Мережа Аврора підтримала святкове шоу «Мрій» від Megogo

Мережа Аврора підтримала святкове шоу «Мрій» від Megogo

20.12.2024 01:12
  42
rau

Медіасервіс Megogo створив оригінальний проєкт у співпраці з партнером —  мережею мультимаркетів Аврора та за підтримки Укрзалізниці. Святкове шоу «Мрій» покликане збільшити кількість українськомовного контенту, доступного безкоштовно для перегляду у період зимових свят у всьому світі.

За сюжетом молоді музиканти записали пісню, яка стала хітом у соцмережах. Їхній талант помітив відомий артист і запросив виступити разом на великій сцені. Подорож до Києва на концерт сповнена пригод і нових знайомств, які допомагають героям зберегти віру в себе та здійснити свою мрію. Проєкт покликаний надихати українців, підтримувати віру в краще та нагадувати, що справжня сила — у нашій єдності.

«Десятиліттями політика зросійщення формувала наші культурні звички: на Різдво та Новий рік українці традиційно дивилися фільми та мюзикли, більшість із яких були асоційовані з країною-окупантом. Після початку повномасштабного вторгнення багато українців, зокрема й ми як відповідальний бізнес, свідомо відмовилися від цього спадку. Водночас постала потреба створювати новий якісний український контент в надскладних умовах. Так у 2022 році ми започаткували цю традицію з різдвяним шоу «Колядки на Кудрявці», яке глядачі зустріли з великим теплом. А цього року, продовжуючи добру традицію, презентуємо святкове шоу «Мрій». Щиро дякую партнерам і артистам, які підтримали нашу ідею та долучилися до її реалізації», — зазначила Валерія Толочина, продюсерка проєкту та Chief Marketing Officer Megogo.

Знімання святкового шоу проходили в Києві. Частину сцен записали у павільйоні на Film.ua, де спеціально побудували декорації, а решту – на території Центрального залізничного вокзалу Києва та у електричці, депо Київського метрополітену та у магазинах мережі Аврора.

«Підтримка української культури та ідентичності – це наш пріоритет сьогодні. Долучаючись до створення новорічного мюзиклу, ми хочемо подарувати людям відчуття свята. Бо навіть у важкі часи всім нам хочеться мріяти і вірити у дива», – розповів Роман Сівковський, директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора.

Над проєктом працювали команди Megogo та музичного каналу Megogo Live. Від ідеї до реалізації пройшло всього два місяці.  Режисерка – Лірон Добровольська, автор сценарію – Антон Фридлянд. У головних ролях: Brykulets (Іван Іщенко) й гурт Nazva (Ярослав Яровенко та Павло Гоц).

Музичні номери у шоу виконали Monatik, ТНМК, Jerry Heil, Otoy, ЩукаРиба, Michelle Andrade, Adam та Кажанна.  Особливі гості: vіністр цифрової трансформації Михайло Федоров, волонтер Ігор Лаченков, продюсер Володимир Завадюк, український шеф-кухар та креативний підприємець Євген Клопотенко у ролі Святого Миколая, впливовець Ігор Донскіх у ролі провідника, а також Василь Байдак у ролі водія вантажівки.

Для кожного героя ретельно підібрали ролі та продумали образи. Стилісти надихалися яскравою естетикою новорічних фільмів минулого, де переважають червоний, жовтий, зелений і коричневий кольори, а також поєднання принтів і нестандартних фасонів.

Медіасервіс Megogo вже представив перші кадри та трейлер святкового шоу «Мрій», премʼєра якого відбудеться 24 грудня о 20:00 на Megogo та у Дія.TV.

Для людей з порушенням слуху, соціальна ініціатива «Дивись як чутно» підготувала переклад жестовою мовою. Безкоштовно подивитись премʼєру «Мрій» можна буде 24 грудня о 20:00 на каналі Megogo Live, Megogo та у Дія.TV. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку