Українські бренди заробляють на купонах: кількість покупок за новим трендом зросла на 17%
Використання купонів у всьому світі зростає з кожним роком. За даними партнерської мережі Admitad Україна, кількість онлайн-покупок з використанням купонів зросла на 20% у 2023 році та на 17% у першій половині 2024-го. Українські покупці дотримуються тієї ж тенденції. І цього року вони застосовували купони на 10% частіше і збільшили суму таких покупок на 8%.
Середня вартість покупки з використанням купонів у 2024 році становить $55,8 у світі, в Україні вона трохи менша – близько $54,8 або близько 2400 грн. Топ-3 міста за активністю використання купонів та вартістю цих покупок – Київ, Дніпро та Львів.
Товари, які найчастіше купують з використанням купонів
Справжніми віртуозами у використанні купонів є маркетплейси. На них припадає левова частка таких замовлень. Для інших брендів це велика точка росту, адже в останні роки наявність вигідного купона або промокоду стала не просто закликом до дії, а фактором, який визначає, де клієнт зробить замовлення. Користувачі зараз часто опиняються в ситуації, коли у них є кілька купонів, і вони вибирають найбільш вигідний і цільовий, і навіть не витрачають час на пошук інших варіантів.
Товари, які найчастіше купують з використанням купонів в Україні за підрахунками Admitad Україна:
- Електроніка – 23,7%
- Одяг, взуття та аксесуари – 23,3%
- Дім і сад – 16,2%
- Іграшки та хобі – 6,3%
- Краса та здоров’я – 6,2%
- Спорт та розваги – 5,3%
- Автомобілі, запчастини та аксесуари – 4,9%
- Інструменти – 4,3%
- Інше – 9,8%.
Серед категорій електронної комерції, які демонструють значне зростання продажів з використання купонів у 2024 році – іграшки, одяг та товари для дому.
Окрім цього, є ще кілька основних тенденцій в купонній індустрії, які значною мірою сприяють її росту.
Зростання популярності купонів в онлайн-сервісах та іграх
Хоча купони вже стали звичним явищем для електронної комерції, вони все ще менш популярні в індустрії онлайн-сервісів, і їх використання тільки починає набирати обертів.
Наприклад, продажі ігор з використанням промокодів та купонів в Україні у 2024 році зросли більш ніж удвічі. Купівля електронних книг та освітніх онлайн-курсів за допомогою купонів продемонструвала схожі темпи зростання. Стрімінгові сервіси для перегляду фільмів і музики збільшили використання купонів більш ніж на 40%.
Автоматизація та залучення афіліатів
Купонний трафік – одне з найефективніших джерел продажів в індустрії партнерського маркетингу, і популярність цього інструменту продовжує зростати.
Бум продажів купонів позитивно позначається на доходах купонних сайтів – у 2024 році їхній партнерський прибуток в Україні зріс більш ніж на 15%.
Бренди не тільки активно співпрацюють з видавцями купонів, а й працюють над підвищенням ефективності власних купонів. У цьому їм допомагають автоматизація та партнерські мережі. Наприклад, одним з найбільш затребуваних інструментів у 2024 році серед клієнтів Admitad є опція coupon redemption, яка дозволяє брендам автоматизувати розподіл купонів і промокодів між видавцями з точним відстеженням результатів для кожного партнера.
Мобільні інструменти – основна точка зростання
Одним із потужних світових трендів, який стимулює продажі на ринку України, є мобільні купони. Світові бренди активно використовують цей інструмент, спираючись на статистику все більшого проникнення смартфонів у наше життя.
У 2024 році понад 30% усіх світових продажів з використанням купонів буде через мобільні пристрої – і їхня частка продовжує зростати.
Україна фактично очолює цей тренд. Цього року понад 50% замовлень купонів та промокодів було зроблено зі смартфонів. Зростаючий рівень діджиталізації в країні не залишає сумнівів – бренди, які першими використають потенціал інструментів мобільного маркетингу, зароблять найбільше на сучасних тенденціях.