
Епіцентр запустив віртуальний сервіс з «пухнастими консультантами»


Мережа мультимаркетів Аврора перемогла в номінації «Динаміка продажів», отримавши премію Retail-in-Ukraine-2025. Нагородження відбулось в рамках ХVІ Міжнародної практичної конференції Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025, яка щорічно збирає кращі компанії в ритейлі.
Незалежна щорічна Національна премія Retail-in-Ukraine-2025 — це публічне визнання досягнень роздрібних мереж у співпраці з постачальниками, коли відзначають найкращих партнерів за результатами реального досвіду бізнес-співпраці. В опитуванні брали участь понад 300 компаній-постачальників, які щороку оцінюють рівень взаємодії з ритейлерами.
Мережа Аврора отримала премію Retail-in-Ukraine-2025 в номінації «Динаміка продажів». Нагадаємо, що у 2024 році ритейлер відкрив 360 нових магазинів. Загалом за минулий рік мережа зросла до 1615 магазинів в Україні і 30 магазинів у Румунії. Ще близько 100 діючих обʼєктів модернізували та привели до стандартів з особливим акцентом на адаптацію приміщень до інклюзивних вимог
“Для нас участь у конференції – це завжди чудова можливість обмінятися досвідом і поспілкуватися з колегами з ритейл-спільноти. Ми раді отримати нагороду в номінації «Динаміка продажів» – це приємне визнання нашої щоденної роботи та зусиль команди. Ця перемога мотивує нас рухатися вперед і вдосконалюватися”, — коментує Head of category – Home and Personal Care мережі мультимаркетів Аврора Ігор Скотаренко.
ХVІ Міжнародна конференція Food&NonFood Master & Big Trade-Marketing Show-2025 об’єднала понад 500 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж і постачальників FMCG-сегменту з усієї України. Фокус конференції був зосереджений на інноваціях, стратегіях розвитку та адаптації бізнесу до змін, що сталися на ринку, зокрема внаслідок війни. Подія спрямована на розвиток партнерства між ритейлерами та постачальниками, пошук нових рішень для сталого розвитку компаній та відновлення бізнесу.
Довідка. Мережа мультимаркетів Аврора – українська компанія з прямими іноземними інвестиціями від фонду Horizon Capital. Мережа динамічно розвивається та розширюється як в Україні, так і за кордоном, налічуючи понад 1 600 магазинів на території України та 35 магазинів у Румунії.