Новини fashion-ритейлу: Sinsay, Armani Exchange, Solmar, Famo та інші

Новини fashion-ритейлу: Sinsay, Armani Exchange, Solmar, Famo та інші

Сьогодні
  66
Валерія Байда

Шалене зростання Sinsay в Україні – відкриття понад 19 магазинів в листопаді. Український бренд базового одягу Solmar запустився в США, Armani Exchange відкрився в столичному Gulliver, а флагман Famo – в Respublika Park, британський бренд Rachel Riley офіційно в Україні, Asos запустив сервіс оренди одягу та інші новини fashion-індустрії.

Оновлений магазин Adidas у столичному ТРЦ Gulliver

Наприкінці жовтня у ТРЦ Gulliver відкрився оновлений офіційний магазин Adidas, ставши другим бутіком в Україні в інноваційному концепті. Магазин знаходиться на третьому поверсі ТРЦ.

Після реконструкції простір став ще більш сучасним, інноваційним та готовий запропонувати покупцям новий рівень обслуговування та індивідуальний підхід. Ключові особливості – інноваційний дизайн, широкий асортимент, персоналізоване обслуговування та екологічна відповідальність, зокрема, Adidas продовжує підтримувати ініціативи зі сталого розвитку, пропонуючи товари, виготовлені з перероблених матеріалів, і мінімізуючи використання пластику в магазині.

Бренд Lesia в ТРК Проспект та Athletics в у ТРК Сонячна Галерея

Група компаній Arricano в Україні з початком нового сезону продовжує зміцнювати позицію на ринку, залучаючи нових орендарів у свої торгівельні комплекси. Зокрема, у жовтні в ТРК Проспект відкрився магазин українського бренду жіночого одягу Lesia – це капсульні добірки, які об’єднанні єдиним стилем і гармонійно поєднуються між собою. На сайті зазначено, що наразі в мережі вісім магазинів, зокрема, в столиці, Черкасах, Вінниці, Запоріжжі, Кривому Розі та Дніпрі.

А ТРК Сонячна Галерея у Кривому Розі поповнив пул орендарів магазином спортивних товарів Athletics. Наразі мережа налічує понад 30 точок, а асортиментний портфель ритейлера включає дистрибутивні торгові марки та торгові марки світових брендів-лідерів. Серед них Columbia, Nike, Puma, Skechers, Fila, Kappa та вітчизняних виробників, єдиними представниками яких є Athletics.

Бренд Rachel Riley офіційно в Україні

На початку осіннього сезону в Україні відкрився перший офіційний магазин відомого британського бренду Rachel Riley в столичному ТРЦ River Mall. Rachel Riley – відомий британський бренд, який уже понад 25 років одягає немовлят та дітей королівської родини. Також бренд є доволі популярним і серед селєбріті Голівуду: сукні від Rachel Riley для своїх дітей обирали Сара Джесіка Паркер та Кеті Холмс.

 
 
 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Допис, поширений RIVER MALL (@rivermallua)

Основною категорією бренду є сукні повсякденні та святкові, та дизайнер бренду доповнила асортимент високоякісним трикотажем, аксесуарами та взуттям.

Українські бренди Fabric 17, Welpy, BraBraBra та Famo відкрилися ТРЦ Respublika Park цієї осені

У вересні 2024 року торгова пропозиція ТРЦ Respublika Park розширилася завдяки відкриттю Fabric 17. Це український бренд, який спеціалізується на виготовленні стильного одягу та аксесуарів. Усі товари виготовляються в Україні, що забезпечує контроль якості та підтримку вітчизняного виробництва. Як зазначено на сайті, наразі в мережі 11 точок.

Також запрацював і Welpy – перший магазин українського домашнього текстилю власного виробництва, включаючи ковдри, подушки та постільну білизну різних дизайнів. Особливістю магазину є наявність дитячого простору, що робить шопінг зручним для сімей з дітьми. Наразі це єдина точка ритейлера.

А на початку жовтня відкрився флагманський магазин жіночого одягу та аксесуарів Famo біля магазину Jysk. Нагадаємо, в мережі працює 39 точок, зокрема, є магазини і у прифронтових містах, як Миколаїв, Харків.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Одяг та аксесуари FAMO (@famo.ua)

Також на початку листопада запрацював оновлений магазин жіночої білизни BraBraBra, який пропонує широкий асортимент. Особливістю магазину є підбір правильного розміру білизни за допомогою консультацій.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ Respublika Park (@respublikapark)

Український бренд W8Less відкриє магазин в столичному ТРЦ Respublika Park

В рамках нової стратегії розвитку відомий український бренд жіночого одягу W8Less відкриє магазин в одному з найпопулярніших ТРЦ країни – Respublika Park. Договір оренди приміщення під магазин підписала консалтингова компанія Retail & Development Advisor (RDA).

“Відкриваючи магазини в ТРЦ, W8Less стає ближчим до клієнтів. Тепер наші клієнти можуть відвідати наш магазин під час шопінгу в ТРЦ, без необхідності їхати в наші окремі локації. Проводячи час з родиною, відвідуючи кіно, купуючи інші категорії товарів – тепер нашим клієнтам буде ще легше завітати до улюбленого магазину за стильним та якісним одягом”, – пояснив співвласник Даніїл Шаш.

Підприємець також зазначив, що перший торговий об’єкт компанії, що розпочав роботу на столичному ВДНГ близько 8 років тому, зараз знаходиться в процесі закриття.

Новий магазин українського бренду Harvest запрацював у львівському ТРЦ Victoria Gardens

5 жовтня 2024 року український бренд Harvest урочисто відкрив свій десятий магазин у ТРЦ Victoria Gardens. Це вже другий магазин у місті, що свідчить про зростаючу популярність бренду та підвищений попит на продукцію торгівельної марки серед львів’ян та гостей міста.

Новий магазин мережі знаходиться на першому поверсі торгово-розважального центру та займає площу 29 кв. м. У магазині представлено широкий асортимент продукції бренду: рюкзаки, сумки, гаманці, ключниці, а також чоловічий та жіночий одяг.

У столичному ТЦ Globus відкрився мультибрендовий магазин Look

1 жовтня запрацював мультибрендовий магазин Look в ТЦ Globus, який є якірним орендарем. Точка знаходиться на першому поверсі площею 653 кв. м.

Тут відвідувачі зможуть знайти як стильні базові речі для щоденного гардероба, так і вишукані вбрання для особливих подій таких торгових марок як Zara, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius. Магазин Look представляє колекції як для чоловіків і жінок, так і для дітей.

Український бренд базового одягу Solmar відкрив перший в Харкові магазин та запустився в США

24 жовтня відкрився перший в місті Харків магазин українського базового одягу Solmar. «Речі Solmar полегшують жінкам ранкові збори: їх легко стилізувати, вони лаконічні та дуже зручні. Вони не просто гарно вписуються в гардероб, вони – його ідеальна основа», – йдеться в дописі в Instagram.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ТРЦ «Nikolsky» (@trcnikolsky)

Також Solmar продовжує підкорювати іноземні ринки. Завоювавши прихильність української та польської аудиторії, бренд вирішив спробувати свої сили в США. Онлайн-продажі в США стартували із запуском веб-сайту та інстаграм-сторінки. В асортименті представлений великий вибір футболок, майок, шортів, светрів й лонгслівів у різних відтінках та інші базові речі. 

Шалене зростання Sinsay в Україні

Поки інші міжнародні бренди зволікають, польський бренд Sinsay розвивається в Україні шаленими темпами, оновлює точки та відкриває магазини навіть у прифронтових містах:

  • 1 вересня відкрився оновлений магазин в черкаському ТРЦ Lubava. Тепер точка розташована на четвертому поверсі. Тепер тут величезний відділ товарів для дому та одяг та аксесуари для дітей, жінок та чоловіків
  • Так на початку листопада новий магазин бренду запрацював у криворізькому ТРК Сонячна Галерея
  • Уже представлений у столичному ТРЦ РайON бренд Sinsay наразі розширює площу магазину, тож у грудні для жителів Троєщини буде доступно ще більше товарів для всієї родини
  • 15 жовтня точка відкрилася у прифронтовому місті Харків – у ТРЦ Nikolsky
  • На початку 2025 року Sinsay відкриється у прифронтовому Запоріжжі в ТРК City Mall.

Також Sinsay готує відкриття 19 магазинів у 10 регіонах України у листопаді. Про це йдеться на сайті УРТЦ.

  • 1 листопада Полтава ЦУМ.
  • 2 листопада Рудне (Львівська область), ТЦ Locus.
  • 7 листопада Київ, Pochaina.
  • 8 листопада Калуш, вул Ринкова, 1.
  • 10 листопада Борзна (Чернігівська область);
  • 11 листопада Летичів (Хмельницька область), ТЦ Ритейл-парк.
  • 12 листопада Рожнятів (Івано-Франківська область), вулиця Шкільна, 13.
  • 15 листопада Одеса.
  • 16 листопада Вінниця, вулиця Київська, 108.
  • 17 листопада Київ, ТРЦ Lake Plaza.
  • 18 листопада Нетішин (Вінницька область), вул Незалежності, 11.
  • 21 листопада Кам’янець-Подільський, ТРЦ Sakura Park.
  • 23 листопада Козова (Тернопільська область), Михайла Грушевського, 12;
  • 26 листопада Київ, ТРЦ Good Life.
  • 27 листопада Київ, ТРЦ Art Mall.
  • 28 листопада Київ, ТРЦ Rostok.
  • 30 листопада Київ, ТРЦ Komod.
  • 30 листопада Бобринець (Кіровоградська область).
  • 30 листопада Вінниця, вулиця Хмельницького.

Відкриється перший в Дніпрі магазин Територія мінімальних цін

На початку 2025 року в дніпровському БФЦ Вавилон відкриється перший у місті магазин Територія мінімальних цін.

У жовтні 2024 року було завершено укладення угоди про відкриття, консультаційний супровід якої здійснили експерти міжнародної консалтингової компанії Colliers. У новому магазині на площі 2193 кв. м будуть представлені товари для жінок, чоловіків, дітей та дому.

Armani Exchange в столичному ТРЦ Gulliver

У столичному ТРЦ Gulliver відкрився офіційний магазин італійського молодіжного бренду Armani Exchange. Новий модний простір розташований на першому поверсі ТРЦ поруч з beauty-магазином Kiko Milano.

Офіційно в Україні бренд представляє компанія Intertop Ukraine, продукція також доступна на сайті intertop.ua. Armani Exchange – преміум-бренд молодіжного одягу, взуття та аксесуарів, заснований відомим італійським дизайнером Джорджіо Армані.

Особливістю одягу бренду є урбаністичний підхід до деталей. У новому магазині Armani Exchange в ТРЦ Gulliver представлена нова колекція чоловічого й жіночого одягу, взуття і аксесуарів сезону AW’24: штани, блейзери, светри, штани, куртки, кросівки й черевики, сумки і гаманці тощо. А також всесезонні бестселери.

Запрацював сервіс оренди одягу від Asos

Британський онлайн-ритейлер одягу та косметики Asos разом із онлайн-платформою Hirestreet запустили сервіс оренди одягу за підпискою. Клієнти сервісу оренди Hirestreet зможуть орендувати п’ять речей на місяць за 75 фунтів стерлінгів. На вибір представлені понад 20 000 позицій з платформи Asos. Спочатку можна буде орендувати лише вечірній одяг, однак згодом в каталог планують додати вироби для гірськолижного спорту. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку