Мережа Аврора підтримала святкове шоу «Мрій» від Megogo
Медіасервіс Megogo створив оригінальний проєкт у співпраці з партнером — мережею мультимаркетів Аврора та за підтримки Укрзалізниці. Святкове шоу «Мрій» покликане збільшити кількість українськомовного контенту, доступного безкоштовно для перегляду у період зимових свят у всьому світі.
За сюжетом молоді музиканти записали пісню, яка стала хітом у соцмережах. Їхній талант помітив відомий артист і запросив виступити разом на великій сцені. Подорож до Києва на концерт сповнена пригод і нових знайомств, які допомагають героям зберегти віру в себе та здійснити свою мрію. Проєкт покликаний надихати українців, підтримувати віру в краще та нагадувати, що справжня сила — у нашій єдності.
«Десятиліттями політика зросійщення формувала наші культурні звички: на Різдво та Новий рік українці традиційно дивилися фільми та мюзикли, більшість із яких були асоційовані з країною-окупантом. Після початку повномасштабного вторгнення багато українців, зокрема й ми як відповідальний бізнес, свідомо відмовилися від цього спадку. Водночас постала потреба створювати новий якісний український контент в надскладних умовах. Так у 2022 році ми започаткували цю традицію з різдвяним шоу «Колядки на Кудрявці», яке глядачі зустріли з великим теплом. А цього року, продовжуючи добру традицію, презентуємо святкове шоу «Мрій». Щиро дякую партнерам і артистам, які підтримали нашу ідею та долучилися до її реалізації», — зазначила Валерія Толочина, продюсерка проєкту та Chief Marketing Officer Megogo.
Знімання святкового шоу проходили в Києві. Частину сцен записали у павільйоні на Film.ua, де спеціально побудували декорації, а решту – на території Центрального залізничного вокзалу Києва та у електричці, депо Київського метрополітену та у магазинах мережі Аврора.
«Підтримка української культури та ідентичності – це наш пріоритет сьогодні. Долучаючись до створення новорічного мюзиклу, ми хочемо подарувати людям відчуття свята. Бо навіть у важкі часи всім нам хочеться мріяти і вірити у дива», – розповів Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора.
Над проєктом працювали команди Megogo та музичного каналу Megogo Live. Від ідеї до реалізації пройшло всього два місяці. Режисерка – Лірон Добровольська, автор сценарію – Антон Фридлянд. У головних ролях: Brykulets (Іван Іщенко) й гурт Nazva (Ярослав Яровенко та Павло Гоц).
Музичні номери у шоу виконали Monatik, ТНМК, Jerry Heil, Otoy, ЩукаРиба, Michelle Andrade, Adam та Кажанна. Особливі гості: vіністр цифрової трансформації Михайло Федоров, волонтер Ігор Лаченков, продюсер Володимир Завадюк, український шеф-кухар та креативний підприємець Євген Клопотенко у ролі Святого Миколая, впливовець Ігор Донскіх у ролі провідника, а також Василь Байдак у ролі водія вантажівки.
Для кожного героя ретельно підібрали ролі та продумали образи. Стилісти надихалися яскравою естетикою новорічних фільмів минулого, де переважають червоний, жовтий, зелений і коричневий кольори, а також поєднання принтів і нестандартних фасонів.
Медіасервіс Megogo вже представив перші кадри та трейлер святкового шоу «Мрій», премʼєра якого відбудеться 24 грудня о 20:00 на Megogo та у Дія.TV.
Для людей з порушенням слуху, соціальна ініціатива «Дивись як чутно» підготувала переклад жестовою мовою. Безкоштовно подивитись премʼєру «Мрій» можна буде 24 грудня о 20:00 на каналі Megogo Live, Megogo та у Дія.TV.