Auchan Україна вдруге об’єднав виробників, владу та бізнес на форумі Local Ukraine 2.0

Auchan Україна вдруге об’єднав виробників, владу та бізнес на форумі Local Ukraine 2.0

2 дні(в) тому
  55
rau

12 грудня у Києві відбувся форум Local Ukraine 2.0, який зібрав понад 200 локальних крафтярів, аграріїв, представників бізнесу та влади для тристоронньої співпраці задля підтримки українського фермерства і виробництва.

Захід відкрила СЕО Auchan Україна Марта Труш зазначивши, що ​основна мета Local Ukraine 2.0 – створити єдину платформу для  ефективної взаємодії між усіма стейкхолдерами з метою розвивати потенціал українського агросектору, зокрема малий та середній бізнес.

Організатором події виступила компанія Auchan, а головним партнером – Crédit Agricole Bank. «Саме така синергія французьких бізнесів, що готові інвестувати в локальну економіку, може сприяти розвитку виробників в Україні», – підкреслив Карлос де Корду, голова правління банку.

«Колаборації великих відповідальних компаній є успішною європейською практикою та відіграють значну  роль у побудові ефективного ланцюжка від виробника до споживача», -підтвердив у своєму виступі Посол Франції в Україні Гаель Вейсьєр, який теж відвідав захід.

Запрошеними гостями та учасниками панельної дискусії були представники профільних міністерств, спікери від Auchan та Crédit Agricole Bank, а також власники локальних виробництв, які ділилися своїм досвідом.

Модератором панельної дискусії виступила CEO Асоціації ритейлерів України Оксана Приходько. Спікери обговорювали питання сучасних викликів та можливостей розвитку аграрного сектору, крафтового виробництва та інтеграції української продукції на європейські ринки.

Тарас Висоцький, перший заступник міністра аграрної політики та продовольства України зазначив: “Стандарти Auchan для виробника є високими, комунікація відкритою, коли компанія навчає цим стандартам та підтримує – це стимулює виробників зростати та долучатися до виходу на нові ринки”.

“Підтримка локальних виробників – це насправді про розвиток бізнесу, адже кошти від функціонування бізнесу повертаються у громаду” – підкреслила заступниця міністра економіки України Надія Бігун під час панельної дискусії.

“Auchan став першим, хто розмістив ветеранську продукцію під торговою маркою «Створено захисниками» на своїх полицях. В програмі зареєстровано вже близько ста ветеранів, ветеранок – підприємців, які працюють під цією торговою маркою” – додала Юлія Кіріллова Заступниця Міністра у справах ветеранів. До речі/Примітка  взяти участь у форумі можна було за благодійний внесок, усі зібрані на заході кошти будуть передані через БФ “Берегині” на підтримку ветеранського бізнесу.

Перед нетворкінгом та презентаціями виробників Алла Ковалевська, комерційна директорка Auchan Україна, надала  інформацію щодо наявних в компанії ініціатив для фермерів та виробників, зокрема наголосивши, що компанія має проєкти, як для малих крафтярів, що потребують супроводу, так і для розвиненого бізнесу, який прагне масштабуватися в Україні та виходити на експорт.

Local Ukraine 2.0 став не лише майданчиком для обговорення перспектив локального бізнесу, а й джерелом натхнення для нових ідей. Форум завершився дегустацією продукції українських виробників та авторського вина Олега Скрипки, за особистою участю артиста.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку