
Великдень в ЕКО Маркет: що українці купували найчастіше


Омніканальний ритейлер Фокстрот продовжує стратегію розвитку мережі, масштабування та модернізації торгових точок. 24 квітня компанія відкрила одразу два магазини: новий Фокстрот у ТРЦ Термінал в Броварах та оновлений в Ужгороді за адресою: вул. Капушанська, 4.
Обидва магазини оформлені з використанням декоративних елементів «вишиванки» і відповідають сучасним стандартам безбар’єрності. Зокрема, передбачено доступний простір для обслуговування людей на кріслах колісних, в тому числі – в зоні сервісного хабу, підключено сервіс для консультацій жестовою мовою, а також заплановано впровадження інших інклюзивних рішень.
Також приділено увагу покращенню сервісу видачі онлайн замовлень. Враховуючи повноцінне використання продавцями Фокстрот мобільного застосунку Foxy Hub, отримання інтернет-покупок складає менше двох хвилин.
«Розширення й оновлення – стратегічна ціль Фокстрот. За запуском кожного нового магазину стоїть злагоджена робота команди, яка, попри складні виклики сьогодення, створює комфорт для мільйонів наших покупців. А щоб зробити магазини Фокстрот ще зручнішими й ближчими до кожного, ми системно й ефективно впроваджуємо нові стандарти сервісу, безбар’єрності та клієнтського досвіду», – зазначив операційний директор мережі Фокстрот Данил Векленко.
Цей магазин Фокстрот зазнав масштабного реформату з фокусом на оптимізацію простору (переїзд з другого на перший поверх ТЦ) та водночас – на збільшенні товарної матриці. Загальна площа охоплює 655 кв. м, торгова – 486 кв. м.
У рамках оновлення облаштували сервісний хаб, що став єдиним вікном для оплати й перевірки товару, оформлення кредиту, отримання онлайн-замовлень і додаткових послуг. Асортимент магазину розширено на 25%, зокрема, в таких категоріях як персональні гаджети, телевізори, дрібна побутова техніка. З-поміж бренд-зон представлені Samsung, Philips, Kenwood.
Зазначимо, що Фокстрот на Капушанській має особливе значення для компанії: на початку повномасштабної війни саме тут був облаштований один із трьох корпоративних готелей для колег і всіх, хто був змушений залишити свій дім.
«Фокстрот має успішний досвід роботи в Броварах ще з далекого 2015 року і завжди був популярним місцем серед броварчан. Проте під час війни ми були змушені закритись. Після дворічної паузи відновлюємо свою роботу і раді будемо зустрічі з постійними і новими покупцями», – додав СЕО Фокстрот Олексій Зозуля.
Відтепер магазин одного з найбільших ритейлерів електроніки представлений на новій локації ТРЦ Термінал. Загальна площа магазину становить 1700 кв. м, торгова – 1025 кв. м.
В асортименті – розгалужений вибір топових товарів і технологічних новинок від популярних виробників. У торговій залі облаштовано бренд-зони Samsung, Xiaomi, LG, Philips, Delonghi, Tefal, Krups та інших, де клієнти можуть ознайомитися з технікою та протестувати її перед покупкою. Для комфорту відвідувачів облаштовано лаундж-зону з можливістю підзарядити гаджети, відпочити, а для найменших гостей – затишне місце для малювання.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду. Значну увагу приділяє реалізації соціальних ініціатив зі зміцнення обороноздатності країни (понад 45 млн грн прямої допомоги Силам оборони за 3 роки), дітям, що постраждали внаслідок російської агресії та безпритульним тваринам. За підсумками 2023-24 років Фокстрот увійшов до низки провідних рейтингів: 30 найбільших продавців в UAnet, 50 найкращих роботодавців, найбільших інвесторів та 202 приватних компаній України.