Гелловінські історії: як українські ритейлери відзначили наймоторошніше свято року
31 жовтня майже увесь світ святкує Гелловін – День усіх святих. В Україні зараз його не відзначають з таким розмахом, як в Європі чи США, але ритейлери, все ж таки, влаштовують для своїх клієнтів цікаві кампанії, акції та розпродажі. RAU зробила огляд, як святкування проходило цього року.
Мережа Varus цього року намагалась не тільки створити святковий настрій, але й подолати ті “страшилки”, з якими часто стикаються люди при замовленні продуктів онлайн. Чи будуть продукти свіжими? Чи швидко доставлять замовлення? А що як щось піде не так?
З 24 по 31 жовтня 2024 року на сайті varus.ua проходила святкова акція, присвячена Гелловіну. Під назвою “Зітри свій страх — начаклуй знижку!” компанія дарувала своїм клієнтам можливість отримати промокоди на знижки до 20% через інтерактивну гру. У центрі акції був магічний гарбуз на головній сторінці сайту, який ховав скретч-карту, що відкривала шлях до вигідних покупок без зайвих тривог. Метою акції було показати, що з Varus замовляти продукти онлайн — це просто, вигідно і без будь-яких хвилювань.
Сільпо разом зі співаком та за сумісництвом експерта з потойбічних явищ Melovin влаштували для своїх відвідувачів містичну гру на перевірку знання бу-у-у-слів. Потрібно було назвати три слова на “бу”, щоб отримати подарунок
Посмотреть эту публикацию в Instagram
31 жовтня у деяких Сільпо в Києві, Львові та Одесі з 15:00 до 19:00 проходив конкурс костюмів, а по всій мережі діяли знижки до 60%.
Мережа АТБ розповіла своїм покупцям, які товари вони можуть придбати в її магазинах, щоб створити святково-моторошну атмосферу.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа побутової техніки та електроніки Фокстрот створила відео до Геловіну, де бренд-герой ритейлера Фоксі розповідає про “моторошно крутий сейл”. Зокрема, на усіх покупців мережі чекають страшенні знижки до 50%.
Український бренд базового одягу Solmar цього разу вирішив порадувати своїх покупців “страшенно крутою пропозицією: -50% на кожну другу річ у чеку”.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа Intertop напередодні магічної ночі вирішила зробити промо колекції декоративної косметики від Kiko Milano «Магнетичні ночі».
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Маркетплейс косметики Makeup напередодні Гелловіну влаштував креативний бʼюті-парад, натхненний таємничими історіями з легенд та хорорів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Цитрус також начаклував на Гелловін знижки до -60% на всю техніку у своїй мережі. “Хапай техніку по низьким цінам, поки ми стримуємо потойбічні сили. Не проґав свій шанс, бо знижки зникнуть 3 листопада, як примара опівночі!”, – попередив ритейлер.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Мережа Novus запропонувала скуштувати гелловінські тематичні смаколики з оригінальним декором, щоб зробити свято не лише страшним, а й смачним.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Kasta цього року додала трішки містики на Гелловін і зробила знижки до -80%, безкоштовну доставку цілий рік та підвищений кешбек.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
А Територія мінімальних цін запропонувала знижку у 10%, якщо покупець на касі казав на касі магічну фразу: “Цукерки або знижка!”
Посмотреть эту публикацию в Instagram