Як побудувати комплексну IT-екосистему та забезпечити кращий клієнтський досвід? Кейс компанії Leoland

Як побудувати комплексну IT-екосистему та забезпечити кращий клієнтський досвід? Кейс компанії Leoland

30.09.2024 08:30
  749
rau

Саме в той момент, коли львівський спортивно-розважальний комплекс Leoland вже планував відкрити свої двері для відвідувачів, почалось повномасштабне вторгнення росії. Проєкт завмер перед самим стартом, але ненадовго. Попри всі ризики, керівництво вирішило продовжувати діяльність. 

Вже у червні запрацювали тенісні корти, потім почали відкриватись інші локації – і дуже скоро комплекс розрісся до цілого містечка дозвілля для всієї родини. Зараз тут є інтерактивне місто професій та STEAM-простір для дітей, батути й лабіринт, кіноресторан, а також фітнес-клуб із двома басейнами, тенісним клубом та танцювальною студією.

Швидкий успіх проєкту, попри війну, став можливий завдяки, з одного боку, завзятості команди, з іншого – автоматизації та оптимізації бізнес-процесів за допомогою стеку рішень, які запропонувала компанія SMART business. До нього увійшли LS Central та LS Activity від відомого провайдера інноваційних продуктів для ритейла та інших галузей сфери послуг – LS Retail.

А також CRM-система Microsoft Dynamics 365 Sales з рядом CRM-конекторів від SMART business та інструмент аналітики Likro.

Якщо ви у пошуку оптимальної комбінації ІТ-рішень для зміцнення вашого бізнесу, залишайте заявку на персональну консультацію від команди SMART business.

Комплексна IT-екосистема для Leoland

Вже на етапі планування центру його керівництво було в пошуку надійної й комплексної системи, функціонал якої міг би стати основою для всіх ключових процесів компанії. Вона мала об’єднати:

  • управління фінансами; 
  • облік продажів квитків; 
  • POS-термінал; 
  • управління бронювання занять, спортивного обладнання та майданчиків; 
  • управління лояльністю клієнтів; 
  • функцію управлінського аналізу з кастомною аналітикою. 

Важливою вимогою була можливість омніканальної комунікації з клієнтами та надання їм персоналізованих пропозицій. А також – відповідність системи міжнародним стандартам захисту даних клієнтів, таким як GDPR.

Команда SMART business запропонувала одразу комплекс ERP- та CRM-рішень, які легко інтегруються між собою, створюють єдину гнучку IT-екосистему та покривають всі ключові бізнес-процеси центру. Рішення LS Central у поєднанні з LS Activity дають можливість централізовано керувати плануванням ресурсів центру, продажами квитків та клубних карт, бронюванням занять і обладнання, лояльністю клієнтів тощо. 

Вся історія взаємодії з відвідувачами потрапляє до CRM-системи Microsoft Dynamics 365 Sales, функціонал якої компанія SMART business розширила за допомогою декількох конекторів та модулів. Connector for Binotel автоматизує приймання дзвінків та їх фіксацію в CRM. Connector for eSputnik автоматизує email-розсилки, а Connector for GMS – SMS- та Viber-розсилки. Модулі SMART Chat та SMART Easy Bot оптимізують спілкування в месенджерах та чатботах. Все це дає змогу максимально ефективно використовувати різні канали комунікації з клієнтами.

Окрім того, команда SMART business виконала інтеграцію рішень з корпоративною бухгалтерською системою.

Завдяки інтегрованості всіх компонентів систем всі дані в них автоматично синхронізуються в режимі реального часу. Наприклад, інформація про бронювання або оплату, які потрапляють в ERP-систему, миттєво з’являється у CRM-системі. Тобто кожне з ІТ-рішень працює у зв’язці, й актуальні дані доступні одночасно в кожному з них. Оскільки дані не потрібно переносити й узгоджувати, це суттєво економить час та спрощує роботу персоналу в усіх відділах компанії. 

Інтеграція рішень – для кращого досвіду клієнтів

Уніфікованість ІТ-екосистеми допомагає Leoland також підтримувати якісніший та послідовний зв’язок з клієнтами в різних точках взаємодії. Через який канал би не велась комунікація з відвідувачами – онлайн чи офлайн, через сайт чи мобільний додаток, через чат-бот чи адміністратора – система LS Central дозволяє накопичувати розгорнуту інформацію про користувачів: про їхні вподобання, поведінку та звички. 

Ці дані допомагають надалі надавати відвідувачам індивідуальні рекомендації, персональні пропозиції, інформацію, яка може їх зацікавити, та загалом вести більш персоніфіковану комунікацію та забезпечувати їм найкращий клієнтський досвід.

Детальна звітність – для оцінки ефективності роботи центру

LS Central дозволяє отримувати деталізовану інформацію про всі бізнес-процеси. Команда Leoland завжди може проаналізувати всі ключові бізнес-процеси у роботі центру та оцінити їхню ефективність: проаналізувати звіти з продажів як компанії в цілому, так і окремо кожної послуги, звіти щодо роботи окремих кас та тренерів, щодо заробітної плати та інших витрат, інформацію про час відвідування та перебування на робочому місці окремих працівників тощо.

Завдяки можливості вивчати всі ці дані під різним кутом, а також інструментам аналітики, керівники можуть легко визначити тенденції продажів, уподобання клієнтів, а також побачити ті ділянки бізнесу, які потребують вдосконалення. Наприклад, аналіз даних про продажі може виявити, які послуги функціонують добре, а в яких необхідно щось скоригувати – процеси, ціни або стратегії просування. Всі ці практичні відомості та їх аналіз дозволяють керівникам Leoland приймати обґрунтовані рішення, оптимізувати процеси та стимулювати зростання центру.

Leoland – втілення раціональності та технологічних рішень

Історія Leoland – це історія стійкості та раціонального ведення бізнесу з наголосом на сучасні ІТ-рішення. Клієнт відкрив центр за вкрай нестабільних умов та успішно розвинув його. Він домігся злагодженої безперебійної роботи всіх процесів та сервісів, потік відвідувачів постійно збільшується. 

Антон Онищук, Business Development Manager, SMART business: «Кейс Leoland – чудовий приклад того, як комплекс вдало підібраних і добре інтегрованих між собою систем може ефективно вирішувати цілий ряд важливих бізнес-завдань – від планування ресурсів і керування бронюванням до управління лояльністю клієнтів і всебічного аналізу фінансових показників центру». 

Бажаєте дізнатись, як комплексні ІТ-рішення можуть допомогти вашому бізнесу? Замовляйте консультацію від експертів SMART business.

«Замовити консультацію»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку