Eva отримала відзнаку національного рейтингу корпоративної репутації

Eva отримала відзнаку національного рейтингу корпоративної репутації

08.04.2025 11:30
  433
Дудка Оксана

3 квітня в Києві, у готелі InterContinental, відбулося нагородження переможців національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією Репутаційні Активісти, де за результатами оцінювання журі мережа магазинів Eva посіла перше місце в категорії «Ритейл — парфумерія».

Церемонія відбулася в межах щорічного міжнародного репутаційного форуму PRNext`25. Переможців традиційно визначало авторитетне журі, до складу якого увійшли профільні журналісти, аналітики ринку, представники професійних медіа та керівники громадських організацій. Оцінювання компаній здійснювалося за низкою критеріїв:

  • репутаційна стабільність,
  • іміджевий капітал КСВ,
  • медіаактивність,
  • інноваційний підхід,
  • якість антикризових комунікацій.

До п’ятірки лідерів у категорії «Ритейл — парфумерія», яку очолила Eva, цього року також потрапили Yves Rocher, Brocard, Watsons та Makeup.

«Це вже четверта перемога Eva у рейтингу Репутаційні Активісти, і щоразу для нас це хвилююча подія. Ця нагорода — спільне досягнення всієї команди Eva. Від топменеджерів, які ухвалюють стратегічні рішення, до продавців у магазинах, які щодня створюють позитивний клієнтський досвід. Від піарників, які будують комунікації, до складу, де замовлення комплектують швидко і з хірургічною точністю», — зазначила керівниця PR-напряму мережі Eva та Eva.ua Олександра Гнатик.

Довідка. Рейтинг Репутаційні Активісти започатковано у 2015 році як незалежну ініціативу для відзначення компаній, що досягли видатних результатів у сфері управління репутацією. Переможці визначаються в ключових галузях — ритейл, телекомунікації, логістика, агросектор, ІТ, машинобудування, металургія, девелопмент, фармацевтика, фінансовий сектор, страхування тощо.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  231
Усі новини ринку