Ролики тижня: OKKO, Rozetka, Visa, Monomax, UAnimals

Ролики тижня: OKKO, Rozetka, Visa, Monomax, UAnimals

2 дні(в) тому
  461
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.

OKKO

На початку березня мережа АЗК ОККО запустила четверту хвилю ініціативи ОКО ЗА ОКО для підсилення проєкту «Дронопад» фонду «Повернись живим». Мета — забезпечити Збройні Сили України спеціальними FPV-перехоплювачами дронів та супутньою технікою, щоб збити ворожі безпілотники, які працюють на лінії зіткнення.

Механіка проєкту залишається такою ж, як і під час трьох попередніх етапів ОКО ЗА ОКО. Із кожного реалізованого літра пального Pulls 95 і Pulls Diesel мережа ОККО спрямовує по одній гривні на закупівлі техніки для «Дронопаду».

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ОКО ЗА ОКО. ДРОНОПАД🔥 (@okkoua)

Rozetka

Маркетплейс Rozetka презентував нову рекламну кампанію, що звертає увагу на корисних функціях застосунку. Тепер клієнти можуть легше орієнтуватися, зберігати бажані товари, займати місце в електронній черзі та завжди бути в курсі вигідних пропозицій.

Цього разу Rozetka відійшла від звичних стандартів, зробивши ставку на експериментальний підхід до креативу. Кампанія вирізняється різноманітністю стилів та тональностей, що робить її унікальною. Над створенням кампанії працювала креативна агенція Taktika.

Особливістю кампанії є креативне порівняння функцій додатку з аналогами в реальному житті. Наприклад:

    • Сповіщення про акції та замовлення озвучуються в стилі оголошень провідниці в потязі.
    • Електронна черга дозволяє “зайняти місце” заздалегідь, як це робить друг у звичайній черзі.
    • Списки бажань нагадують плейлисти, що створюються під різні події: спорт, вечірки, подорожі.

 

Visa

Visa запустила нову рекламну кампанію, що демонструє силу українського бізнесу та його внесок у спільну перемогу. Агенція Grape зібрала історії чотирьох малих та середніх підприємств: byMe, Good Bread, Rekava та Turbat, які, попри війну, продовжують працювати, розвиватися та надихати.

Ці компанії не лише вистояли, але й знайшли нові сенси, запустили інноваційні продукти та досягли зростання. Вони усвідомлюють, що кожен сплачений податок, кожен донат та кожне створене робоче місце наближають нас до перемоги. Visa підтримує цю ідею, наголошуючи, що навіть найменші кроки мають значення.

“Ми вирішили показати реальні історії українських підприємців, щоб підкреслити глобальне позиціонування Visa. Ми відвідали їхні підприємства, щоб показати, як вони роблять свій внесок в економіку, і закликати інших підтримати їх”, – розповідає креативна лідерка Grape Олена Тищук.

Голосом кампанії став Сергій Сілаков (thekomakoma), музикант, волонтер та військовий. Його пісня про силу маленьких кроків та відповідальність за майбутнє стала емоційним ядром проєкту.

Monomax

Чайний бренд Monomax виходить у медіапростір з першою рекламною кампанією. Комунікаційна агенція Doris створила першу рекламну кампанію для українського чайного бренду Monomax, що знайомий споживачам вже понад 30 років.

Виклик — яскраво розповісти про себе та встановити емоційний зв’язок з аудиторією. Відповідь — трендовий креатив і зважена медіастратегія.

Замість традиційної реклами — анімаційний ролик із речитативом, озвучений популярним українським хіп-хоп гуртом.

Ключовий меседж — «Міцний від народження» — підкреслює не лише насичений смак чаю, а й довгу та сильну історію бренду. Monomax, як і його прадавній тезка, князь Мономах, теж об’єднує українців, але не з мечем, а за чашкою міцного ароматного чаю.

До основної кампанії Doris органічно інтегрували у комунікацію благодійну ініціативу Monomax . У відео «Сила тепла» через історію сучасної української родини показано: чай дарує тепло, тепло наповнює силою, сила дає захист, а захист дарує відчуття тепла та підтримки.

UAnimals

UAnimals представив найкоротшу зіркову рекламу. Надя Дорофєєва, Артем Пивоваров, Monatik, Jerry Heil та Раміл з гурту Курган і Агрегат знялися в рекламних роликах від UAnimals. Українські зірки з’являються у відео всього на секунду, бо саме стільки часу потрібно, аби оформити кешбек на благо від monobank та надіслати його фонду UAnimals.

Спрощену підписку на кешбек UAnimals та monobank запустили наприкінці лютого 2025 року. Тепер не потрібно робити купу кроків. Користувачі банку та прихильники фонду можуть підписатися на благодійний кешбек, тицьнувши на одне посилання.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от UAnimals (@uanimals.official)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Роман Курицький, Building Development: Розпочали будівництво нового ритейл-парку Obriy у Татарові на Івано-Франківщині

Роман Курицький, Building Development: Розпочали будівництво нового ритейл-парку Obriy у Татарові на Івано-Франківщині

Засновник будівельної та керуючої компанії Building Development розповів про амбітний проєкт створення разом з Alterra Group мережі...
time icon  
  797
Усі новини ринку