Ролики тижня: SOVA, Оболонь, Oschadbank Premium, Naturelle та новий збір від гурту Badstreet boys

Ролики тижня: SOVA, Оболонь, Oschadbank Premium, Naturelle та новий збір від гурту Badstreet boys

Сьогодні
  232
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

SOVA

Ювелірний дім SOVA представляє нову колекцію TERRA, присвячену силі материнської любові. Колекція поєднує сферичні намистини бурштину теплого жовтого відтінку з білим золотом та діамантами, підкреслюючи природну красу каменю в сучасному дизайні. Кольє, браслети, каблучки, сережки та кафи символізують повернення до витоків.

Героїнями рекламної кампанії стали актриси Олена Хохлаткіна та Оксана Жданова, чий зв’язок уособлює енергію та талант, народжені природою.

Оболонь

Агентство BrainTank створило рекламний ролик для Оболоні, в якому по трибунах стадіону прокочується хвиля пива. Цей креативний підхід поєднує атмосферу футбольного матчу з освіжаючим образом пінного напою.

Ролик має на меті передати відчуття ейфорії та єдності, що супроводжують футбольні матчі, та акцентувати зв’язок між переглядом футболу і брендом Оболонь. Ключовим візуальним елементом є динамічна хвиля пива, що проноситься стадіоном, створюючи яскраве враження.

“Ми хотіли розсмішити та нагадати, що життя складається з моментів, коли ти смієшся, розслабляєшся, вмикаєш матч і думаєш: “Ну, нарешті, можна випити пива!” – коментують у Brain Tank.

Oschadbank Premium

У серії рекламних роликів від агенції Drama Queen Oschadbank Premium змінює уявлення про звичайний похід у банк, перетворюючи його на можливість насолодитися мистецтвом. Замість черг та кас, клієнти отримують унікальний досвід, де звичні банківські операції, такі як підписання документів чи використання преміальної картки, набувають несподіваного мистецького забарвлення.

У серії рекламних відео втілено ідею поєднання банківської рутини з мистецтвом. Кампанія використовує несподівані візуальні рішення, такі як фігуристка, що крокує стіною, та музична композиція зі струнним квартетом, де смички одночасно відриваються від струн. Це створює відчуття подиву та натхнення, підкреслюючи, що Oschadbank Premium перетворює буденне на особливе.

Naturelle

Агентство стратегічного маркетингу Make sense розробило рекламну кампанію для бренду Naturelle, яка поєднує концепцію чистоти з вишуканим стилем.

Минулого року компанія Sunvita Group випустила на ринок інноваційний продукт – чорні вологі серветки Naturelle. Успіх 2024 року надихнув компанію на розширення проєкту до національного масштабу.

Для цього запуску Make sense створили кампанію, яка позиціонує чорні вологі серветки як новий тренд і символ не лише чистоти, а й стилю. У рекламних роликах серветки стають головними героями в різних ситуаціях: на модному показі вони привертають більше уваги, ніж моделі, у галереї їх приймають за витвір мистецтва, а звичайне побачення з ними перетворюється на незабутню подію.

В рамках кампанії було розроблено креативну концепцію, сценарії для відеороликів тривалістю 30, 15 та 6 секунд, а також ключові візуальні образи та матеріали для digital-кампанії. Відео були створені у співпраці з продакшн-студією The Martini Shot, а режисером виступила Даша Ши.

Новий збір від гурту Badstreet boys

Гумористичний гурт Badstreet boys, до складу якого входять Володимир Дантес, Василь Байдак, Олег Свищ, Слава Кедр та Антон Тимошенко, презентував свою версію хіта Валентина Стрикала «Наше літо». Разом з кавером гурт оголосив благодійний збір коштів — цього разу на три мільйони гривень для облаштування командного пункту мінометної батареї 142 ОМБр на Покровському напрямку.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Слава Кедр (@mc_svarka)

Цей проєкт є продовженням серії музичних благодійних ініціатив гурту. Раніше Badstreet boys вже створювали кавери на відомі хіти, такі як «Baby One More Time» Брітні Спірс та «Sorry Seems to Be the Hardest Word» Елтона Джона, щоб зібрати кошти на потреби українських військових. Тепер вони звернулися до «Нашого літа», адже тепло та ностальгія здатні зворушити кожного.

Музика лікує, мобілізує та є зброєю. А у виконанні Badstreet Boys вона стає ще й смішною, щирою та дієвою.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку