Мережа Алло відкрила магазин в Одесі та оновлює формат (+ фото)

Мережа Алло відкрила магазин в Одесі та оновлює формат (+ фото)

Сьогодні
  244
Дудка Оксана

У лютому Алло відкрила новий магазин в Одесі, оновила – у Полтаві, а також переформатувала Алло у Києві. Компанія підвищує рівень сервісу та пришвидшує обслуговування клієнтів.

4 лютого запрацював новий Алло в Одесі, на вулиці Преображенській, 30. На площі майже 200 кв. м представлено основний асортимент мережі з розширеним модельним рядом телевізорів, а поціновувачі якісного звуку не оминуть увагою яскраву зону акустики World of music. У магазині клієнти можуть протестувати та придбати потрібні товари або ж отримати в точці видачі маркетплейсу замовлення з allo.ua чи із застосунку. Новий Алло працює щодня, з 10:00 до 20:00.

14 лютого відкрився оновлений магазин Алло у Полтаві – на першому поверсі ТЦ Київ, що знаходиться на вулиці Зіньківській, 6/1 А. Тут до уваги відвідувачів представлено великій вибір геймерських аксесуарів, товарів для дому, техніки Apple, Samsung та Xiaomi, ноутбуків для роботи чи геймінгу. Магазин та точка видачі маркетплейсу Алло працюють щодня, з 09:00 до 21:00.

15 лютого після переформатування запрацював оновлений магазин Алло на проспекті Берестейському, 47 А у Києві. Тут вперше репрезентовано оновлений формат – ключовий асортимент Алло із фокусом на видачу онлайн-замовлень. В магазині збільшено кількість моделей телевізорів та аксесуарів, але основний асортимент залишається незмінним. Оновлений Алло вирізняється розширеною зоною видачі маркетплейсу, відокремленою від каси, з великим екраном для онлайн-замовлень, під які, що головне, збільшено склад, а поряд розміщено примірочну. Такі зміни сприятимуть збільшенню кількості виданих замовлень, пришвидшенню та зручності їх отримання. Варто зазначити, що деякі категорії товарів, як от велику побутову техніку, Алло продає виключно онлайн, але відтепер в оновленій точці видачі можна забрати й такі габаритні товари.

«Офлайн-ритейл має враховувати тренди ринку та залишатися прибутковим. В Алло дедалі зростає частка онлайн-покупок, які становлять майже половину всіх продажів, тому ми експериментуємо з форматами та працюємо над поліпшенням онлайн-досвіду наших клієнтів – від замовлення товару на маркетплейсі до його отримання в точці видачі. Також ми продовжуємо розширювати ключовий асортимент товарів в магазинах, щоб тут і зараз задовільнити потребу клієнтів, які купують офлайн. Мета Алло – поліпшувати повсякдення, і ми прагнемо втілювати це в легкості шопінгу», – коментує директор із розвитку та форматів компанії Алло Микола Астапов.

Алло також пришвидшує обслуговування клієнтів. Зокрема, відтепер забрати онлайн-замовлення в точці видачі швидко та без верифікації можна за згенерованим у мобільному застосунку Алло QR-кодом. Також продавець Алло може створити QR-код для онлайн-оплати товару – так клієнт може оплатити покупку й уникнути черги на касі. В цьому випадку чек надійде в SMS чи Viber-повідомленням, а також буде нараховано Алло Гроші.

Незмінною в магазинах мережі залишається можливість розрахуватися за покупку готівкою чи банківською карткою, а також оформити кредит чи здійснити оплату частинами. В разі відсутності електроенергії магазини працюють автономно,  а за потреби тут можна підзарядити свої гаджети. За покупки від 100 гривень клієнти отримують кешбек за програмою лояльності Алло Гроші, тож зможуть зробити свої наступні покупки ще вигіднішими. Крім того, під час однієї покупки в Алло можна одночасно скористатися двома програмами лояльності – корпоративною Алло Гроші та національною Fishka, тобто придбати товар з подвійною вигодою.

 Довідка. Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.

Відкрий Алло – закрий питання.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку