Як працюють ТРК у прифронтових містах – досвід Arricano
Торговельно-розважальні комплекси у прифронтових містах України стали важливими осередками підтримки економіки, соціальної стабільності та громадської єдності. Незважаючи на виклики війни, ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі та ТРК City Mall у Запоріжжі демонструють стійкість, адаптуючись до нових реалій.
Виклики та нові можливості
Arricano та ТРК City Mall активно допомагають українським захисникам, місцевим громадським організаціям, благодійним фондам, НУ «Запорізька політехніка», щомісяця проводять соціальні, освітні, сімейні заходи. «Ми не просто працюємо, а підтримуємо громаду, яка потребує допомоги й стабільності. Наша команда адаптувалася до нових умов і попри всі виклики щодня забезпечує роботу торговельного комплексу. Дякую всім партнерам, спільно з якими ми щодня працюємо задля розвитку бізнесу у прифронтовому Запоріжжі», — зазначає директорка ТРК City Mall у Запоріжжі Вардуі Батракова.
Завдяки злагодженій роботі команди Arricano вакантність об’єкта зберігається на технічному рівні. У листопаді tenant-mix ТРК City Mall поповнили два нові оператори: провідний бренд електроніки та побутової техніки Фокстрот і український бренд одягу Fabric17.
Приклад стійкості: ТРК Сонячна Галерея
У січні 2024 року Кривий Ріг зазнав ракетного удару, що пошкодив будівлю ТРК Сонячна Галерея. Завдяки інвестиціям у відновлення, швидким діям, високому рівню адаптивності й рішучості команди, вже за кілька тижнів комплекс частково відновив свою роботу.
Як зауважує директорка ТРК Сонячна Галерея Марина Баранова, діяльність ТРК у прифронтових регіонах за цей час зазнала суттєвих змін. Це зумовлено безпековими ризиками та зміною споживацької поведінки. Водночас війна відкрила нові можливості: залучення відвідувачів серед внутрішньо переміщених осіб та зміцнення зв’язків із громадами через спільні соціальні ініціативи.
«Наразі ТРК Сонячна Галерея щодня відвідують тисячі мешканців Кривогу Рогу, tenant-mix за 2024 рік поповнили нові українські та міжнародні бренди, зокрема Sinsay. Ми продовжуємо відновлювальні роботи на об’єкті, аби у 2025 році усі наші орендарі мали змогу щодня надавати послуги своїм клієнтам, а відвідувачі ще більше часу проводили разом із рідними у торговельному комплексі», — розповіла директорка ТРК Сонячна Галерея Марина Баранова.
Окрім відновлення об’єкта після ракетного обстрілу, триває й перепланування однієї з частин галерей. Після зміни якірного продуктового орендаря з’явилась можливість розширити торговельну площу під інші напрямки. Так, наприкінці жовтня в одній з нових секцій відкрився великий мережевий оператор fashion-напрямку для всієї сім’ї — Sinsay, що має позитивний вплив на динаміку трафіку.
«Ми відновили роботу зони фуд-корту, реорганізували розташування операторів у ТРК й вже маємо підписані договори з новими орендарями, які поповнять tenant-mix у поточному році. Попереду багато відкриттів, цікавих партнерських проєктів та заходів, які, я переконана, точно сподобаються нашим відвідувачам», — зауважила Марина Баранова.
Наразі наповнюваність регіональних проєктів Arricano більше 93% і команда працює з потенційними орендарями щодо відкриттів на початку 2025 року.
Соціальна відповідальність у дії
Arricano, як мережевий оператор чотирьох ТРК в Україні, зокрема ТРК Сонячна Галерея та ТРК City Mall, та як соціально відповідальна компанія, дотримуючись власної КСВ-стратегії, щомісяця спрямовує свої зусилля на допомогу різним верствам населення, підтримуючи ЗСУ, благодійні фонди, громадські організації тощо.
Попри наближеність до лінії фронту, обидва торговельні комплекси є осередками підтримки людей, соціальними просторами, де можна провести час з близькими, отримати позитивні емоції, гарні враження та зарядитись енергією, аби рухатися далі, донатити і підтримувати близьких.
«ТРК Сонячна Галерея і ТРК City Mall стали символами стійкості та адаптації. Вони не лише підтримують економічну активність, а й допомагають громадам відчути стабільність і турботу навіть у найскладніших умовах. Попри всі виклики, Arricano продовжує інвестувати у розвиток своїх ТРК у прифронтових містах, створює робочі місця. Компанія підтримує співробітників, надає можливість відвідувачам відволіктися від повсякденних справ і активно провести час разом із дітьми та друзями у комфортних торговельних комплексах. Ми дбаємо про людей і зосереджуємо нашу роботу на підтримці їхнього ментального здоров’я, що вкрай важливо під час війни», — зауважила CEO Arricano Анна Чуботіна.
Більше інформації про роботу Arricano та ініціативи компанії читайте на офіційному сайті та на Facebook-сторінці.