RAU Awards – 2024: хто представлений в номінації “Кращий маркетинг ТРЦ”
Маркетинг у сфері торговельно-розважальних центрів (ТРЦ) – це не просто реклама чи події, а цілий комплекс стратегій, що спрямований на формування унікального клієнтського досвіду. Номінація “Кращий маркетинг ТРЦ” у рамках премії RAU Awards 2024 націлена на визнання найбільш інноваційних, ефективних і резонансних проєктів, реалізованих у цьому сегменті за період з 1 вересня 2023 року до 31 серпня 2024 року.
Ключові критерії:
- Період реалізації : з 1 вересня 2023 року по 31 серпня 2024 року.
- Реалізація або перші результати: проєкт має бути повністю завершеним або приносити вимірювану вигоду.
У списку учасників номінації – ключові гравці ринку:
- ТРЦ Respublika Park
- БФК Gulliver
- ТРЦ Retroville
- ТРЦ Blockbuster Mall
- ТРЦ Lavina Mall
Компанії самостійно подавали свої заявки на участь в конкурсі та заповнювали профайли.
Маркетингові ініціативи номінантів.
Respublika Park
ТРЦ за звітний період організував 32 івенти, включаючи масштабні заходи, фестивалі, відкриття та колаборації з відомими українськими зірками. Серед них:
1. Два роки поруч: День народження ТРЦ Respublika Park (12 листопада 2023)
- Результати: 124 000 гостей, +24% до трафіку, рекорд товарообігу.
- Деталі: Виступ Тіни Кароль, концерт українських зірок, святковий телемарафон із музичним каналом М1, благодійна ініціатива з БФ “Таблеточки”. PR-охоплення — понад 1,5 млн осіб.
Відео заходу:
2. Великий благодійний івент до Дня Святого Миколая (9 грудня 2023)
- Особливість: Наймасовіший танцювальний флешмоб у ТРЦ за участю 386 дітей.
- Результати: Залучення 100 000 гостей, +30% до товарообігу фудкортів, благодійний внесок у розмірі 1 млн грн для лікування онкохворих дітей.
Відео заходу: https://www.instagram.com/reel/C0wyWh0onWU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA
3. Казкове відкриття простору “Всі. Свої” (18 травня 2024)
- Акцент: Підтримка українських брендів на площі 1000 кв. м.
- Результати: 10 000 відвідувачів у день відкриття, PR-охоплення — 800 000 людей, концерти за участі гурту KAZKA.
Відео заходу: https://www.instagram.com/reel/C7Hj5sbNcYM/?igsh=MWZ4MDFydjQ3ZDB6aQ
Соціальні проєкти
Соціальна відповідальність — важливий аспект діяльності ТРЦ. Реалізовано 8 соціальних ініціатив, що становить 25% від загальної кількості маркетингових проєктів:
- Безбар’єрність у Neopolis (травень 2024): адаптація простору для дітей із особливими потребами.
- Благодійна допомога: 2 000 дітей відвідали атракціони безоплатно, 625 000 грн передано БФ “Таблеточки”.
- Постійна підтримка благодійних фондів: “Охматдит”, “Благомай” та ін.
Retroville
ТРЦ за звітний період організовали 31 івент, включаючи концерти, фестивалі, благодійні виступи військового оркестру, спортивні та календарно-тематичні події. Зокрема детальніше про три з них:
1. Kyiv Car Fest
Масштабний автомобільний фестиваль, який став головною подією для шанувальників автоіндустрії.
Особливості проєкту:
- Ексклюзивність: перший досвід проведення подібного заходу в ТРЦ.
- Масштабність: понад 200 автомобілів на відкритих майданчиках і 75 авто всередині ТРЦ.
- Залученість медіа: понад 50 журналістів, блогерів та фотографів.
- Соціальний вплив: збір 1 млн грн на благодійність під час другого фестивалю.
- Приріст відвідуваності на 36% порівняно з попереднім фестивалем.
- Зростання товарообігу орендарів на 39%, а кількості чеків у NOVUS — на 37%.
Відео з заходу:
2. Подарунки всім
Акція протягом квітня 2024 року спрямована на підтримку відвідуваності та продажів у період спаду торгівлі.
Результати:
- +10% відвідуваності у порівнянні з березнем.
- Гарантовані подарунки отримали 2168 покупців (за умови чека від 500 грн).
- 170 орендарів долучилися до акції.
- Використання спеціально створеного онлайн-ресурсу для реєстрації учасників із можливістю комунікації та реклами партнерів.
3. Концерти разом з телеканалом MusicBox
Протягом року організовано 5 концертів за участі відомих артистів (Анна Трінчер, Alekseev, Wellboy, Мішель Андраде тощо).
Деталі проєкту:
- Ексклюзивне партнерство з телеканалом, що забезпечує безкоштовне розміщення сюжетів.
- Співпраця з медійними особистостями, які безкоштовно популяризують ТРЦ.
- Раціональне використання бюджету: запрошення 4-5 артистів за гонорар одного.
- Приріст відвідуваності у дні концертів на 30%.
Соціальна складова
60% заходів, організованих Retroville, мають благодійне спрямування. ТРЦ активно підтримує:
- військових;
- дитячі реабілітаційні центри;
- сім’ї внутрішньо переміщених осіб (ВПО).
Gulliver
Протягом вказаного періоду команда БФК реалізувала понад 130 заходів, серед яких зіркові концерти, масштабний міжнародний фестиваль мистецтва, численні соціальні та благодійні проєкти.
Топ-3 проєкти:
1. UART Media Fest + 10-річчя Gulliver
- Поєднання зіркового концерту за участі MONATIK, DANTES, JERRI HEIL та інших, з першим в Україні міжнародним медіа-арт фестивалем.
- Благодійна складова на підтримку UNITED24.
- Охоплення: 30 млн; приріст трафіку: +45%; приріст обороту: +36%.
2. Тераса Talk
- Унікальні паблік-токи з лідерами думок: Антон Птушкін, Євген Синельников, Алан Бадоєв, Раміна та інші.
- 2700 відвідувачів за сезон, зростання обороту фудкорту та ресторанів: +50%.
3. «Вишивана Україна»
- Благодійний проєкт із брендом SVARGA та ГО «Землячки» на підтримку жінок-військових.
- Включав фотовиставку, презентацію вишиванок та панельну дискусію.
- Приріст трафіку: +18%; обороту SVARGA: +157%.
Загалом 70% заходів мали соціальну або благодійну складову. За цей період було зібрано понад 5 млн грн на підтримку військових, дітей та гуманітарні потреби.
Lavina Mall
ТРЦ за звітний період організували 35 заходів, серед яких 10 мали благодійну складову 100%.
Топ-3 проєкти:
1. «Допомагай — Skoda Kamiq вигравай»
- Приріст відвідуваності: +132%; товарообігу: +118%.
- Зібрані кошти спрямували на відновлення укриття в дитячому садочку Київщини.
- У межах акції провели благодійний аукціон та концерт за участі ALISA, YAKTAK, DIBROVA.
2. Voice of Life (День Незалежності)
- Приріст відвідуваності: +115%; товарообігу: +112%.
- Головний символ заходу — легендарне піаніно «Україна», евакуйоване із зони бойових дій.
- Гості могли отримати ексклюзивні шопери за донати, підтримуючи «Добробат».
3. 7-річчя ТРЦ Lavina Mall
- Приріст відвідуваності: +212%; товарообігу: +124%.
- Концерт за участі TVORCHI, KADNAY, Руслани та інших з акцентом на благодійність.
- Проєкт «Енергія Єдності» зібрав кошти на підтримку «Фонду Наступу».
Blockbuster Mall
ТРЦ реалізував 21 проєкт, 8 з яких мали 100% благодійну складову. За останній рік (в період з вересня 2023 по серпень 2024) при сприянні ТРЦ Blockbuster Mall було зібрано та передано на потреби Збройних сил України та на соціальні проєкти понад 8,3 млн грн.
Топ-3 проєкти:
1. Atlas United 2024
Приріст відвідуваності: +317–346%; товарообігу: +172%.
60 000 відвідувачів, зібрано 100 млн грн для ЗСУ.
Проведено на 23,000 кв. м оновлених івент-просторів, масштабна digital-кампанія охопила 8 млн осіб.
2. Фестиваль «Оновлення» (грудень 2023)
- Приріст відвідуваності: +126–301%; товарообігу: +184%.
- Відкрито 144 орендарі, концерт за участі топ-зірок (Оля Полякова, Макс Барських, Onuka).
- 10% від продажів спрямовано на підтримку 93 ОМБр «Холодний Яр».
3. Concert Stage (CITY FOOD HALL)
- Приріст відвідуваності локації: +130–240%; товарообігу: +130–170%.
- Понад 60 концертів, стендапів та перформансів. Формат «Вечеря з артистом» включає благодійні донати.
Незалежно від результатів, ці проєкти вже надихають ринок на сміливі зміни, доводячи, що ритейл — це не просто бізнес, а мистецтво створення вражень.
Уже 5 грудня під час церемонії дізнаєтеся імена переможців. Реєструйтеся на RAU Awards 2024, щоб підтримати номінантів та поспілкуватися з колегами по ринку.