користувачів сервісу відеоконсультацій зросла на 30%

П’ять років сервісу «Експерт онлайн» від Алло: за 2024 рік кількість користувачів зросла на 30%

П’ять років тому, у квітні 2020 року, як відповідь на пандемію та запровадження обмеження на пересування українців національний маркетплейс Алло оперативно розробив та запустив новий сервіс відеоконсультацій «Експерт онлайн». Популярність сервісу постійно зростає. Торік до експертів онлайн звернулося на 30% більше клієнтів, ніж у 2023 році, а кількість замовлень в грошах зросла майже втричі. Частка онлайн-покупок в Алло становить близько половини всіх продажів. Наразі до відеоконсультацій залучено 25 консультантів Алло. Споживачі найчастіше цікавляться смартфонами, ноутбуками, смартгодинниками, ігровими консолями та телевізорами, а найбільше дзвінків надходить від клієнтів з Києва та Дніпра.

Як змінюється поведінка покупців онлайн – аналітика Varus.ua

Як змінюється поведінка покупців Varus.ua: тренди, аналітика, адаптація

Аналіз поведінки клієнтів Varus.ua дає унікальне розуміння сучасних споживчих звичок: як змінюються пріоритети користувачів та що вони шукають у сервісі онлайн-доставки. Серед ключових змін у поведінці покупців в 2024 році експерти відзначають наступне:

  • Більше покупок з мобільних пристроїв, коли люди готові купувати в будь-який зручний момент, а не чекати можливості сісти за комп’ютер;
  • Частіше замовляють готову їжу і напівфабрикати;
  • Зростання попиту на доставку сервісом Нова пошта – через поштомати, особливо в регіонах, де немає офлайн-магазинів Varus;
  • Зростання інтересу до неочікуваних категорій продуктів, як-от дитячі товари, снеки та випічка.
  • Клієнти стали обирати усвідомлені покупки й не роблять імпульсивних покупок.
  • Покупці стали більш вибагливими, їм потрібен не просто сервіс доставки, а швидкий, зручний і персоналізований досвід.

Аналітика Meest: куди і що українці відправляють за кордон найчастіше

Аналітика Meest: куди і що українці відправляють за кордон найчастіше

Meest Пошта проаналізувала, які країни найчастіше отримують посилки з України та що саме українці надсилають. Основні напрямки міжнародних відправлень — Північна Америка та Європа. Майже 50% усіх посилок прямує до США та Канади, ще 40% — у європейські країни. До Азії надходить близько 5% відправлень. У компанії зазначають, що попит на доставку в ці регіони залишається стабільним протягом останніх років. Найчастіше відправляють за кордон одяг, взуття, косметику та засоби догляду. У США та Канаду також часто надсилають аксесуари, текстиль і товари для дому, а в європейські країни — солодощі, сумки та електроніку.

Фактори впливу на вибір сервісу доставки в Україні від Maudau

Доставка, яка вирішує: інсайти з ринку e-commerce в Україні від Maudau

Маркетплейс Maudau поділився аналітикою на основі опитування майже 500 своїх покупців. Виявилося, що доставка – це стратегічна точка впливу на задоволення споживача, його лояльність і навіть готовність на повторну покупку. У топ-3 факторів, які впливають на вибір доставки, окрім ціни та швидкості опинилася цілісність товару. І це важлива частина сервісу, що формує емоційне враження. 82% опитаних визнають, що саме умови доставки визначають, чи купуватимуть вони товар. А 22% — назавжди відмовляються від замовлень після одного поганого досвіду. Навіть за ідеальної ціни та якості товару, 30% знижують оцінку магазину, якщо доставка була незадовільною. Попит на доставку день у день серед відвідувачів Maudau виявився майже нульовим. 65% замовлень отримують через відділення Нова пошта, а 35% покупців обирають кур’єрську доставку.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку