
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти на varus.ua


Тут пропонують все необхідне для догляду та краси. В магазині зібрані товари всіх категорій: парфумерія, засоби для догляду за обличчям, тілом і волоссям, а також декоративна косметика. Асортимент включає доступні продукти, а також трендові та класичні нішеві бренди.
Новий формат Bomond — це не просто магазин, це емоційний beauty-простір. Ритейлер відійшов від класичного підходу «вибрав — купив» і створив середовище, де клієнт може відчути себе частиною естетики, протестувати новинки, зробити фото, а головне — насолодитися процесом вибору.
Що відрізняє цей формат. Атмосфера, яка надихає: наприклад, фірмова інсталяція Bomond — рожевий артоб`єкт у вигляді косметичних форм і серця — одразу налаштовує на красу, грайливість і безтурботність. Фокус на емоції, не лише на продукт: тест-зони, консультування в режимі «beauty-діалогу», акценти на нішевих брендах.
Інстаграмний простір: тут хочеться не лише купити, а й сфотографуватися, поділитись враженням — бо це частина досвіду.
Це формат для тих, хто обирає не тільки косметику, а і своє особливе відчуття краси.
Новий формат магазину представлних одразу в трьох столичних ТРЦ: у Lavina Mallплощею 40 кв. м, у Blockbuster Mall – 55 кв. м, у Караван Outlet – 63 кв. м.
Магазин Bomond в Lavina Mall розташований біля входу 6, поряд із фуд-кортами, в Blockbuster Mall – біля входу 1, в Караван Outlet магазин Bomond розташован біля магазину LC Waikiki.