Новою директоркою з маркетингу Алло призначено Тетяну Корнієнко

Новою директоркою з маркетингу Алло призначено Тетяну Корнієнко

10.04.2025 01:20
  1231
Дарія Осіїк

Маркетинг Алло з березня перейшов під керівництво Тетяни Корнієнко, екс-CМО зоомагазинів MasterZoо та екс-керівниці відділу маркетингових комунікацій мережі магазинів Comfy.

Відтепер під її контролем перебуватимуть всі маркетингові функції Алло, включно з маркетинговою стратегією, бюджетом та ефективністю маркетингових каналів. 

«Тетяна підсилить наш топ-менеджмент та допоможе компанії залишатися серед лідерів українського е-commerce. Завдяки своєму досвіду та комплексному баченню вона реалізує комунікацію щодо оновлення бренду та нової стратегії Алло. Наразі важливе завдання – вибудувати план маркетингу щодо категорії “Інновау” – доступних інноваційних товарів, які полегшують життя та побут. Ми пропонуємо українцям інновації, щоб спростити повсякдення», — зазначає СЕО ГК Алло Максим Раскін. 

Тетяна понад 20 років працює у ритейлі та орієнтована на результат. Вона два роки керувала маркетингом мережі магазинів зоотоварів та 14 років працювала у мережі електроніки. В її багажу — управлінський досвід у національних багатоканальних роздрібних компаніях, а також унікальна експертність в розробці та впровадженні ефективних маркетингових і комунікаційних стратегій, робота з клієнтською базою, створення омніканальних дисконтних програм та промоциклів, вибудовування безшовних маркетингових процесів. Вона якнайкраще знає і розуміє, як працює ритейл загалом та магазин зокрема. 

«Перед Алло постали доволі амбітні цілі. Для їхнього досягнення є потужна команда, ідеї, інноваційні продукти, бажання поліпшувати та спрощувати життя українців, готовність до змін, зростання та нарощування ефективності. Саме це мене і привело в компанію. Гадаю, буде цікаво і не сумно. Точно знаю, що роботи буде багато. Дякую команді за довіру», — коментує директорка з маркетингу Алло Тетяна Корнієнко.

В Алло нещодавно здійснили ребрендинг, оновили позиціювання, брендбук, слоган та стиль. Сьогодні Алло – це маркетплейс із фокусом на інноваційних товарах, доступних для українського споживача. Для цього запровадили нову окрему категорію «Інновау», де зібрано товари, що мають вау-ефекти, унікальну функціональність, технологічні фішки та надсучасний дизайн. Алло допомагає знайти техніку та товари, які полегшують повсякдення, а сам процес покупки відбувається швидко та без стресу. «Відкрий Алло – закрий питання» – каже новий слоган маркетплейсу, адже саме Алло допоможе з пошуком та швидкою покупкою потрібних речей. Такі зміни мають якнайкраще відобразитися у маркетингу, рекламних та промокампаніях, а також комунікації з клієнтами. У фокусі уваги також і мобільний застосунок Алло, цікаві промоакції та вигідні пропозиції для клієнтів. 

Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України. Відкрий Алло – закрий питання.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку