Огляд новин дитячих магазинів та ДРЦ: Fly Kids, Alpaca, Kiddisvit та інші

Огляд новин дитячих магазинів та ДРЦ: Fly Kids, Alpaca, Kiddisvit та інші

Сьогодні
  97
Валерія Байда

Територія мінімальних цін розпочала рестайлінг своїх магазинів, мережа сімейно-розважальних комплексів Fly Kids розвиває новий формат – outlet, український преміальний бренд Alpaca відкрив перший офлайн магазин, Kiddisvit відсвяткував 27 років та інші новини.

Відкриття нового магазину MYplay в столиці та святкування 27 років Kiddisvit

У серпні дніпровська компанія Kiddisvit – один з найбільших продавців іграшок в Україні відсвяткувала 27 років. Вона була заснована в 1997 році братами Павлом і Дмитром Овчинніковими. У 2000-му компанія відкрила свій перший магазин іграшок та товарів для дітей Mikki, а зараз це мережа MYplay.

Kiddisvit – національний дистриб’ютор дитячих іграшок від кращих світових брендів. «27 років розширюємо горизонти, плануємо масштабно, мріємо сміливо. Попри умови невизначеності, продовжуємо наповнювати дитинство радістю, розвиватись, ставити амбітні цілі та досягати їх! Нам є куди зростати! Заради дітей, які народжуються та живуть в Україні», – написав на своїй сторінці у Facebook співзасновник та СЕО Павло Овчинников.

А 13 липня відкрився новий магазин ХІТових іграшок MYplay в ТРЦ Gulliver на четвертому поверсі. Ця точка стала 11-ю в мережі.

Мережа Fly Kids розвиває новий формат – outlet

Директор мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids Катерина Залозна в інтерв’ю для RAU розповіла, як виникла ідея створення ДРЦ в форматі outlet. Наразі мережа Fly Kids налічує 18 парків, з них три – Fly Kids Outlet, які розташовані у Києві, ТРЦ Караван Outlet (вул. Лугова, 12); Львові, ТРЦ King Cross Leopolis (Сокільники, вул. Стрийська 30); Одеса, ТРЦ Riviera (Фонтанка, вул. Південна дорога, 101 А). Fly Kids Outlet – це простір безмежних розваг за максимально доступною ціною. Тут діє постійна знижка 50% на дитячі квитки, тобто відвідати заклад можуть і родини з обмеженими доходами. Також додатково надається знижка 20% при замовленні дитячого свята, а саме знижені ціни на все меню та бар, сервірування та прикраси, анімаційні програми, шоу, майстер-класи, анімаційні пакетні пропозиції, додаткові послуги (аквагрим, гіпсові фігури тощо).

Парки не відрізняються нічим, окрім ціни. В мережі далі планують відкрити такі парки у всіх великих містах, де вже є класичні комплекси Fly Kids.

На початку серпня у Житомирі відкрився оновлений магазин Будинок іграшок

1 серпня відбулося відкриття оновленого магазину Будинок іграшок у Житомирі в ТРЦ Global. Магазин, що займає площу 332 кв. м, тепер пропонує своїм клієнтам понад 8000 артикулів товару, включаючи продукцію відомих світових брендів.

Новий формат магазину включає інноваційні рішення для зручності клієнтів, інтерактивні зони для дітей, а також широкі асортименти іграшок для різних вікових груп. Крім того, у магазині запроваджено нові можливості для зручного та швидкого обслуговування клієнтів. Відвідувачі можуть замовляти товари, яких фізично немає в магазині, через інтернет-магазин та скористатися сервісом click&collect. Це дозволяє замовити необхідні іграшки онлайн та забрати їх у зручний час безпосередньо в магазині. Також нагадаємо, 28 червня мережа Будинок іграшок відкрила свій перший магазин у місті Біла Церква площею 273 кв. м. Це перше відкриття нової торгової точки ритейлера у цьому році. Наразі мережа має 60 торгових точок у 21 місті України.

Відкриття нового Fly Kids в столиці

Наприкінці цього року у Києві в ТЦ Дніпровський на другому поверсі відкриється сімейний розважальний парк Fly Kids площею 2500 кв. м. Договір оренди був підписаний компанією UTG, про це йдеться на їх сайті. Найбільша частина площі буде відведена під ігрову зону,  де розміститься близько 20 атракціонів та місця з гірками, лабіринтами, батутами й іншим спорядженням для ігор. Також, окрім найсучасніших дитячих атракціонів парк, має зони відпочинку для дорослих, зокрема, на території є ресторан з меню для дорослих ідітей. 

Український преміальний бренд Alpaca відкрив перший офлайн-магазин

В середині липня відкрився перший офлайн магазин преміального українського бренду Alpaca в столичному ТРЦ Gulliver на четвертому поверсі. В асортименті представлені ексклюзивні колекції одягу для дітей, виготовлені з найкращих натуральних матеріалів. Тут також є дитяча зона з розмальовками, книжками та треком з машинками.

Як змінився ринок дитячих товарів в умовах великої війни

Керівник відділу розвитку мережі магазинів для дітей Чудо острів Ігор Мороз розповів, як змінився ринок дитячих товарів в умовах війни та перспективи його розвитку:

  • На початку повномасштабної війни було чимало викликів. Одним із них був якраз виїзд значної кількості населення за кордон. Втриматися на плаву вдалося завдяки швидкій переорієнтації логістичних процесів, підтримці українських виробників та зусиллям команди, спрямованим на забезпечення наявності товарів й доступності їх для покупців. Також активізували онлайн-продажі, що дало змогу зберегти контакт з клієнтами навіть під час їх евакуації. Важливою частиною стратегії була допомога дітям і волонтерам, що також підвищило довіру до мережі.
  • Міграція населення призвела до перерозподілу попиту. У регіонах, де ситуація є стабільнішою, особливо на заході країни, помітно збільшення попиту на дитячі товари. Натомість у регіонах, прилеглих до зони бойових дій, попит тимчасово знизився.
  • Також помітні зміни в категоріях покупок – зріс попит на базові товари, такі як іграшки для найменших, візочки та інші засоби для транспортування діток (автокрісла, бустери).
  • Хітами продажів залишаються товари для хлопчиків, а також товари відомих брендів, таких як Lego, Hot Wheels, Nerf.
  • Попри складнощі, за два останні роки продажі в мережі Чудо Острів виросли в рази, а середній чек — збільшився на 40%.
  • В містах на сході та півдні України, зокрема у Харкові, попит зберігається, хоча, на перший погляд може здатися, що клієнти стали купувати менше. 

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку