
Що пропонує та чим дивує “безалкогольний” магазин Goodwine care (фотоогляд)


Українці зосередилися на оновленні техніки для кухні, прибирання та організації побуту. Втім, воєнні дії вплинули на розподіл вподобань за географічними показниками.
Передсвятковий період із 3 по 23 квітня 2025 року у Фокстрот став активним для категорій товару, які напряму пов’язані з домашнім комфортом: приготуванням, чистотою, оновленням простору. Водночас середній чек збільшився на 10% порівняно з попереднім місяцем – споживачі охочіше інвестували в практичні рішення.
Так, мультипечі стали справжнім хітом – їх продано у чотири рази більше, а товарообіг зріс майже втричі. Це підтверджує тренд щодо економії часу та багатофункціональних рішень: один прилад – багато можливостей. Блендери та мікрохвильові печі теж не залишилися поза увагою. Попит на них підскочив на +29% і +34% в штуках відповідно порівняно з попереднім періодом. Схожий підйом зафіксовано для плит та кавоварок. Приготування святкових страв залишається важливим елементом великодніх традицій.
Також добре продавалися кухонні аксесуари та побутові дрібниці – усе, що або полегшує підготовку до свята, або завершує подарунковий набір.
Серед техніки для прибирання беззаперечним лідером стали пилососи: +39% у кількісному вимірі та +60% у грошовому. Ця категорія увійшла до топ-продажів у всіх регіонах країни. Зростання показали також пральні машини, посудомийки та праски. Кухонні комбайни різко зросли у всіх регіонах, крім східного – там ця техніка навіть не потрапила до топ-10. Це може свідчити про зміну пріоритетів споживання в умовах близькості до зони бойових дій, де люди частіше обирають базову побутову техніку та портативні рішення.
Значно зросла і цифрова активність споживачів: частка онлайн-продажів виросла на 70% у порівнянні з минулим роком, а замовлення через мобільний застосунок додали 120% у межах онлайн-каналу. Саме мобільний додаток Фокстрот став головним інструментом покупок у дні перед святом – смартфон дедалі частіше замінює похід до магазину.
«Покупці обирали не просто техніку для кухні чи дому, а розумні рішення, які заощаджують час, простір і сили. Це нова святкова стратегія – мінімум зусиль, максимум результату», – зазначає начальник відділу аналітики і прогнозування Фокстрот Володимир Григоренко.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду. Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.