Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Як ритейлери підвищують стандарти виробництва: досвід участі Retail Group у незалежному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024

Сьогодні
  35
Дарія Осіїк

Ритейлери підвищують якість продукції власного виробництва, така тенденція є трендовою на ринку. Retail Group створює продукцію з подвійним контролем якості та відрізняється від конкурентів використанням власних коптилень. Власне виробництво забезпечує не лише суворе дотримання стандартів, але й можливість швидко реагувати на потреби споживачів.

Участь у незалежних дегустаційних конкурсах – запорука розвитку

Нещодавно продукція власного копчення мережі Велмарт від Retail Group отримала золоті відзнаки за високу якість в міжнародному незалежному професійному дегустаційному конкурсі Favorite Food&Drinks 2024. У рамках конкурсу експерти у сфері харчового виробництва, продуктового ритейлу та ресторанного бізнесу оцінили продукцію учасників сліпим методом. Нагороджено продукти компанії у номінаціях «Риба, рибні делікатеси, морепродукти, роли» та «Мʼясо, мʼясні делікатеси, ковбасні вироби». 

Відтак, золоті відзнаки Favorite Food&Drinks за високу якість отримали:

  • Скумбрія пласт зі спеціями гарячого копчення
  • Креветки «Королівські» гарячого копчення в соусі
  • Мідії солоні в соусі
  • Ковбаса «Баликова» напівкопчена вищого ґатунку
  • Стегно куряче варено-копчене
  • Рулет «Старослов’янський» запечений вищого ґатунку

Секрети власного виробництва 

М’ясний цех. М’ясний цех у Велмарт – це близько двох сотень найменувань різноманітного м’яса: птиця, яловичина, телятина, баранина, свинина, а також субпродукти та напівфабрикати з них. Більшість усіх продуктів із сирого м’яса виробляються безпосередньо на території гіпермаркетів з якісної, ретельно відібраної сировини, тому, купуючи м’ясо у Велмарт, ви завжди впевнені у свіжості продукту. 

Рибний цех. Велмарт – це риба з будь-якої частини світу. Всього понад 1000 позицій асортименту, що охоплює як продукти економ-класу, так і елітні делікатеси.

«Ми завжди хвилюємось, подаючи зразки на конкурс, адже кожна нагорода – це не лише визнання, а й підтвердження нашої наполегливої праці. Наші продукти готуються з любов’ю та увагою до деталей. Використовуємо тільки свіжі інгредієнти та особливі методи приготування для неповторного смаку і якості»,прокоментувала головний технолог виробництва м’ясних виробів Велмарт у рамках церемонії нагородження Тетяна Маринич.

Асортимент копчених виробів власного виробництва Retail Group включає яловичину, курку, качку, свинину, перепілку, ковбаски та інші м’ясні вироби. «Вся продукція виготовляється з охолодженого м’яса та проходить ланцюг технологічних процесів для отримання в результаті апетитного продукту з золотистою скоринкою. Удосконалення технології виробництва стало для нас щоденним процесом. Ми працюємо, щоб ви швидше скуштували наші якісні й смачні продукти»,  – каже Тетяна Маринич.

Також важливість участі у незалежній дегустації підкреслив керівник відділу виробництва Велмарт В’ячеслав Бойченко: «Золота нагорода на конкурсі – це для нас справжнє досягнення, яке свідчить про високий рівень якості нашої продукції. Вона підтверджує, що наші зусилля не були марними, і ми на правильному шляху. Це стимулює нас рухатися вперед, впроваджувати нові технології та інновації, щоб задовольнити потреби наших споживачів ще краще. Нагороди надихають нашу команду продовжувати вдосконалення і прагнути до нових висот у якості продукції». 

Дегустаційні конкурси –  потужний інструмент для розвитку ритейлерів

“Здобуті золоті відзнаки на міжнародному конкурсі Favorite Food&Drinks підтверджують, що участь у дегустаційних конкурсах — це не лише можливість продемонструвати якість продукції, а й важливий крок у розвитку бізнесу”, – говорить професійний дегустатор і керівник м’ясного виробництва Велмарт Володимир Багдасарян.

Володимир займається м’ясом вже понад 15 років і наосліп оцінює органолептичні характеристики продукції, а саме: м’ясо, м’ясні продукти, делікатеси, маринади та спеції. За його словами, високопрофесійні та неупереджені дегустатори на даному конкурсі наосліп проводять оцінювання органолептичних показників заявлених дегустаційних зразків.

Ось кілька причин, чому ритейлерам варто брати участь у незалежних дегустаційних конкурсах (на прикладі мережі Велмарт):

  • Покращення якості продукції: незалежні конкурси дозволяють отримати об’єктивну оцінку продукції від експертів, що сприяє вдосконаленню асортименту.
  • Конкурентна перевага: Перемога на міжнародних конкурсах підкреслює якість продукції та відрізняє ритейлера від конкурентів.
  • Залучення уваги споживачів: Нагороди підвищують впізнаваність бренду та приваблюють нових клієнтів, які довіряють продукції з відзнаками.
  • Натхнення для команди: Участь у конкурсах формує дух команди, адже спільні досягнення надихають співробітників на нові звершення. 

«Глибокі знання та креатив виробників – рушійна сила, що слугує джерелом для створення інноваційної, нової та удосконалення традиційної харчової продукції, а участь у сліпих дегустаціях – дає об’єктивну картину для руху вперед”, – зазначив Володимир Багдасарян.

Експертиза відкриває можливості для виробників

У 2024 році до складу експертів міжнародного дегустаційного конкурсу приєдналася Катерина Затворніцкая, CEO ICS Vistarcom SRL, що об’єднує мережі Velmart та Green Hills Market у Молдові. «Я рада долучитись до експертів конкурсу. Особливо хочу відзначити професійну організацію та дотримання умов представлення зразків до дегустації», — підкреслила Катерина. Вона зазначила, що процес оцінювання був досить непростим. Протягом п’яти годин експертам довелося спробувати 64 зразки food та non food-продукції, що вимагало максимальної концентрації і вміння аналізувати різноманітні смакові нюанси.

«Рецептори були в постійному процесі сприйняття»,додала Катерина, вказуючи на те, наскільки важливою є роль професіоналізму в таких конкурсах. Участь у дегустаціях вимагає не лише чутливості до смаку, але й глибоких знань про продукт, щоб надати об’єктивну оцінку. Катерина впевнена, що такі конкурси сприяють підвищенню стандартів якості в харчовій індустрії, а також надають можливість виробникам отримати цінний зворотний зв’язок. Її досвід та експертиза стали вагомим внеском у процес оцінювання, підкреслюючи важливість незалежного і професійного підходу до дегустації.

Експертиза, що була продемонстрована на конкурсі, підкреслює важливість незалежного оцінювання продукції, яке надає виробникам цінний зворотний зв’язок. Це стимулює їх до подальшого удосконалення технологій і процесів виробництва. Участь у конкурсах ритейлерів — це шлях до досягнення нових вершин у якості та інноваціях.

Успіхи Retail Group є відображенням злагодженої роботи команди та прагнення до безперервного вдосконалення. Це важливий крок не лише для компанії, а й для всього ринку, адже підвищення стандартів якості надає позитивний вплив на споживачів і сприяє розвитку харчової індустрії в цілому. У майбутньому такі ініціативи допоможуть закріпити за українськими ритейлерами статус виробників високоякісної продукції на міжнародному рівні.

Довідка. Холдинг Retail Group керує торгівельними мережами Велмарт, Велика Кишеня, ВК Експрес та ВК Select в Україні, а також мережею супермаркетів Green Hills Market та Velmart у Молдові. В активі компанії також сім торгово-розважальних центрів Екватор, розважальний центр Турбіна та три дитячі розважальні центри Мультипарк. Холдинг працює на благо українців, роблячи недоступне доступним, підтримує економіку, надає робочі місця для команди понад 5600 людей та входить до переліку найбільших компаній-платників податків серед ритейлерів України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку