10 жовтня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Сезон розпродажів 2024: як отримати максимум від retention-маркетингу”
Ми зібрали провідних експертів українського ритейлу, щоб допомогти маркетинговим командам підготуватися до сезону розпродажів і зробити його більш ефективним. Експерти поділяться своїм досвідом, а команда CDP eSputnik розповість про інструменти, які зроблять кампанії ще більш успішними.
Дата: 10 жовтня
Тривалість: 14:00 – 18:00
Місце проведення: м. Київ, вул Хрещатик 25, Kyiv Hall
Захід для членів і партнерів RAU
Реєстрація обов’язкова і триватиме до 12:00 9 жовтня.
Експерти події:
- Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін
- Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group
- Наталія Леплє, директор управління CRM системи мережі аптек АНЦ
- Максим Кучко, директор з маркетингу MD Fashion
- Олег Лєсов, CPO eSputnik
- Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik
- Аліна Пшеничникова, Head of Product & Marketing Retention Dep Netpeak
Програма заходу:
14:00 – 14:30 – реєстрація.
14:30 – 15:00 – презентація: Як змінюються показники бізнесу під час сезонних розпродажів
Спікер: Олег Лєсов, CРO eSputnik
Тези виступу:
- Порівняння ключових метрик під час сезонних розпродажів з іншими періодами року.
- Залучення vs утримання: де краще інвестувати під час розпродажів?
- Стратегічний вибір каналів для максимізації результатів.
- Роль мобільних застосунків у збільшенні продажів під час сезону.
Як підготуватися та досягти максимум в сезон розпродажів: рекомендації найбільших ритейлерів (кейси)
15:00 – 15:25 – презентація: RFM + кластери = 30% ріст конверсії в CRM
Спікери: Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін та Ігор Філіпенко, директор департаменту розширеної аналітики RBC Group
Тези виступу:
- RFM-сегментація в ритейлі. Як активувати і утримувати клієнтів, збільшуючи продажі, особливо у високий сезон.
- Кластерний аналіз. Як побудувати кластерний підхід, поєднати його з RFM (і чому це важливо), як створити матрицю комунікацій, яка враховує RFM та кластери і які результати це приносить бізнесу.
15:25 – 15:50 – презентація: Програма лояльності, як основний інструмент CRM (системи управління поведінкою клієнтів)
Спікер: Наталія Леплє, директор управління CRM системи мережі аптек АНЦ
Тези виступу:
- Необхідні елементи системи управління поведінкою клієнтів
- Стратегія клієнторієнтованості
- CRM система (ПО)
- Програма лояльності (формат, структура, база)
- Сегментація
- CEM/CC (збір зворотнього зв’язку від клієнтів)
- Напрямки та приклади застосування (кейси), в тому числі сезонні
15:50 – 16:10 Кава-пауза
16:10 – 16:30 – презентація: Експрес-підготовка до сезонних розпродажів: що можна покращити, коли час обмежений
Спікер: Віталій Кондратюк, Head of Sales eSputnik
Тези виступу:
- Додавання каналу віджети для збільшення залучення аудиторії до взаємодії з брендом.
- Оптимізація повідомлень на основі алгоритмів штучного інтелекту.
- Впровадження Telegram-боту в ланцюжки комунікацій для оперативної підтримки клієнтів за допомогою автоматизованого рішення.
- Використання гейміфікації в розсилках, віджетах та ботах для підвищення активності користувачів.
16:30 – 16:50 – презентація: Довгостроковий ефект сезону розпродажів: що робити після Black Friday
Спікер: Аліна Пшеничникова, Head of Product & Marketing Retention Dep, Netpeak
Тези виступу:
- Використання AI в сегментації для точного таргетингу та прогнозування майбутніх покупців.
- Роль персоналізації у підвищенні конверсій та прогнозування уподобань.
- Як зробити масові розсилки персоналізованими.
16:50 – 17:30 – Панельна дискусія “Роль технологій та інновацій у підвищенні продажів під час сезону розпродажів”
Ключові питання:
- Які технології ви впровадили у своїй компанії для підвищення продажів під час високого сезону і які результати це принесло?
- Які стратегії ви використовуєте для залучення та утримання клієнтів під час високого сезону?
- Які ШІ-інструменти допомагають в автоматизації та персоналізації маркетингу під час високого сезону?
- Як використання різних каналів комунікацій (email, віджети, push, месенджери) впливає на успіх кампаній?
- Які інструменти ви плануєте впровадити до наступного високого сезону і які результати очікуєте від їх використання?
Експерти панельної дискусії:
- Валерія Русаненко, CMO Pandora в Україні
- Максим Кучко, директор з маркетингу MD Fashion
- Наталія Хомік, директорка з маркетингу Територія мінімальних цін
Модератор: Олег Лєсов, CPO eSputnik
17:30 – 18:00 – завершення події, нетворкінг за чашкою кави.
З будь-яких питань звертайтеся до Наталії Підвишенної, Client-manager:
Телефон: +38 050 313 74 53
E-mail: n.pidvyshenna@rau.ua