
Лояльність в два кліки: як ЕКО Маркет та monobank створили додаткову зручність для клієнтів


Галя Балувана святкує сім років з моменту відкриття першого магазину. Зараз мережа представлена не лише в Луцьку, а майже у всіх містах України та в 26 країнах світу під брендом Multi Cook, і це всього за сім років.
«Ідея виготовляти домашні напівфабрикати виникла у Вікторії Матвійчук, моєї дружини. На той час ми мали інший бізнес в Луцьку – неприбутковий паб на просп. Грушевського, який не задовольняв нас, саме тому шукали ідеї для розвитку. Вікторія на той час купувала напівфабрикати у людей, які робили на дому, адже я люблю смачно поїсти, а за браком часу не було можливості постійно готувати вдома. Але й охочих замовляти було чимало і чекати замовлення доводилося 5-7 днів. Це було зручно, адже в морозилці завжди були вареники, пельмені, голубці, котлети, все, що можна було швидко приготувати», – розповідає співзасновник мережі Галя Балувана – Володимир Матвійчук.
Минав час, у співзасновниці мережі – Вікторії Матвійчук – виникла власна ідея виготовляти напівфабрикати. Тим паче, що у подружжя було приміщення для виробництва та магазину.
«Ми вирішили ризикнути і почали готувати. Назву мережі ми підглянули у Львові (ресторан української кухні з гарною атмосферою «Балувана Галя», у них було декілька морозилок для напівфабрикатів). Ми вирішили взяти в роботу цю модель. Але не все було так просто. Започаткувавши бізнес із виготовлення напівфабрикатів, попрацювавши рік, відкривши три магазини, ми поплатилися – нам довелося домовлятися про бренд із власником ресторану «Балувана Галя». Ми все погодили і потім зареєстрували торгову марку «Галя Балувана» та залишилися в цьому бренді, який вже став відомим і улюбленим серед лучан», – ділиться спогадами Володимир Матвійчук.
Уже через рік Володимир Матвійчук вирішив займатися франшизою мережі Галя Балувана і дав старт масштабуванню мережі по всій Україні, продаючи франшизу. Так тривав покроковий розвиток Галі Балуваної.
“Наразі мережа налічує – близько 960- ти магазинів. З 2022 року Галя Балувана вийшла за кордон під назвою Multi Cook, який вже завоював 26 країн, зокрема США та Канаду. Ось так за ці сім років з невеличкого асортименту, який розробив наш бренд-шеф, луцький ресторатор Юрій Хазіпов, ми виросли до тисяч найменувань страв різних кухонь світу. Пригадую, як Юрій зробив нам перший проект, підібрав команду людей і створив перші 35 страв. Так ми починали. Ми продовжуємо працювати і зараз, адже він залишається бренд-шефом Галі Балуваної. Окрім цього ми розвиваємо ще один проект у світі гастрономії – Gabar”, – додає Володимир Матвійчук.
Вітаємо мережу Галя Балувана із черговою датою розвитку, а головне невтомної допомоги усім жінкам світу в приготуванні смачних і корисних страв з українською душею і смаком.