
Ролики тижня: Ukrnafta, Нова пошта, АЗК WOG, Епіцентр, Skvot


Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Мережа АЗК Ukrnafta створила новий ролик в рамках проєкту #МожеКожна. Цей проєкт спрямований на популяризацію роботи жінок в нафтовидобувній галузі та зменшенню гендерних стереотипів, що нафтовик це суто чоловіча професія.
Зараз, коли галузь стрімко змінюється, відкриваються нові можливості для жінок у різних сферах — від управлінських до технічних. В рамках програми учасниці можуть опанувати одну з шістнадцяти професій та почати свою кар’єру в Ukrnafta.
Компанія Нова пошта створила ролик про волонтерський рух в Україні, у якому розповіла про відзнаку “Варті”, яку започаткувала компанія.
“Волонтерство в Україні пройшло потужну трансформацію за 11 років війни. Щоб подякувати українським волонтерам і підтримати їх, у 2022 році Нова пошта започаткувала відзнаку «Варті», – пояснюють в Нова пошта.
У ролику на підтримку цьогорічної відзнаки — історія дівчини, яка втілює збірний образ українських волонтерів. Її шлях — від маленьких добрих справ до великого руху, який змінює життя тисяч людей. У теперішній час волонтерство — не випадковість, а вибір, сформований під впливом постійних випробувань. І кожен, хто обирає цей шлях, вартий подяки та визнання.
WOG та ПриватБанк долучилися до проєкту Благодійного фонду Сергія Притули «WOGOНЬ допомоги. Чисте небо», аби акумулювати кошти на закупівлю літаків-перехоплювачів, які знищуватимуть ворожі ударні дрони та розвідувальні БпЛА.
Доєднатися до ініціативи може кожен клієнт мережі АЗК WOG. Для цього достатньо завітати на будь-яку з АЗК мережі WOG та придбати улюблений гарячий напій, а компанія перерахує із власного прибутку дві гривні до загальної суми збору. При розрахунку карткою ПриватБанк, банк додасть ще дві гривні.
Також підтримати проєкт власним донатом можна за посиланням.
У ролику розповідається, як саме ви допомагаєте, купуючи каву чи чай на АЗК WOG.
У новій серії про подружжя Олега та Аліси – відданих клієнтів мережі Епіцентр – глядачі побачать, як чоловік обирав собі новий екран для роботи. Хоча насправді це була лише відмовка для дружини, адже як ще можна придбати дорогий екран для комп’ютерних ігор?
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Школа поп-культури Skvot випустила відео-маніфест, в якому ставить незручні питання та запрошує аудиторію до діалогу про сприйняття себе та власної творчості.
Режисером відео став Інді Хайт, а ідея ролику належить агенції Drama Queen. У ролі художника знявся хореограф Анатолій Сачівко. Музику написав Максим Сікаленко (Cape Cod).
Цим маніфестом Skvot підкріплює зміну позиціювання на школу поп-культури та запрошує до чесної та відкритої дискусії.
Маніфест від Skvot – це динамічна візуальна метафора. В ньому головний герой – сучасний креатор – відчайдушно біжить, виснажений марними зусиллями, які не приносять йому належного успіху. В той час, як менш талановиті та досвідчені творці обганяють художника та стають зірками.
Чи справді художник має бути голодним? Чи має потурати смакам натовпу? Чи можна монетизувати свій креатив і не втратити автентичність? Що поганого в тому, щоб бути попкультурним героєм? Інтрига розкривається в кінці відео, коли камера показує загальний план і стає зрозуміло, що весь цей час герой біжить на місці.
Посмотреть эту публикацию в Instagram