Ролики тижня: Eva, Епіцентр, Moyo, Ajax Systems та Maudau
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торгівельних мереж та представників суміжних галузей.
Eva
На початку грудня в магазинах Eva та на eva.ua стартувала різдвяно-новорічна кампанія «Свято подарунків», щоб подарунки для найдорожчих точно встигли під ялинку.
Цьогорічна святкова кампанія Eva триватиме з 3 грудня 2024 до 2 січня 2025 року. Вона покликана передати магію особливого часу, коли подарунки створюють святкове диво та ще сильніше зближують тих, для кого бути разом – найбільша радість, яку можна уявити. Герої святкового ролика – родина, що наспівує веселу новорічну пісеньку на мотив відомої We Wish You a Merry Christmas та готує сповнені любові подарунки одне для одного.
Створила та втілила ідею кампанії для Eva команда oversize agency. Візуальне оформлення кампанії виконане у вигляді в’язаного светра, його об’єднуючими елементами стали традиційні деталі орнаменту: олень, різдвяна зірка та подарунок.
«Ми розуміємо, що сьогодні така можливість – разом із близькими зустріти Різдво та Новий рік в радості й душевному спокої – сама по собі стала б, мабуть, для кожного найбільшим подарунком. Тому наша кампанія є своєрідним побажанням тепла та домашнього затишку всім клієнтам», – пояснила директорка з маркетингу мережі магазинів Eva та на eva.ua Ганна Гришина.
Епіцентр
Різдвяно-новорічні свята – час, коли хочеться вірити в диво та відчути магію навколо. Незважаючи на жахіття війни, втрати, тривоги та біль, діти мріють і сподіваються на світле завтра. Особливо маленькі українці, які втратили одного або обох батьків через російську агресію.
Напередодні Різдва та Нового року компанія Епіцентр вже традиційно анонсувала благодійну ініціативу «Ангелятка добрих справ». З 2020 року проєкт уже знайшов відгук у мільйонах українських сердець. Цього року ініціатива спрямована на підтримку дітей, підопічних БФ «Діти Героїв». Придбавши ялинкові прикраси-ангелятка, покупці не тільки допомагають підопічним фонду, але й вшановують пам’ять їх батьків – загиблих Героїв.
“Благодійна ініціатива «Ангелятка добрих справ» — це не просто традиція, а щорічна можливість зробити добру справу, яка зігріває серця. Кожна придбана іграшка-ангелик – це внесок у щасливе майбутнє дітей, підопічних благодійного фонду «Діти Героїв». Їхні батьки віддали життя, захищаючи нашу свободу та майбутнє. Придбавши таку прикрасу, кожен може долучитися до великої місії — допомоги дітям, які особливо потребують нашої підтримки. Разом ми подаруємо їм часточку тепла та віру в добро. Запрошуємо всіх стати частиною цієї благородної справи та створити справжнє диво для тих, хто цього так чекає”, — зазначила заступник голови ТОВ Епіцентр К у сфері комунікацій, реклами, маркетингу та ЗМІ Ірина Шинкаренко.
Долучитися до благодійної ініціативи «Ангелятка добрих справ» легко: потрібно придбати новорічного ангелика на касах у ТЦ Епіцентр, у зоні новорічного ярмарку або online. Повна колекція ялинкових прикрас складається з 12 ангеляток, які символізують віру, любов, добро та захист.
Moyo
Мережа Moyo запустила різдвяну акцію “Подвійна вигода, коли вона потрібна”. З цієї нагоди ритейлер також створив рекламну кампанію, у якій розповідає, чому варто скористатись цією акцією. У першому відео, наприклад, говориться про те, що ця акція буде дуже доречною, коли родина велика і потрібно багато подарунків: Обирайте один товар — отримуйте другий у подарунок. “Більше подарунків для близьких, менше витрат для вас”, – наголошують в Moyo.
У другому відео йдеться про те, що акція 1+1 означає, що можна купити більше подарунків, і при цьому зробити менше витрат. Дуже вигідно, коли ви починаєте спільне сімейне життя у новій квартирі і дещо зекономити було б дуже доречно.
Останній ролик показує, що ця акція чудовий спосіб зробити подарунки дітям, щоб вони почували себе однаково щасливими.
Ajax Systems
Український виробник систем безпеки Ajax Systems і бренд еротичного одягу та аксесуарів Anoeses створили неочікувану колаборацію, яка демонструє, що свобода самовираження не повинна ставати загрозою конфіденційності.
У відео флагманський бутик Anoeses перетворився на інтерактивний простір, де передові технології забезпечують баланс між відвертістю та безпекою. Система відеоспостереження Ajax, встановлена у бутику, гарантує конфіденційність кожного відвідувача, коли вони поринають у найінтимніші досвіди й досліджують свої бажання.
Слоган колаборації “Unleash Your Intimacy. Rule Your Privacy” відображає місію брендів: Anoeses дарує безкомпромісну можливість самовираження завдяки своєму вишуканому дизайну, тоді як Ajax забезпечує свободу, яка захищена навіть у найбільш інтимні миті.
MauDau
Уявіть собі: білий пес у брендованій кепці старанно сортує посилки, долає буревії, перестрибує перешкоди та бореться з драконом. Ні, це не трейлер до нового мультфільму, а лише один з кумедних роликів від Maudau — маркету повсякденних штук, який перетворює буденні процеси доставки на яскраві пригоди.
Мемний формат комунікації став для бренду не просто інструментом розваги, а справжнім містком своєї аудиторії. Ці ролики не лише змушують усміхатися, а й демонструють: навіть найскладніші виклики — це просто ще один рівень, який команда долає на шляху до свого гостя.
У новому ролику, стилізованому під культову гру Mario Brothers, кур’єр Maudau — той самий Білий Пес — потрапляє у справжній екшен. Перестрибуючи пастки та борючись із драконом, він доставляє посилку до принцеси, яка, очевидно, чекала її з нетерпінням. Це маленька комічна історія, яка поєднує високу якість обслуговування із ностальгійним шармом 8-бітних ігор.
Фінал завжди передбачуваний, але такий бажаний: посилка у руках замовника, усмішка на обличчі, а кур’єр вже мчить на наступну місію.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Цей ролик — продовження історії Білого Пса, яка почалася з іншого відео, де глядач має можливість зазирнути за лаштунки складу маркету. Там вже знайомий нам персонаж трохи зашивається від кількості замовлень. Але кілька горняток кави — і посилки вже їдуть до своїх власників.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
“Такі відео дають змогу в легкому та дотепному форматі показати перешкоди, які іноді доводиться долати команді, щоб гості могли “робити Maudau” — тобто, заощаджувати час на рутинних покупках та вивільняти його для приємних речей”, — коментує CMO Maudau Ольга Румянцева.
Такий комедійний формат — можливість для бренду говорити з аудиторією однією мовою. Це дозволяє вибудовувати міцніші емоційні зв’язки з клієнтами та формувати їхню лояльність до бренду.
Кожен етап роботи — від обробки замовлення до його доставки — перетворюється на можливість для творчості. Тут буревій — це виклик, дракон — це непередбачуваність, а щасливий клієнт — фінал історії, який завжди вартий зусиль.
У світі, де реклама нерідко сприймається як шум, гумор та емоції стають ключем до уваги. Мемні ролики про білого пса стали не просто частиною комунікації, а символом підходу бренду до клієнтів: легко, весело, з турботою.
Ролики Maudau створили у колаборації з ілюстратором Narisovano Normalno, який близько трьох років тому створив свого унікального персонажа White Dog (Білий Пес) — собаку, який в абсурдній манері коментує різноманітні події. Персонаж білого пса органічно вписується у стиль бренду, додаючи роликам унікальності. Водночас це нагадування про те, наскільки важливим є підтримка українських креаторів.