«Місія – життя»: Eva та ГО «Землячки» оголошують збір на захисне екіпірування для бойових медикинь

«Місія – життя»: Eva та ГО «Землячки» оголошують збір на захисне екіпірування для бойових медикинь

3 дні(в) тому
  60
Оксана Дудка

8 травня громадська організація «Землячки» спільно з мережею магазинів Eva запускає благодійну кампанію «Місія — життя». Її мета — зібрати 4 млн грн, аби забезпечити екіпіруванням 80 бойових медикинь, які працюють у найгарячіших точках фронту.

Сьогодні в лавах ЗСУ служать понад 70 000 жінок. Вони виконують бойові завдання на рівні з чоловіками — на передовій, у шпиталях, у розвідці, в саперних підрозділах. Але досі більшість армійського спорядження — бронежилети, форма, взуття — створене не для них. Воно розраховане на чоловічу анатомію, більші розміри, іншу будову тіла.

У результаті — жінкам доводиться самостійно адаптувати форму, нашаровувати речі, носити взуття не за розміром. Це не просто незручно. У бойових умовах такі «деталі» стають критичними: натирають, заважають рухатись, унеможливлюють швидку евакуацію або навіть створюють небезпеку для життя.  Анатомічно невідповідна амуніція — це прихована, але реальна причина втрат. І перш ніж вимагати від жінки стійкості та результату — їй потрібно дати захист, який дійсно працює.

«Медикині – це ті, хто рятує життя під обстрілами. Їм доводиться евакуювати поранених із поля бою, працювати в польових госпіталях і окопах. Їхня робота вимагає витримки, професіоналізму й миттєвих рішень. Але для того, щоб рятувати інших — вони самі мають бути захищеними», — пояснює Ксенія Драганюк, співзасновниця ГО «Землячки».

У межах кампанії «Місія — життя» планується зібрати 4 млн грн на закупівлю повноцінного екіпірування для 80 бойових медикинь. До кожного комплекту входитимуть бронежилет, шолом, військова форма, взуття, спальник і каремат. Вартість одного — 50 000 грн. Це спорядження буде адаптоване до жіночого тіла — і саме це критично важливо для того, щоб медикині могли працювати ефективно й безпечно.

Долучитися до збору може кожен — зробивши внесок від 1 гривні на касі в магазинах EVA або онлайн на спеціальній сторінці кампанії. 

«Для Eva підтримка Сил оборони України є одним із ключових напрямів. Але ми також прагнемо реалізовувати ініціативи, що відповідають цінностям нашої аудиторії – передусім жінок. Спільний проєкт із ГО «Землячки» — це можливість не лише підтримати наших захисниць, а й висловити вдячність жінкам, які щодня рятують життя. У ньому поєднані турбота, співпереживання та сила. Це спосіб показати, що Eva завжди поруч — і в щоденних моментах, і в найскладніші часи», — зазначає Олександра Гнатик, керівниця PR-напряму мережі Eva.

Кампанія триватиме до 31 липня 2025 року включно. Кожен внесок — це реальний шанс зберегти життя захисниці, яка рятує інших.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)

Компанія вперше об’єднала в своєму об’єкті у Чабанах під Києвом розваги, фуд-корт, власні формати shop-in shop-та магазини...
time icon  
  435
Усі новини ринку