Фокстрот долучився до ініціативи «Дружні двері», щоб підтримати вимушеним переселянцям

Фокстрот долучився до ініціативи «Дружні двері», щоб підтримати вимушеним переселянцям

Сьогодні
  156
Дудка Оксана

Мета проєкту – полегшити інтеграцію людям, які через війну втратили свої домівки та вимушено переїхали до інших міст України; створити більше можливостей для працевлаштування та підтримки, а також об’єднати зусилля бізнесу в цьому напрямку.

Омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки Фокстрот одним із перших бізнесів приєднався до ініціативи «Дружні двері», створеної громадською організацією «Не Самі» спільно з креативною агенцією Bickerstaff.092. Проєкт, запущений у лютому 2025 року,  допомагає «новим місцевим» адаптуватися і знайти гідну роботу. Для ідентифікації організатори створили спеціальний знак, який буде з’являтися там, де є вакансії, навчальні програми, варіанти інтеграції та адаптації для переселенців.

«Увага до людей, що внутрішньо переїхали через загарбання росії, має бути системною, а не стихійною. Таких людей щодня стає все більше, тож ми маємо виховувати в собі нову культуру поводження з новосельцями. Щоб у кожній родині, в кожному бізнесі України розвивалась емпатія та звичка перебудовувати свою поведінку та простір так, щоб він враховував потреби нових жителів та жительок», – розповіла співзасновниця ГО «Не Самі» Олександра Сахарук.

Фокстрот має значний бекграунд в цьому напрямку, адже з початку війни у 2014 році компанія організувала евакуацію персоналу з тимчасово окупованих територій і переведення співробітників в інші працюючі магазини. Цей досвід став у нагоді в лютому 2022, коли росія розпочала повномасштабне вторгнення. Крім того, компанія облаштувала три хаби – готелі з безкоштовним проживанням на базі магазинів у Львові, Луцьку та Ужгороді для працівників та їхніх родин, у яких виникла потреба переїзду у більш безпечний регіон. У Львові цей хаб функціонує і зараз.

«Кожен працюючий магазин, фронт-офіс, контакт-центр та сервісні центри бренду – це велика, дружня сім’я. Та їх об’єднує не лише Фокстрот, а й атмосфера підтримки, розуміння, бажання допомогти один одному. Ми бачимо, що людина, яка вимушено змінила своє життя, втратила стабільність та звичне коло спілкування, потребує підтримки команди та швидкого занурення у діяльність», – зазначає HR-директорка компанії Яна Якимович.

Наразі 14% працівників мережі є внутрішньо переміщеними особами. Частина з них – ті колеги, котрі після переїзду залишилися працювати в компанії, частина – співробітники, які працевлаштувалися впродовж останніх трьох років. Проте в компанії наголошують на принципі безбар’єрності та рівності, тому не розділяють кандидатів і колег зі статусом ВПО чи іншими ознаками  в окремі категорії. Кожен новий співробітник стає частиною великої команди, отримуючи однакові можливості для кар’єрного зростання, навчання та професійного розвитку.

«Ми надаємо можливість релокації працівника у рамках мережі, якщо в нього виникає потреба в переїзді, або пропонуємо вакансії, незалежно від того, як давно кандидат проживає у даному регіоні. Практика свідчить: співробітники знаходять у нас розвиток, підтримку та можливість змінити своє життя у дружній культурі Фокстрот», – додає Яна Якимович.

Відповідно до корпоративної політики та як учасник ініціативи «Дружні двері» Фокстрот пропонує для кандидатів інструменти для швидкої адаптації та досягнення результату. Відділ навчання проводить програми для керівників, як вчасно реагувати на зміни у настрої в співробітників та створювати умови для кожного. У компанії діють програми з підтримки ментального здоров’я. Про участь в ініціативі ритейлер розповідатиме у своїх соцмережах та job-сайтах. Тут наголошують, що у Фокстрот відкриті двері для кожного, хто готовий будувати кар’єру в ритейлі техніки й електроніки.

Зазначимо, за останніми даними Міжнародної організації з міграції, в Україні зараз налічується 3,5 мільйона внутрішньо переміщених осіб, і ця цифра постійно зростає. Через упереджене ставлення до переселенців багато з них стикаються з труднощами у пошуку роботи та житла. Щоб змінити цю ситуацію, ГО «Не Самі» разом із Bickerstaff.092 створили «Дружні двері»символ можливостей, відкритості та підтримки.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. На кінець 2024 року представлений 124 магазинами в 66 містах України (в тому числі – в прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську), інтернет-магазином Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду і корпоративної політики. З 2023 року ритейлер реалізує проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування людей з порушенням слуху та облаштування інклюзивного торгового простору в магазинах. Вагому увагу приділяє реінтеграції ветеранів, розробивши спеціальну програму для адаптації захисників у цивільному житті. У 2024 р. компанію відзначено як «Дружні до ветеранів» від Veteran Hub.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку