Микита Йожиков, Uklon Delivery: Швидка доставка як інструмент збільшення прибутку

Микита Йожиков, Uklon Delivery: Швидка доставка як інструмент збільшення прибутку

18.12.2024 12:57
  23
Валерія Байда

Приблизно 47% клієнтів не завершать покупку, якщо у ритейлера немає доставки день в день, а 88% готові доплатити за наявність швидкої доставки.

Uklon Delivery, сервіс доставки від Uklon, вже понад три роки працює на ринку доставки “останнього метру”. Під час свого виступу на RAU Summit 2024 Микита Йожиков, business development manager Uklon Delivery розповів про те, що сервіс за останні півроку став більш персоналізованим, а на наступний рік додадуть чимало оновлень для партнерів, зокрема, бандлування, доставку по слотах, доставка на авто класу універсал тощо. RAU публікує основні тези його виступу.

Про ринок доставки в цифрах

Ми проаналізували ринок доставки та зробили висновок, що за останні півроку стало вдвічі більше клієнтів, які замовляють покупки онлайн. Найбільше виросла категорія продуктів та алкоголю. Далі – на 74% виросли покупки одягу та взуття, на 47% – ювелірних виробів, на 46% – електроніки та на 11% – зоотоварів. Це підтверджено і Uklon Delivery. Сервіс рік до року втричі зростає. 

Очевидно, що на ринку є тренд на швидкість, адже 80% клієнтів хочуть мати доставку день в день, а з них 61% – якнайшвидше. Приблизно 47% не завершать покупку, якщо у ритейлера немає такої доставки. І з цікавого: в середньому 88% готові платити за швидку доставку, на 18% буде зростання задоволеності покупкою, отриманою в день замовлення, на 13% збільшиться кількість повторних замовлень.

Висновок такий: швидка доставка стає конкурентною перевагою і та умовою, яка вдвічі покращить конверсію у покупку.

І 52% клієнтів придбають товар у конкурента, якщо у нього буде доставка день в день.

Про оновлення Uklon Delivery

Сервіс швидкої доставки Uklon Delivery покриває 27 міст України та курортну зону Буковель.

 

Ми створили продукт, який підтримується власною технічною командою, має швидкий пошук авто, експрес-доставку день в день за годину, повне страхування посилок та оптимізацію процесу доставки. За півроку ми пройшли ряд оновлень:

  • Стратегія пошуку виконавця. Автоматично до критеріїв вантажу підбирається виконавець. Та й доставка можлива не тільки на авто, але і кур’єром на мототранспорті;
  • Збільшили вагу доставки. Тепер можемо доставляти до 50 кг (раніше було до 20 кг);
  • Оновили трекінг. Зараз кожен учасник процесу – і отримувач, і відправник – можуть відстежувати шлях посилки в реальному часі;
  • Окрема В2В підтримка в разі виникнення проблем. Під цей напрям сформували окрему команду;
  • І найголовніше – спростили загальний процес інтеграції та зробили її персоналізованою.

Про інтеграцію за допомогою API

За допомогою нашого API можемо ефективно налаштувати процес доставки для певного бізнесу. Сам процес інтеграції персоналізований та заточений під конкретного ритейлера: наша технічна команда спільнот з бізнес-аналітиками формує ТЗ під потреби.

Наразі інтегровані з нами клієнти мають:

  • Середній час пошуку авто – три хвилини;
  • Середній час доставки – 28 хвилин;
  • Середній чек – 174 грн;
  • І основне – 97% схвальних відгуків.

Про плани розвитку Uklon Delivery

Ринок динамічний, тому ми вже запланували собі певні розробки, зокрема:

  • Доставка по слотах. Ми про швидкість, проте, якщо є потреба доставити в конкретний час, у нас це теж буде.  
  • Оплата отримувача по QR коду – це нове складне рішення, яким порадуємо на початку 2025 року.  
  • Розділення платежу: частина бізнес, а частина – клієнт.
  • Бандлування для того, щоб зменшити вартість доставки для певного бізнесу. Щоб ви могли групувати декілька посилок і відправляти одним виконавцем.
  • Викуп кур’єром 2.0. Раніше була така функція, коли наш кур’єр на касі повністю розраховувався за товар, потім оплату отримує від клієнта, який замовляв. Проте мали нюанси, проаналізували і зараз перевипускаємо цей функціонал.
  • Розміщення замовлень через корпоративний кабінет. Цей функціонал майже реалізовано в тестовому режимі. Це досить зручно, бо вся аналітика та інформація по поїздках зберігається в кабінеті.  
  • Доставка на авто класу універсал. У ринку є потреба в доставки габаритних товарів, тому працюємо над тим, щоб була можливість викликати не тільки авто, а й універсал.
  • Покращена аналітика.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  15
Усі новини ринку