
Диверсифікувати не можна зупинитися: хто підвищує ефективність бізнесу у війну


Конгрес Retail Trends повертається у 2025 році. Понад 1000 представників роздрібної торгівлі, промисловості, сфери послуг та академічних кіл зберуться у Варшаві 1 квітня 2025 року, щоб навчатися, налагоджувати зв’язки та розробляти стратегії на наступний рік та на подальшу перспективу.
Протягом багатьох років конгрес Retail Trends 2025 послідовно відстежує зміни у сфері роздрібної торгівлі в Польщі, регіоні Центральної та Східної Європи та в усьому світі. Він пропонує учасникам унікальні знання, глибокі ідеї та можливість налагодити довготривалі соціальні та ділові зв’язки. Це також ключова платформа для менеджерів, науковців та аналітиків, які працюють на ринку дистрибуції та в секторі FMCG загалом, для зустрічей та обміну думками.
Відвідавши конгрес, ви не лише отримаєте знання та контакти, але й отримаєте можливості для формування майбутнього роздрібної торгівлі в Польщі та регіоні Центральної та Східної Європи.
Цінова криза змусила вдатись до оптимізаційних заходів та покращення не лише витрат, але й операційної ефективності на всіх етапах ланцюгів поставок. Вона спонукала до модифікації бізнес-моделей та перегляду діяльності у сферах асортименту, зайнятості, маркетингу та продажів. Це призвело до ще більшої орієнтації на споживача та його потреби. Компаніям також довелося уважніше придивитися до сфери інвестицій, а особливо тих, що стосуються технологій та цифрової трансформації, і змусило їх замислитися над роллю штучного інтелекту та машинного навчання в бізнесі.
Гравцям FMCG-ринку необхідно подумати про те, як найбільш ефективно використати можливості, які надасть прогнозоване економічне піднесення та майбутнє (поки що невеликими кроками) зростання купівельної спроможності споживачів:
Саме ці виклики обговорюватимуться на цьогорічному конгресі Retail Trends.
Зустріньтеся з лідерами FMCG-індустрії в Польщі та регіоні Центральної та Східної Європи. Послухайте надихаючі промови ключових менеджерів та експертів. Станьте лідером змін і частиною FMCG-сектору майбутнього.