
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами»


Які зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.
У березні Артема Ретіна призначено заступником генерального директора з розвитку бізнесу мережі Аптека 9-1-1.
Понад 17 років Артем працює у сфері ритейлу та комерційної нерухомості, з яких 8 років – на керівних посадах у великих українських компаніях. За цей час було відкрито понад 700 роздрібних точок у різних форматах, приблизно 60% з яких — це магазини мережі Prostor, розвитком якої Артем керував понад 6 років.
Останні сім років Артем є співвласником девелоперської компанії RetailPro Development, яка займається будівництвом невеликих торгових комплексів на Сході України. Сьогодні компанія управляє 25 невеликими ТЦ площею від 500 до 5000 кв. м.
«Для мене та команди RetailPro Development настав час якісних змін і масштабування! Ми офіційно приєднуємося до потужної команди мережі Аптека 9-1-1. У складі об’єднаної команди RetailPro виконуватиме широкий спектр завдань повʼязаних із розвитком напрямку комерційної нерухомості, а також візьме на себе частину внутрішніх бізнес-процесів аптечної мережі. Яких саме розповім згодом, а поки що зосереджуємося на першочергових завданнях — стабілізації орендної плати та збільшенні доходів від непрофільної нерухомості компанії», – написав в дописі на Facebook Артем Ретін.
На новій посаді Артем відповідатиме за розвиток напрямку дохідної нерухомості та підвищення його ефективності, управління орендними відносинами, взаємодію з державними органами, а також братиме участь у стратегічному управлінні аптечною мережею.
У мережі аптек Подорожник створили нову посаду директора з цифрової трансформації бізнесу. Департамент очолив Анатолій Клімашевський, відомий в ІТ-колах своєю роботою в Vodafone Україна та Міністерстві інфраструктури України.
Нова роль у компанії створена у зв’язку з потребою інтегрувати новітні технології і консолідувати цифрові процеси.
«Цифрова трансформація, підвищення ефективності та зміцнення конкурентних позицій на фармацевтичному ринку є частиною нашої стратегії на 2025 рік. Ми віримо, що нове призначення сприятиме посиленню нашої цифровізації і дозволить швидше та ефективніше пройти процес інтеграції сучасних аналітичних і автоматизаційних платформ у поточні процеси», — кажуть у Подорожник.
Анатолій Клімашевський має понад 18 років досвіду в управлінні ІТ у телекомунікаційній, нафтогазовій та державній сферах. Зокрема, він очолював ІТ-напрямки у Vodafone Україна та УкрГазВидобуванні (група Нафтогаз), де реалізовував масштабні проєкти цифрової трансформації. Його професійний фокус — стратегічне ІТ-управління, побудова надійної технічної інфраструктури та впровадження рішень, які дають реальний бізнес-результат. У Подорожник він відповідатиме за впровадження інновацій, розвиток цифрової інфраструктури та автоматизацію бізнес-процесів компанії.
«Для мене велика честь приєднатися до команди Подорожник в момент активного зростання та трансформації. Цифровізація бізнесу — це не лише про технології, а насамперед про створення ефективних процесів і нових можливостей для розвитку. Моє завдання — забезпечити системний підхід до впровадження інновацій, які підтримають стратегічні цілі компанії та принесуть реальну цінність клієнтам, партнерам і команді», — зазначає Анатолій Клімашевський, директор з цифрової трансформації бізнесу мережі аптек Подорожник.
Олександр Рибак, який з 2014 року обіймав посаду генерального директора мережі техніки Жжук, пішов з компанії. Про це повідомили джерела RAU.
Нагадаємо, що роздрібна мережа Жжук заснована у Львові у 2011 році. Наразі мережа нараховує понад 650 магазинів у 23 областях України та кількох містах Польщі.
Новим СМО мережі Будинок ігрошок стала Дарина Гаврилова. З 2016 по 2023 вона працювала на посаді Team Leader у Banda Agency, а ще раніше на посаді Project manager у Fedoriv Agency. Останнім часом вона працювала операційним директорм в одному з військових проєктів, а до того протягом року займалась операційним управлінням Залізної крамниці.
Загалом Дарина має понад 10 років досвіду в управлінні проєктами та створенні динамічних команд. Вона керувала проєктами, що здобули світове визнання, включаючи Каннських левів, D&AD, Red Dot, Epica, Golden Drum.
“В лютому прийняла для себе абсолютно новий цікавий виклик і стала СМО Будинок іграшок. Це компанія, яка 26 років дарує радість дітям і дорослим. Понад 50% батьків купують іграшки саме тут. Мене запросила Марія Назаренко, з якою ми вже працювали багато років і зробили не один класний проєкт разом. Тільки тоді Маша була замовником, а я — виступала з боку партнера. А тепер ми працюємо разом”, – написала Дарина на своїй сторінці в Facebook.
Маркетинг Алло з березня перейшов під керівництво Тетяни Корнієнко, екс-CМО зоомагазинів MasterZoо та екс-керівниці відділу маркетингових комунікацій мережі магазинів Comfy.
Відтепер під її контролем перебуватимуть всі маркетингові функції Алло, включно з маркетинговою стратегією, бюджетом та ефективністю маркетингових каналів.
«Тетяна підсилить наш топ-менеджмент та допоможе компанії залишатися серед лідерів українського е-commerce. Завдяки своєму досвіду та комплексному баченню вона реалізує комунікацію щодо оновлення бренду та нової стратегії Алло. Наразі важливе завдання – вибудувати план маркетингу щодо категорії “Інновау” – доступних інноваційних товарів, які полегшують життя та побут. Ми пропонуємо українцям інновації, щоб спростити повсякдення», — зазначає СЕО ГК Алло Максим Раскін.
Тетяна понад 20 років працює у ритейлі та орієнтована на результат. Вона два роки керувала маркетингом мережі магазинів зоотоварів та 14 років працювала у мережі електроніки. В її багажу — управлінський досвід у національних багатоканальних роздрібних компаніях, а також унікальна експертність в розробці та впровадженні ефективних маркетингових і комунікаційних стратегій, робота з клієнтською базою, створення омніканальних дисконтних програм та промоциклів, вибудовування безшовних маркетингових процесів. Вона якнайкраще знає і розуміє, як працює ритейл загалом та магазин зокрема.
«Перед Алло постали доволі амбітні цілі. Для їхнього досягнення є потужна команда, ідеї, інноваційні продукти, бажання поліпшувати та спрощувати життя українців, готовність до змін, зростання та нарощування ефективності. Саме це мене і привело в компанію. Гадаю, буде цікаво і не сумно. Точно знаю, що роботи буде багато. Дякую команді за довіру», — коментує директорка з маркетингу Алло Тетяна Корнієнко.
Новим Chief Marketing Officer компанії Uklon стала Олена Орлова, про що повідомили в прес-центрі компанії.
На новій посаді Олена відповідатиме за розробку та впровадження маркетингової стратегії Uklon. Її ключовим завданням стане управління повним циклом взаємодії з користувачами – від першого знайомства та залучення до повернення до сервісу. Крім того, команда під її керівництвом продовжить зміцнювати бренд Uklon, який користується любов’ю клієнтів, а також розвивати нову комунікаційну платформу.
«Моя мета разом з командою – досягнення бізнес-цілей компанії через ефективні маркетингові інструменти як в Україні, так і на міжнародних ринках. Важливим напрямком роботи також буде оптимізація внутрішніх процесів та налагодження ефективної взаємодії між різними командами. В Uklon вже переконались в ефективності крос-функціональних команд при запуску нових проєктів та продуктів, тому цей підхід будемо розвивати», – зазначила Олена Орлова.
Свій професійний шлях Олена розпочала з аналізу маркетингових даних, спеціалізуючись на CRM-системах, управлінні життєвим циклом клієнтів та автоматизації маркетингових кампаній за допомогою low-code рішень.
До команди Uklon Олена приєдналася у 2019 році на посаді Head of CRM, а згодом очолила Growth Marketing, відповідаючи за залучення та утримання користувачів сервісу.