
Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше


У передсвятковий період мережа супермаркетів ЕКО Маркет запустила тематичну кампанію “Острів Пасхи” – символічну оазу вигідних покупок, святкового настрою та несподіваних відкриттів. Спеціальні пропозиції, оновлене оформлення магазинів та акцент на великодній асортимент зробили підготовку до свята приємною і доступною.
Напередодні Великодня компанія уважно відстежувала, що саме цікавило покупців і святковий тиждень чітко окреслив фаворитів. Деякі товари традиційно очолили рейтинги, а деякі – приємно здивували несподіваним злетом популярності.
До лідерів продажів увійшли продукти, які традиційно є основою святкового кошика:
«Ми ретельно готувалися до кампанії “Острів Пасхи”, аби запропонувати українцям усе необхідне для свята – від традицій до новинок. Приємно бачити, що наш асортимент не тільки відповів очікуванням, а й надихнув клієнтів на неочікувані покупки», – коментує заступник генерального директора з маркетингу ЕКО Маркет Віталій Старомінський.
Цікаво, що у топ-продажів несподівано увірвалися товари, які зазвичай не пов’язуються з Великоднем:
“Острів Пасхи” вкотре підтвердив: ЕКО Маркет – це не просто магазин, а справжнє місце великодніх зустрічей, нових відкриттів і яскравих вражень. І хоча свята вже позаду, наша місія залишається незмінною – робити щоденні покупки приємними, вигідними і турботливими”, – зазначив Віталій Старомінський та наголосив, що у компанії вже готуються до нових акцій та цікавих пропозицій для покупців.