Ролики тижня: Файно маркет, Цитрус, ПУМБ, Graff та Ukrnafta

Ролики тижня: Файно маркет, Цитрус, ПУМБ, Graff та Ukrnafta

29.09.2024 09:00
  1435
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

Файно маркет

Центральноукраїнська мережа Файно маркет випустила новий анімаційний ролик “Сусіди кажуть, що з нами добре”. Відео розповідає про важливі щоденні радощі, які сусіди створюють під час покупок в магазині: солодке до кави, смаколики для улюбленців, корисне на сніданок, дітям для щастя, а дорослим для спокою. Ролик підкреслює, що Файно Маркет — це не просто місце для покупок, а простір тепла, турботи та добросусідства.

Цитрус

Цитрус створили рекламний ролик для новинок Samsung Galaxy Flip6 та Fold6

У ролику показано як за допомогою нового гаджету можна розкрити свій потенціал та креативно зафільмувати танець. За задумом авторів цього відео танець відображає філософію бренду, а танцюристи є втіленням нових смартфонів від Samsung: такі ж гнучкі, швидкі, легкі, захоплюють увагу і здатні дивувати. “Дійство танцю — це акт розкриття творчого потенціалу.  Так само як Galaxy Flip6 та Fold6 допомагають фотографам, художникам та іншим митцям реалізовувати свої ідеї, так і рухи танцюристів відображають максимальне залучення усіх своїх можливостей”, – пояснюють в Цитрус. 

З нагоди запуску продажу новинок від Samsung ритейлер анонсував розіграш унікальної новинки Flip6 в Інстаграм. Одна з умов розіграшу — станцювати як знаєш, як вмієш, як відчуваєш, тобто розкритися, як і нові смартфони.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от ЦИТРУС (@citrus_ua)

ПУМБ

Банк ПУМБ презентував нову яскраву айдентику, розроблену Banda agency. 

Новий візуальний образ банку покликаний відобразити те, яким він насправді є сьогодні, — сучасним, технологічним, орієнтованим на клієнта. Перед Banda agency було поставлено амбіційне завдання — осучаснити зовнішній вигляд ПУМБ, позбавити його консервативності. Зміни також відбулися у tone of voice. Говорити з клієнтом однією мовою, не кричати на кожному кроці «я найкращий», а пропонувати спробувати кращий продукт. Зміни стилю відобразяться на всіх зовнішніх елементах: брендування відділень, на сайті, мобільному застосунку, зовнішній рекламі та інше. 

“У нашій рекламній кампанії є один нетривіальний і навіть сміливий меседж. Ми розуміємо, що у кожного українця у телефоні є мінімум два банківських застосунки. Але ми і не проти. Ми хочемо довести, що наш застосунок такий же крутий, але ще й вигідний. Спробуйте скористатись і подивимось, що буде далі. Може трохи самовпевнено, але такі вже ми у ПУМБ, з нами круто і вигідно!”, – переконує маркетинг директорка ПУМБ Ксенія Сікорська.

Graff 

Агенція стратегічного маркетингу Make sense створила рекламну кампанію, у якій оживила фірмових персонажів з пакування чаю Graff і передала зміну настрою, що відбувається з першим ковтком чаю. Ідея комунікації полягає в тому, щоб показати, які незвиЧАЙні емоції може дарувати чай звиЧАЙним людям. Адже бренд-місія чаю Graff — перенести поціновувача цього напою у світ стилю та смаку, що вириває з буденності. Слоган кампанії «Твій стиль — твій смак» підкреслює, що кожен має власний стиль і смак.

Make sense створили креативну ідею кампанії, відеоролики (довгу та дві короткі версії), радіоролик, джингл, ківіжуали та банери. Над відеороликом працював продакшен Moonshiners та режисерка Дашею Ши.

“Ми надихаємося бізнесами, які під час війни, в умовах постійної кризи та зниження купівельної спроможності населення, запускають амбітні інноваційні проєкти на висококонкурентних ринках. У цьому випадку корпорація Біосфера запустила новий бренд чаю Graff з амбітною метою — стати помітним гравцем на ринку чаю. Такі кейси показують, як має діяти справжній лідер, і це мотивує не зупинятись!”, – зазначив власник Make sense Кирило Терещенко.

“Для нас запуск нового бренду — це особиста візія власника Андрія Здесенка, який вклав у цей проєкт душу, час, інвестиції та велику віру в українське майбутнє. Ми переконані, що такі рішення потрібні нашому ринку, адже вони задовольнятимуть потреби наших споживачів”, – пояснила генеральна менеджерка СupSoul — напрямку Food корпорації Біосфера Ірина Брославцева.

Ukrnafta

Ukrnafta запускає проект для навчання та перенавчання жінок «#Можекожна».

Роль жінок у нафтовидобутку сьогодні стає дедалі важливішою. Галузь постійно змінюється, і це відкриває нові можливості для всіх, у тому числі для жінок. Вони працюють у різних напрямках — від управлінських ролей до технічних спеціальностей, і їхня праця допомагає галузі розвиватися та впоратися з сучасними викликами. Тому в рамках розвитку HR-стратегії Ukrnafta запускає проєкт «#МожеКожна», який має на меті змінити уявлення про роботу в нафтовидобувній галузі та залучити жінок до технічно складних професій. Цей проєкт стане важливим кроком у подоланні гендерних стереотипів, які стосуються нафтовидобувної сфери. 

Компанія адаптувала навчальні програми для 16 виробничих професій та може здійснювати підготовку як нових кандидаток з зовнішнього ринку, так і перепідготовку вже працюючих співробітниць.  

Крім того, Ukrnafta запровадила менторство — кожна нова працівниця отримає підтримку від досвідчених колег. Це створить безпечне середовище для адаптації та розвитку, що особливо важливо у технічній сфері. Регулярні зустрічі з керівництвом та менторами допоможуть розв’язувати будь-які питання та проблеми на початкових етапах. Загалом, впровадження проєкту «#МожеКожна» дозволить жінкам зайняти своє місце в галузі, яка раніше сприймалася як суто чоловіча.

Приєднатися до проєкту може кожна бажаюча, заповнивши анкету та пройшовши інтерв’ю з потенційним керівником. Приєднуйтеся до програми та починайте свою кар’єру в Ukrnafta.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку