Ювелірний дім SOVA презентував флагманський бутик у форматі street в Києві (+фото)

Ювелірний дім SOVA презентував флагманський бутик у форматі street в Києві (+фото)

12.02.2025 08:00
  358
Дудка Оксана

Перший бутик бренду у форматі street розташований в історичному центрі столиці, на вулиці Архітектора Городецького, 11 А. Для інтер’єру нового бутика SOVA студія Makhno поєднала принципи сучасного українського дизайну та етнічні мотиви.

“Відкриття першого бутика у форматі street в Києві — це новий етап для бренду. Для нас важливо, аби це був унікальний проєкт, де враховані всі деталі від культової локації в серці столиці до “ювелірного” освітлення вітрин. Проєкт виходить за межі звичайного уявлення про комерційний інтер’єр і створює простір на межі з мистецьким, що дозволить нам надати унікальний досвід ювелірного шопінгу для наших клієнтів” — говорить Людмила Сова, генеральна директорка ювелірного дому SOVA.  

Стилістика нового флагмана кардинально відрізняється від класичного, вже впізнаваного стилю бутиків SOVA. Простір насичений культурними референціями. Вітрини поєднують сучасні форми з текстурами, що натякають на традиційні орнаменти. Дзеркала з делікатним тисненням, світильники у вигляді браслетів і кольє додають простору багатошаровості, роблячи кожну деталь частиною загальної історії.

“Цей проєкт — про пошук балансу між візуальною легкістю, глибоким змістом і практичністю. Флагман SOVA — це місце, де ювелірна майстерність бренду підсилюється мистецтвом інтер’єру”, — розповідає Олександр Махно, провідний дизайнер студії Makhno.

Акцент простору — керамічні лампи Mushlya від Makhno. Ці скульптурні об’єкти, кожна вагою 70 кг, є втіленням майстерності ручної роботи. Завдяки складній структурі поверхні вони створюють витончену гру світла, яке підсилюється інтегрованими проєкторами. Візуальний ефект діамантових відблисків на стелі підкреслює преміальність інтер’єру та наголошує на інноваційності підходу студії Makhno.

Центр простору займають скляні вітрини. Їх форма, натхненна хмарами, підсилює концепцію невагомості. Гра світла, створена інтегрованими джерелами, додає глибини, а спеціальні проєктори транслюють на стелю відблиски, що нагадують переливи діамантів.

Рецепція у формі органічної хвилі — центральний елемент, який задає атмосферу всього простору. Її м’яка лінія з текстурою природного каменю створює відчуття тактильної гармонії. Над рецепцією розташована одна з ключових акцентних деталей — скульптурна лампа, що додає інтер’єру символічності, натякаючи на легкість і витонченість ювелірних виробів.

Інтер’єр оновленого магазину створює ідеальні умови для ювелірного шопінгу. Холодне світло в бутику розташоване так, аби клієнти могли оцінити сяйво кожної грані каміння.

Також в бутику можна скористатися послугою ультразвукової чистки ювелірних виробів. Тут будуть представлені флагманські колекції бренду та колаборації.

Можна детальніше познайомитися з колекцією The Lab. Diamonds в рідкісних огранюваннях та каратності, а також прикрасами з лімітованими рубінами. В майбутньому бренд планує створювати вироби, які будуть ексклюзивно представлені у флагмандському бутику на Городецького.

В бутику створили зону відпочинку для відвідувачів з декоративним елементом у вигляді чорного намиста, що звисає зі стелі. Цей арт-об’єкт не лише виконує декоративну функцію, а й створює асоціації з українськими традиціями. Тут клієнти завжди можуть випити кави, або відсвяткувати покупку келихом холодного ігристого.

Будинок, де розташований бутик, був зведений у 1895-97 роках, одразу із прокладенням вулиці, за проєктом архітектора Владислава Городецького, будівля мала три поверхи. Пізніше, за проєктом архітектора Едуарда Брадтмана було добудовано верхні житлові поверхи, що надало будинку сучасного вигляду. На подвір’ї, паралельно до головного корпусу, звели семиповерховий житловий флігель.

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку