Кейс Karcher: як збільшити CTR та Open Rate завдяки гейміфікації

Кейс Karcher: як збільшити CTR та Open Rate завдяки гейміфікації

08.04.2025 08:15
  643
rau

Як всесвітньо відомий бренд Karcher спільно з агенцією Promodo знайшли нестандартні рішення для якісного залучення аудиторії за допомогою гейміфікації.

Про проєкт

Бренд розвивав retention-маркетинг разом з агенцією Promodo. У фокусі взаємодії були налаштування та відправка ефективних e-mail-кампаній за допомогою інструментів омніканальної CDP eSputnik.

На початку співпраці команда агенції пропрацювала основні моменти: 

  • верифікувала домен;
  • створила обліковий запис клієнта в eSputnik;
  • розробила нові шаблони для листів;
  • підготувала регулярні тригерні та масові розсилки;
  • провалідувала контактну базу.

Kаrcher ретельно стежать за актуальністю своєї e-mail-бази: некоректні адреси видаляються, неактивні підписники залучаються повторно, а поповнення бази відбувається за допомогою перевірених інструментів retention-маркетингу.

Завдання

Kаrcher звернулися до агенції Promodo з такими запитами:

  1. Збільшити показники OR (Open Rate) та CTR (Click-trough Rate) email-кампаній завдяки впровадженню гейміфікації.
  2. Покращити залученість аудиторії перед підвищенням цін.

Гейміфікована e-mail-кампанія

Щоб привернути увагу аудиторії, до листів вирішили додати інтерактив за допомогою АМР-технології.

Технологія AMP дозволяє додавати інтерактивні елементи в e-mail-розсилки. Завдяки цьому підписникам не потрібно переходити на окремий лендінг для участі у гейміфікованій активності — усі необхідні дії можна виконати в листі.

Гейміфіковані активності підвищують залученість користувачів завдяки інтерактивному контенту, який привертає більше уваги, ніж сухі інформаційні чи промолисти. Щоб гейміфікація спрацювала, важливо обрати механіку, яка викличе інтерес і позитивні емоції.

Kаrcher обрали варіант “Колесо фортуни”, що показує високу ефективність для залучення аудиторії. Щоб мотивувати до участі в грі, додали пропозицію придбати техніку за вигідною ціною та отримати подарунок, використавши обмежений у часі промокод.

Лист із гейміфікованою активністю для Kаrcher:

АМР-технологія доступна користувачам Gmail. Однак це не заважає залучати користувачів інших поштових сервісів. Для них зазвичай створюють версію інтерактиву, що відкривається у браузері.

Механіка гейміфікації

Щоб залучити користувачів, вирішили, що гейміфікація буде безпрограшною і працюватиме таким чином:

  1. Клієнт крутить колесо фортуни у листі або його браузерній версії.
  2. Отримує промокод, який діє впродовж чотирьох днів.
  3. Оформлюючи замовлення, використовує промокод, щоб отримати один із подарунків, серед яких були рюкзак, рулетка, сумка для покупок, скребок для видалення льоду та безплатна доставка.

Повідомлення про подарунок після участі в інтерактиві:

Сегментація бази

В Kаrcher прагнули, щоб якомога більше підписників дізналися про пропозицію та здійснили замовлення. Для максимального підвищення конверсії з e-mail-бази відібрали контакти, які взаємодіяли з брендом упродовж останнього року. Водночас зі списку виключили клієнтів, що здійснили покупку протягом місяця перед розсилкою.

Таким чином, сегмент активних контактів для цієї кампанії склав 41% від загального обсягу email-бази Kаrcher.

Результати

АМР-кампанія досягла поставлених цілей і позитивно вплинула на ключові показники.

  OR CTR
До активності* 27% 2,9%
Після активності 38% 6,6%

*середній показник за пів року до активності

У Kаrcher відзначили ефективність цієї гейміфікованої активності, тож бренд планує частіше використовувати такий підхід для залучення аудиторії.

Джерело: eSputnik 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, Consulting4Retail: Цифрова трансформація – найефективніший спосіб оптимізації бізнес-процесів та підвищення рівня задоволеності клієнтів

Стен Крупник, головний директор з комерції та реклами компанії Consulting4Retail, яка понад 10 років займається цифровою...
time icon  
  231
Усі новини ринку