
Eva Beauty вперше офіційно представлениа в офлайн-магазині в Україні бренд косметики Kérastase


3 квітня в Києві, у готелі InterContinental, відбулося нагородження переможців національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією Репутаційні Активісти, де за результатами оцінювання журі мережа магазинів Eva посіла перше місце в категорії «Ритейл — парфумерія».
Церемонія відбулася в межах щорічного міжнародного репутаційного форуму PRNext`25. Переможців традиційно визначало авторитетне журі, до складу якого увійшли профільні журналісти, аналітики ринку, представники професійних медіа та керівники громадських організацій. Оцінювання компаній здійснювалося за низкою критеріїв:
До п’ятірки лідерів у категорії «Ритейл — парфумерія», яку очолила Eva, цього року також потрапили Yves Rocher, Brocard, Watsons та Makeup.
«Це вже четверта перемога Eva у рейтингу Репутаційні Активісти, і щоразу для нас це хвилююча подія. Ця нагорода — спільне досягнення всієї команди Eva. Від топменеджерів, які ухвалюють стратегічні рішення, до продавців у магазинах, які щодня створюють позитивний клієнтський досвід. Від піарників, які будують комунікації, до складу, де замовлення комплектують швидко і з хірургічною точністю», — зазначила керівниця PR-напряму мережі Eva та Eva.ua Олександра Гнатик.
Довідка. Рейтинг Репутаційні Активісти започатковано у 2015 році як незалежну ініціативу для відзначення компаній, що досягли видатних результатів у сфері управління репутацією. Переможці визначаються в ключових галузях — ритейл, телекомунікації, логістика, агросектор, ІТ, машинобудування, металургія, девелопмент, фармацевтика, фінансовий сектор, страхування тощо.