Фокстрот долучився до всеукраїнської кампанії «Україна для кожної дитини»

Фокстрот долучився до всеукраїнської кампанії «Україна для кожної дитини»

25.10.2024 12:40
  541
rau

Ініціатива, покликана інформувати українців щодо процедур усиновлення та сімейних форм виховання дітей, які живуть без родинної турботи

Мережа електроніки і побутової техніки Фокстрот підтримала всеукраїнську кампанію «Україна для кожної дитини», яка стартувала цього року. Метою комунікації є інформування українців про те, як прийняти дитину в родину, де брати покрокові інструкції, поради фахівців і необхідну підтримку на кожному етапі.

Інформаційним майданчиком наразі є державна онлайн-платформа dity.gov.ua, де кожен зможе дізнатися все про сімейні форми виховання, усиновлення та патронат. Цей ресурс створений, щоб підтримати тих, хто хоче запропонувати дитині свою родину.

За «легендою»* фокстротівської інформаційної кампанії, Фоксі взяла «під опіку» двох лісових звірят – Вовчика та Ведмедика. До цього вони жили без близького родинного кола.

Вовчик – старший і любить грати в гаджетах і поводитися, як справжній дорослий. Але Фоксі знає, що підлітку Вовчику так само потрібна турбота, підтримка і надійний дорослий поруч. Бо який би незалежний в нього не був характер, він і сам ще дитина. А малого Ведмедика Фоксі навчає читати та разом з Вовчиком їздити на велосипеді. Сам Ведмедик мріє стати найвідомішим у світі гонщиком.

Ця історія допомагає розповісти про важливість опіки/піклування та залучає дізнатися про інші сімейні форми виховання та усиновлення.

«Тепер і у житті нашої Фоксі побільшало відповідальності. Але вона насолоджується кожним спільним моментом, бо вірить, що коли розділяєш щастя з дитиною, його стає більше. Адже Фокстрот  – це історія про покоління родин, які підтримують одне одного, і з якими ми зростаємо разом. Саме тому, коли йдеться про дітей, які потребують любові й турботи, ми поруч, щоб кожна дитина в Україні знайшла свою родину»,зазначає Олег Нікольський, маркетинг-директор Фокстрот.

Для залучення аудиторії та розповсюдження інформації про кампанію, Фокстрот задіяв мультиканальні комунікації. У всіх 122 магазинах ритейлера по всій країні на телеекранах транслюється тематичний відеоролик кампанії. А у соцмережах, зокрема в Instagram, можна побачити Фоксі і її підопічних. Також у кампанії задіяли сайт Foxtrot.ua, мобільний застосунок, інші канали для додаткової комунікації з клієнтами.

Зауважимо, що станом на 1 січня 2024 року у закладах, що здійснюють інституційний догляд та виховання, перебували 21 345 дітей. З них лише 5245 дітей (25% від загальної кількості) мали статус дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування. Усиновлення та сімейні форми виховання дають дітям перспективу кращого майбутнього, а родинам – радість виховання.

Кампанія «Україна для кожної дитини» будує місток між дітьми, які потребують родини, та тими, хто готовий стати для них надійними дорослими. Зазначимо, що як соціально відповідальний бізнес, Фокстрот не лише підтримує подібні ініціативи, а й активно розвиває власні благодійні проєкти, серед яких «Подаруй щасточку добра» та «Ф-підтримка».

Довідка. Мережа Фокстрот – один з найбільших омніканальних продавців побутової техніки і електроніки в Україні. Усього мережа налічує 122 працюючі магазини у 66 містах, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську у, онлайн-майданчик Foxtrot.ua і мобільний застосунок.

Кампанія «Україна для кожної дитини» здійснюється за підтримки Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей та Міністерства соціальної політики України.

**Історія і персонажі Вовчика та Ведмедика є вигаданими з метою ілюстрації способів, як прийняти дитину в родину.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку