Суперсильний безлім: Київстар запустив нову рекламну кампанію
У новому рекламному кампейні Київстар розповідає, про свої унікальні фічі, зокрема «Суперсили Безлім». Це додаткові послуги, які можна підключити без будь-яких доплат і доступні вони в акційний тарифах, що на сайті. Це може бути безлім на мегабайти, хвилини або повідомлення. Також їх можна міняти між собою кожні 4 тижні. І знову ж таки – без доплат.
«Спілкування — сильна сторона українців. Адже ми так любимо дзвонити, писати один одному – і це дійсно важливо, особливо зараз. То чому ж не прокачати цю рису суперсилою із безлім-дзвінками чи інтернетом. Та ще й без доплат для всіх київстарівців. Потужна синергія! І так, буває!» — говорить Юрій Чорненький, керівник департаменту маркетингових комунікацій Київстар.
Комунікаційну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I am idea. За продакшн відповідала команда No Stars. У фокусі креативу кампанії опинилось одвічне Шекспірівське питання із невеличким апгрейдом: буває чи не буває. А ось дилема виникла навколо нових крутезних безлім суперсил без доплат. Оригінальності кампанії додає рішення I am idea познайомити аудиторію з бренд-голосом Київстар – Юрієм Чорненьким. Так, так, саме керівник маркетингових комунікацій Київстар і є тим самим голосом, який ви вже не раз чули в рекламних кампаніях бренду.
«Для нашої команди таке креативне рішення було дійсно неочікуваним, адже Юра, як сердце нашої команди, завжди залишався в тіні. Поєднати знайомий мільонам голос з реальної людиною виявилось класним рішенням. Віримо, що це пожвавить наші комунікації та додасть емоційних плюсів потужній пропозиції», — додає Ірина Таран, бренд-менеджерка Київстар.
«Спочатку ми придумали сюжет, де два герої сперечаються про можливість існування Суперсильного безліму без доплат. Але ми ніяк не могли збагнути, хто буде цими героями. Нам не хотілося грати у відверту неправду, адже звичайні люди навряд чи обговорюють “Суперсильний безлім”. Так не буває (сміється). А ось щоб про це сперечався б бренд-диктор, проговорюючи рекламний текст — це вже і цікаво, і трушно водночас. А це найважливіше в рекламі», — зазначає Ігор Гавруш, Creative group Head I am idea.
«Всесвіт реклами переплітається: ролик з роликом, кампанія з життям, а ідеї — з реальністю. Ролик, у якому Юра Чорненький сперечається про існування переваг Київстар — це класно. І це класно не тільки для спеціалістів на ринку, але і для звичайних користувачів Київстар. Це ролик, де у вирі сюжету ти точно запам’ятаєш, що: “Суперсильний безлім на мегабайти або хвилини без доплат буває. Для всіх акційних тарифів”. І це круто. Бо так буває (сміється)», — підкреслює Віталій Клименко, Head of Art I am idea