Ролики тижня: Prom, Епіцентр, Vodafone, lifecell та ProCredit Bank
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від...
24
Toppers — це інтим-магазин, що прагне змінити уявлення про секс-шопи.
Бренд виступає за відкритість і сміливість у темі сексуальності. Філософія Toppers базується на трьох основних принципах: «Здоров’я. Безпека. Задоволення». Бренд націлений на освітню місію, допомагаючи людям краще розуміти своє тіло і сексуальність, а також поширювати знання про безпечний секс та інтимне здоров’я.
Наразі мережа Toppers має 12 торгових точок та інтернет-магазин.
Керівництво та колектив RAU вітають компанію з приєднанням до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.