KFC разом із ChatGPT розкрив таємницю, де можна скуштувати найсмачнішу курочку у світі

KFC разом із ChatGPT розкрив таємницю, де можна скуштувати найсмачнішу курочку у світі

01.10.2024 08:15
  827
rau

В Україні бренд спільно з агенціями Idealers та Media First Ukraine запустив нову рекламну кампанію для Стріпс Бакету, яка стала справжнім поєднанням гастрономічного задоволення і сучасних технологій. Родзинка кампанії – інтеграція штучного інтелекту, зокрема ChatGPT, як ключового інструменту для взаємодії з аудиторією.

Команда маркетологів KFC Ukraine та Idealers вирішила підійти до завдання творчо та залучила ШІ до процесу створення відеоролика. Результат вийшов надзвичайним, адже ChatGPT безпомилково знає, де готують найсмачнішу курочку на планеті.

Команда наголошує, що штучний інтелект – це не просто технологія, але й джерело натхнення та щоденних маленьких радощів.
Для тих, хто сумнівається в магії сучасних технологій, пропонується перевірка: поставте запитання ШІ – який бренд є синонімом найсмачнішої курки в світі?

Відповідь не змусить вас чекати – це, безсумнівно, KFC!

16 вересня кампанія стартувала на телебаченні, OTT-платформах та в мережі інтернет.

А тепер до найголовнішого: навіть ChatGPT зрозумів, що пропустити акцію KFC “Стріпс Бакет за 220 грн” – це просто катастрофа. Тож, після перегляду креативного ролика, запрошуємо вас до найближчого ресторану KFC насолодитися соковитою куркою.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку