Новини FMCG за листопад: новий формат Thrash!Траш!, колаборація MBM My Home та Сільпо, два нових SPAR та інші

Новини FMCG за листопад: новий формат Thrash!Траш!, колаборація MBM My Home та Сільпо, два нових SPAR та інші

Сьогодні
  70
Костянтин Симоненко

Мережа Thrash!Траш! відкрила магазин нового формату в Бучі, четверта локація shop-in-shop MBM My Home у Сільпо, нові супермаркети SPAR у Києві та на Волині, другий Файно Маркет у Миколаївській області, а також інші новини сегменту продовольчого роздробу.

Мережа Thrash!Траш! відкрила магазин нового формату в Бучі

1 листопада ритейлер відкрив новий магазин в Бучі за адресою вул. Героїв Майдану, 3. Це перший маркет в новому форматі «EatUp» – територія зі скороченим класичним асортиментом і розширеною зоною фуд-корту: 200 кв. м необхідних продуктів, піци та випічки, готових страв, кави та коктейлів. Також у новому форматі тепер можна знайти порційне морозиво, фреші та цікаві десерти не гірші, ніж в ресторанах.

В листопаді також додалися нові торговельні точки в містах Козелець (вул. Соборності, 14) та Волочиськ (вул. Фридріхівська, 5 А). А на грудень запланований запуск ще як мінімум трьох точок:

  • Прилуки, вул. Київська, 210
  • Рівне, вул. Княгині Ольги, 1 (ТЦ Pokrovsky)
  • Київ, вул. Академіка Заболотного, 15 Г

Колаборація MBM My Home та Сільпо набирає обертів

29 листопада MBM My Home та мережа супермаркетів Сільпо відкрили нову спільну торгову зону у форматі shop-in-shop у ТЦ Silver Breeze за адресою: проспект Павла Тичини, 1 В. Це вже четверта локація такого формату в Києві. Зона MBM My Home буде організована у вигляді домашнього простору, що дозволить покупцям відчути атмосферу затишку та наочно побачити, як виглядатимуть товари у інтер’єрі. Цей інтерактивний формат дозволяє клієнтам не просто обирати товари, але й отримувати ідеї для облаштування своїх осель. У торговій зоні представлений асортимент стильного посуду, товарів для організації простору та новорічний декор.

Також державний Укргазбанк надав мережі супермаркетів Сільпо кредит на 226,6 млн грн для придбання понад 60 дизельних генераторів, йдеться в повідомленні прес-служби банку.

Наразі мережа налічує 306 супермаркетів у 60 містах і 4 делікатес-маркети Le Silpo — в Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі.

Мережа SPAR за листопад поповнилась двома новими супермаркетами

Мережа SPAR за листопад поповнилась двома новими супермаркетами

Міжнародна мережа SPAR продовжує активно розвиватись в Україні. Так, новий SPAR у Києві відкрив свої двері 21 листопада. Магазин має площу 90 кв. м. У супермаркеті можна перекусити та випити запашної кави, а також придбати товари для дому і сім’ї та готову продукцію у відділі кулінарії. Магазин працює за адресою: м. Київ, вул. Олега Мудрака, 1 А/2.

Ще один сучасний супермаркет SPAR запрацював 24 листопада у місті Нововолинськ. Це вже другий магазин у цьому місті, відкритий діючим партнером-франчайзі. Магазин площею 100 кв. м знаходиться за адресою: Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Кобзаря, 28. Нагадаємо, за дев’ять місяців цьогоріч SPAR відкрили 11 нових супермаркетів на умовах франчайзингу у Волинській, Рівненській, Закарпатській, Івано-Франківській, Київській, Львівській та Чернігівських областях. На кінець вересня 2024 року мережа SPAR налічувала 110 супермаркетів.

Мережа Файно Маркет вже відкрила майже дві сотні магазинів

Файно Маркет відкрив другий магазин на Миколаївщині

Центральноукраїнська мережа магазинів Файно Маркет впевнено розвивається та розширюється у нових регіонах — у жовтні ритейлер відкрив перший магазин у Миколаївській області, в поселенні Доманівка, а 8 листопада — другий маркет в цьому регіоні у поселенні Криве Озеро, по вулиці Кобзаря, 37. Торгова площа нового магазину складає 400 кв. м, а полиці вміщають 4500 SKU. У новому Файно Маркет є широкий вибір випічки завдяки власній пекарні відкритого типу. Також тут можна придбати піцу та курку гриль власного виробництва. Є простір з кавозоною, де відвідувачі зможуть відпочити за столиком, зарядити гаджет та скористатися Wi-Fi. Для швидкого розрахунку у магазині працюють сім кас, чотири з яких — самообслуговування.

Окрім магазину в Миколаївській області, компанія Вересень Плюс, яка розвиває мережу Файно Маркет, повідомила про відкриття ще трьох нових маркетів в містах:

  • Кропивницький, вул. Зінченка, 2;
  • Умань, вул. Гонти, 44 А;
  • Сміла, вул. Пасхаліна, 51

А також наприкінці минулого місяця відкрився оновлений Файно Маркет у Вільшанці, що на вул. Центральна, 9. Загалом мережа налічує 197 магазинів під брендом Файно Маркет та дискаунтерів Vdalo. Нагадаємо, минулий рік мережа закінчила із показником у 174 магазини.

Акції Walmart показали найкращий рік з 1999 року

Акції Walmart демонструють найкращий річний приріст за останні два десятиліття, оскільки низькі ціни на товари повсякденного попиту дають гіганту роздрібної торгівлі перевагу над конкурентами. Про це повідомляє Reuters. У 2024 році акції зросли приблизно на 60%, випередивши зростання на 13% індексу сектору споживчих товарів S&P 500 Consumer Staples, а також збільшення на 21% індексу споживчих товарів S&P 500 Consumer Discretionary. У 1998 році акції підскочили на 106%, коли компанія розширювала свій формат супермаркетів і зміцнювала свої позиції в Канаді та Мексиці. За останні кілька років компанія інвестувала мільярди доларів в автоматизацію свого ланцюжка постачання, щоб забезпечити запаси свіжих продуктів у магазинах і поліпшити час доставки, оскільки споживачі все частіше віддають перевагу купівлі продуктів онлайн.

Плюс три Сімі та два Коло

Західноукраїнська мережа маркетів Сім23, яка розпочала експансію нового бренду зручних маркетів Сімі в кінці 2022 року, у жовтні цього року перетнула межу в 300 торгових точок. У листопаді мережа розширилася ще на три магазини, зокрема з’явився перший Сімі  в Трускавці, на вулиці Дрогобицька, 1. Тут можна купити свіжоспечену випічку, соковиті хот-доги та запашну каву, У зручному маркеті можна перепочити, зустрітись з друзями або навіть підзарядити свій гаджет.

Ще два нових магазини відчинили двері в містах Стрий (вул. Івана Сірка, 6 А) та Рівне (вул. Млинівська, 39). Відтак у мережі тепер працює 304 торгові точки.

Столична мережа магазинів біля дому Коло відкрила ще дві локації у листопаді На мапі ритейлера додалися такі адреси у Києві:

  • вул. Івана Мазепи, 3
  • вул. Златоустівська, 16

Наразі вже відкрито 246 магазинів.

Мережа Делві продовжує активно розвиватися

Національна мережа сімейних маркетів Делві відкрила в листопаді ще шість нових торгових точок, а на початку грудня до них додалися ще дві локації. Зокрема, нові магазини тепер працюють у містах:

  • Павлоград, вул. Водопровідна, 13
  • Дніпро, вул. Бердянська 1 А
  • Дніпро, вул. Калинова, 53
  • Дніпро, вул. Караваєва, 68
  • Дніпро, вул. Караваєва, 58 А
  • Полтава, вул. Дмітрієва, 2
  • Синельникове, вул. Центральна, 183 Б
  • Самар (Новомосковськ), вул. Овчаренко, 24

«Робота, потрібна людям» — нова комунікація HR-бренду Фора

«Робота, потрібна людям» — нова комунікація HR-бренду Фора

Ритейлер оновив дизайн та комунікаційну стратегію HR-бренду з метою залучення нових людей в команди мережі. Цього року Фора провела оновлення загального бренду, у якому з’явилися нові елементи айдентики. У цьому візуальному стилі Фора провела літню рекламну кампанію «Фора завезла літо». Наступним кроком в стратегії мережі стало оновлення власного HR-бренду. Над цим працювала креативна агенція Taktika.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку