
Класична, верхівка чи з фісташкова: кращі креативи українських брендів до Великодня


В магазині Eva Beauty у київському ТЦ Respublika Park відбувся офіційний запуск продажів бренду Kérastase.
Eva Beauty стала першим офлайн-ритейлером в Україні, в магазинах якого офіційно з’явилася продукція легендарного французького бренду професійного догляду за волоссям. Kérastase, що входить до групи L’Oréal, є синонімом розкоші та високої ефективності у світі догляду за волоссям. Його продукти поєднують передові наукові розробки з індивідуальним підходом до кожного типу волосся і шкіри голови. Саме тому бренд традиційно представлений у салонах краси преміум-класу, де клієнти отримують не лише засоби догляду, а й професійні консультації та спеціалізовані процедури. Завдяки Eva Beauty бренд Kérastase стає ближчим до українських споживачів.
«Філософії Eva Beauty та Kérastase надзвичайно близькі. Ми переконані, що результат безпосередньо залежить від правильного підбору засобів. Саме тому консультацію клієнта починаємо з безкоштовної діагностики волосся та шкіри голови, в тому числі на бренд-днях Kérastase, щоб дати індивідуальні рекомендації та максимально ефективно підібрати догляд», — коментує Василина Петлицька, директорка бізнес-напряму Eva Beauty.
Унікальний формат Eva Beauty передбачає не лише преміальний асортимент, а й сервіс на рівні салонного обслуговування: діагностику стану шкіри обличчя, волосся та шкіри голови, індивідуальний підбір догляду та консультації експертів безпосередньо в магазині. За бажанням, у салоні краси Beauty Salon by EVA (на території Eva Beauty) клієнт разом із професіоналом може протестувати на своєму волоссі обрані засоби та підібрати домашній догляд.
«Розширення присутності Kérastase на українському ринку — це стратегічний крок, який дозволяє бренду стати ближчим до споживача, зберігаючи експертність та сервісний підхід. Eva Beauty створює унікальне середовище, де преміальний догляд поєднується з професійною консультацією. Відтепер у магазині будуть проходити ексклюзивні бренд-дні Kérastase з бренд-експертом Kérastase, який здійснюватиме діагностику та допомагатиме клієнтам підібрати оптимальний догляд з нашої лінійки», — зазначає Андрій Федоряка, комерційний директор підрозділу професійної косметики ТОВ «Лореаль Україна».
Продукція Kérastase також доступна онлайн — на платформі eva.ua. Для зручності користувачів там реалізовано інструмент онлайн-діагностики, який допомагає підібрати засоби відповідно до індивідуальних потреб, відповівши на кілька простих запитань.
«Онлайн-діагностика на eva.ua — це зручний інструмент для тих, хто тільки починає знайомство з брендом. Ми прагнемо зробити преміальний догляд максимально доступним та зрозумілим — як у фізичних магазинах, так і в онлайн-просторі», — підкреслює Ірина Бокова, керівниця комерційного напряму eva.ua.
Eva Beauty та eva.ua постійно розширюють асортимент преміальної та професійної косметики. У мережі вже офіційно представлені такі відомі й затребувані бренди, як Sultan de Saba, Payot, Collistar, Alfaparf, Cottage, Baylis & Harding; хіти корейського догляду від Medi-Peel, Cos de BAHA, Skin 1004; а також нішеві парфумерні бренди — Serge Lutens, Jacques Fath, Isabey та інші. Поповнення портфеля брендом Kérastase — ще один важливий і впевнений крок мережі у преміальному б’юті-сегменті.