
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


ТРЦ країни в очікуванні літа – поповнюють tenant-mix та готують чимало цікавих заходів, у тому числі й благодійних. Які у них сподівання щодо відвідуваності на цей сезон та як планують залучати клієнтів.
Традиційно до повномасштабного вторгнення трафік в ТРЦ країни в літній сезон знижувався, бо це активний сезон відпусток. Пік повернення був лише наприкінці серпня, коли починалася підготовка до початку нового навчального року. Проте у повномасштабне вторгнення сезонні коливання втратили свою актуальність. До прикладу, в столичному ТРЦ Gulliver минулого року побачили зростання трафіку вже в червні, який утримувався стабільно протягом липня та серпня.
Літня відвідуваність зростала і в столичному ТРЦ Dream: у 2023 році кількість відвідувачів зросла більш ніж на 15% у порівнянні з 2022 роком. «Завдяки сильному tenant-mix і сезонним форматам очікуємо стабільність трафіку або зростання у діапазоні 5-11%», – коментує Олексій Пашунов, керуючий директор Dream.
У київських об’єктах групи компаній Arricano в Україні влітку 2024-го були показники майже на рівні довоєнних та вищі за 2023 рік. Прогнозують, що і цим літом не буде зменшення кількості відвідувачів.
Також влітку 2024 року в ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі та у ТРК City Mall у Запоріжжі змінили продуктового оператора – відкрились супермаркети Сільпо і з того моменту спостерігають тренд щомісячного збільшення кількості відвідувачів. «У певні місяці, зважаючи на загострення оперативної ситуації, темпи відновлення трафіку дещо уповільнювались. Але враховуючи велику кількість нових відкриттів у обох регіональних об’єктах, завершення відновлювальних робіт у ТРК Сонячна Галерея, звичайно, і зважаючи на оперативну ситуацію, очікуємо збереження тренду зростання трафіку протягом 2025 року, включно з літнім періодом», – каже Анна Чуботіна, CEO Arricano.
В ТРЦ Dream цим літом очікують на нових гравців. «Вже маємо певні домовленості з великою мережевою компанією, яка представить в Dream yellow одразу кілька брендів у fashion та lifestyle-сегменті. Також вже підписано договір із Rozetka – оператор зайшов на ремонтні роботи в Dream berry, і вже наступного місяця очікуємо на відкриття», – каже Пашунов.
За словами Світлани Горюнової, директорки департаменту оренди ТРЦ Respublika Park, наразі в ТРЦ мають 14% вакантності, більшість локацій розташовані у фасадній частині. Працюють над підсиленням tenant категорією «послуги»: документ-сервіс, барбершоп, салони краси, принт сервіс, автосервіс тощо.
«Ми плануємо реконструкцію преміум-галереї. Буде проведена зміна архітектури та вже восени відкриються нові цікаві міжнародні бренди серед яких UGG, Karl lagerfeld двома лініями, Michael Kors та флагманський магазин Aromateque площею 280 кв. м, та інші відомі бренди», – доповнює Юлія Щаслива, СЕО ТРЦ Respublika Park.
В літній період у ТРЦ Проспект буде відкриття нових партнерів, таких як ISEI та Aurum, а магазин жіночого одягу Solmar запрацює у ТРК City Mall. «Маємо в планах ряд важливих поповнень, анонсувати які ми будемо вже незабаром», – коментує Чуботіна.
В ТРЦ Gulliver теж працюють над новими відкриттями, проте деталі поки не розкривають.
У Gulliver готують насичений літній сезон. До прикладу, традиційно на терасі 5-го поверху запланований ряд концертних заходів, що стануть справжнім магнітом для гостей. Крім того, продовжують другий сезон власного розмовного проєкту Тераса Talk – серію зустрічей із відомими особистостями та лідерами думок. Також незабаром анонсують велику fashion-колаборацію з відомим українським брендом та відеоконкурс до Дня Києва, в межах якого роботу переможця про наше улюблене місто покажемо на найбільших фасадних екранах Європи. «Червень у Gulliver офіційно оголошуємо місяцем дитинства – на наших гостей чекає серія подій для сімей та дітей, так чином наш ТРЦ стане ідеальним стартом літніх канікул: місцем, де весело, цікаво та безпечно. У липні традиційно готуємося до sale weekend із сезонними пропозиціями від партнерів», – каже Анна Керез, комерційний директор БФК Gulliver.
Літній фокус в Dream – діти та родини. А один з проєктів, які планують реалізувати – Dream дозвіль – формат денного табору для малечі та підлітків, які обожнюють гуртки, творчість і активності. Також запланували традиційний кольоровий фестиваль фарб Holy.
На літо 2025 року в усіх торговельних центрах групи компаній Arricano в Україні запланували дитячі та сімейні заходи, соціальні проєкти та благодійні ініціативи.
І, зважаючи на те, що основні виклики воєнного часу залишилися незмінними, усі опитані ТРЦ повідомили, що продовжать стабільно функціонувати влітку навіть під час можливих відключень електроенергії та будуть дотримуватися усіх вимог безпеки, маючи чіткі сценарії дій на випадок надзвичайних ситуацій.