Останні призначення в ритейлі і не тільки: H&M, Родинна Ковбаска, lifecell, DVL, Intertop Ukraine, Google Україна
Які зміни відбулися за останній місяць на топ-посадах українських і світових компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто змінив посаду, залишив компанію чи пішов на підвищення.
H&M
Посадові обов’язки у ролі нового Регіонального Менеджера H&M регіону Cхідна Європа Катажина Нєміровіч-Майтас почала виконувати з вересня.
За 17 років роботи в компанії Катажина має значний досвід у сфері продажів, працювавши на різних посадах, таких як Store Manager, Area Controller, Area Manager та Sales Manager, а нещодавно обіймала посаду Country Manager в Іспанії та Португалії, а також посаду Country Manager в Італії. Катажина успішно розвивала лідерів, команди та бізнес протягом багатьох років. Завдяки своєму великому досвіду роботи в компанії, а також своїй пристрасті до бізнесу та моди, вона продовжить натхненно управляти регіональною та локальними командами та зосередиться на досягненні високих результатів у 21 країні, що входять до регіону H&M Східна Європа (REEU).
«Я дуже пишаюся і вважаю за честь зайняти посаду Регіонального Менеджера у нашому динамічному та різноманітному регіоні Східна Європа. Моє бачення полягає в тому, щоб поєднати чудовий фундамент, вже закладений в регіоні, з новим напрямком розвитку бренду та найкращими практиками з інших регіонів, з якими я працювала, для прискорення зростання всієї організації. Я з нетерпінням чекаю початку нового етапу розвитку H&M Східна Європа – і для мене як керівника, і для всіх наших команд, адже цієї осені ми запускаємо наш найкращий осінній сезон, ми вдосконалюємо діджитал-досвід та численні фізичні магазини, щоб покупці в нашому регіоні могли відчути це першочергово», – ділиться Катажина Нєміровіч.
Мемет Арісой, який обіймав посаду Регіонального Менеджера H&M у Східній Європі протягом останніх трьох років, продовжить свій шлях в H&M Group як Chief Sales Officer регіонів (включно з франчайзингом) і відповідатиме за комерційну стратегію та реалізацію продажів, базуючись у головному офісі компанії в Стокгольмі.
Родинна Ковбаска
Новим директором з маркетингу мережі Родинна Ковбаска стала Анна Коник.
Посаду СМО в компанії Родинна Ковбаска Анна Коник обіймає з червня цього року. Вона відповідає за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.
Анна має понад десять років управлінського досвіду в українських компаніях, до Родинна Ковбаска вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.
“Рада стати частиною великою родинної компанії, яка має потужний, сформований роками бренд. Родинна ковбаска виготовляє продукти найвищої якості, які я, як і багато інших споживачів, любимо за їх натуральність, різноманітність і неповторний смак”, — прокоментувала своє нове призначення Анна Коник.
Основними завданнями топ-менеджерки буде створення позиціювання бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.
lifecell
Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell, завершив свою діяльність у компанії. З моменту його призначення на посаду в травні 2017 року, пан Язиджи був ефективним керівником lifecell у період численних викликів, включаючи пандемію COVID-19 та повномасштабну війну.
Під керівництвом Ісмета Язиджи lifecell досяг значних успіхів. Дохід компанії у 2023 році зріс у 2.4 рази порівняно з 2016 роком (4.84 млрд грн проти 11.71 млрд грн), а показник EBITDA збільшився у 5 разів (1.36 млрд грн проти 6.8 млрд грн). Ринкова частка абонентів (активних протягом трьох місяців) підвищилася з 15,9% до 19,6%.
Завдяки стратегічному управлінню Ісмета Язиджи lifecell вперше досяг прибутку в 2020 році та зберіг його у подальших роках. Компанія також побудувала понад 3000 нових базових станцій, що станом на зараз становить майже 30% мережі оператора. 15-річний неприбутковий бізнес успішно трансформувався у прибутковий, що врешті-решт призвело до його вигідного продажу відомій французькій компанії під час війни.
Пан Язиджи також відіграв ключову роль у революційних змінах на українському телекомунікаційному ринку. Завдяки його ініціативам lifecell став першим серед українських мобільних операторів, який реалізував низку важливих телекомунікаційних проєктів. Серед них: одночасний запуск 4.5G у всіх обласних центрах України, впровадження eSIM, тестування 5G разом із партнерами, а також інтеграція передових технологій передачі голосу, таких як VoLTE та VoWiFi.
Крім того, під керівництвом Ісмета Язиджи lifecell активно сприяв лібералізації ринку мобільних послуг і зробив визначний внесок у реалізацію важливих реформ галузі, зокрема: зниження ставки інтерконекту (MTR), запуск послуги перенесення номерів (MNP), а також впровадження національного роумінгу, що забезпечив безперервність надання послуг мобільного зв’язку з перших місяців війни.
Протягом п’яти років з моменту запуску MNP lifecell утримує лідерство як оператор, якого обирають для перенесення номерів.
lifecell неодноразово отримував визнання за свої досягнення, зокрема у вигляді престижних нагород і включення до рейтингу інноваційних компаній, найкращих роботодавців та лідерів української економіки. Міжнародні нагороди, такі як Excellence Awards від TM Forum та The Global Mobile Awards (GLOMO), підтверджують високий рівень досягнень компанії під керівництвом Ісмета Язиджи.
Поєднання стратегічного мислення, стійкості та інновацій під час каденції пана Язиджи не лише зміцнило позиції
DVL
А з 16 вересня 2024 року Сергія Терещука призначено на посаду технічного директора групи компаній DVL — об’єднаної платформи Датагруп-Volia-lifecell.
Сергій має понад 20 років міжнародного досвіду в розвитку стратегічних бізнес-інтересів компаній у телекомунікаційній сфері та успішного ведення і реалізації проєктів у складних ринкових умовах країн Європи та Центральної Азії, а також в управлінні глобальними та локальними командами та у веденні комерційних і технічних переговорів із клієнтами на різних рівнях.
До призначення на нову посаду, Сергій Терещук протягом двох років обіймав посаду Генерального директора та Регіонального менеджера компанії Ericsson в Україні, Вірменії та Грузії. На цій посаді він відповідав за операційні процеси Ericsson в трьох країнах та стратегії розвитку бізнесу, а також за налагодження відносин з державними органами та ключовими партнерами.
З 2014 по 2022 рік він обіймав посаду технічного директора Ericsson Україна та Центральна Азія й відповідав за стратегію просування технологій, розвиток мереж операторів та реалізацію ключових проєктів компанії. У період з 2005 по 2014 рік Сергій Терещук був технічним керівником проєкту lifecell в Ericsson Україна й впроваджував технічну та комерційну стратегію розвитку співпраці з компанією. З 2003 по 2005 рік, Сергій був проєктним менеджером у ZTE Ukraine, де планував і координував сертифікаційні проєкти, співпрацюючи з партнерами. З 2000 розпочав свою професійну кар’єру як керівник відділу експлуатації супутникової мережі в UkrSat.
«Радий приєднатися до групи DVL і впевнений, що зможу зробити свій внесок у подальший розвиток компаній. Попереду багато роботи, пов’язаної зокрема із забезпеченням енергонезалежності мережі, продовженням розширення покриття, розвитком нових технологій, а також із впровадженням нових конвергентних сервісів та послуг з найкращим клієнтським досвідом. І я впевнений, що разом із професійною командою DVL ми досягнемо визначних результатів», – прокоментував Сергій Терещук.
Сергій Терещук закінчив Київський національний університет цивільної авіації, а також пройшов програму для керівників за напрямком покращення клієнтського досвіду у Лондонській школі бізнесу у 2023 році.
Intertop Ukraine
Український fashion-ритейл Intertop Ukraine оголосив про призначення Антона Бокого на посаду Chief Marketing Officer. До цього маркетинг очолювала Марія Самплавська.
У компанії Антон Бокий обіймав посаду Head of Group Brand Marketing. Під його управлінням були реалізовані найгучніші омніканальні бренд-проєкти, розвинені масштабні колаборації в Private Brand, запущено новий напрямок — Retail Media, що відкрив додаткові можливості для монетизації та взаємодії з клієнтами.
«Будь-які зміни – це нові виклики, але вони завжди відкривають перед нами нові можливості. Цим призначенням ми підсилюємо команду маркетингу та зможемо краще відповідати на виклики сучасного fashion ринку. Впевнений, що його досвід та креативний підхід дозволять нам залишатися лідерами та розвивати наших клієнтів», – коментує СЕО Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов.
Ключовими фокусами Антона Бокого на посаді Chief Marketing Officer будуть зміцнення позицій Intertop, як омніканального бренду, розвиток персоналізованого клієнтського досвіду, зокрема й через мобільний застосунок, та посилення партнерських колаборацій.
Google Україна
Компанія Google оголосила про призначення Тетяни Лукинюк на посаду нової директорки Google Україна.
Тетяна Лукинюк, з її понад 25-річним досвідом роботи в міжнародних компаніях, використає свій багатий запас знань та лідерських якостей на новій посаді директорки Google Україна. Перед приєднанням до Google Тетяна обіймала посаду B2C-директорки у компанії «Київстар», де вона керувала операціями з продажу, маркетингу та обслуговування клієнтів.
До цього Тетяна працювала в секторі FMCG (товарів масового споживання), обіймаючи керівні посади з продажів та маркетингу в таких міжнародних корпораціях, як Coca-Cola, Mars, а потім очолювала бізнес Red Bull в Україні на посаді генеральної директорки. Окрім корпоративних досягнень, Тетяна також є доцентом Київської школи економіки та співавторкою популярної книги про побудову кар’єри.
“Україна демонструє надзвичайну силу та стійкість, і ми твердо налаштовані й надалі посилювати нашу підтримку. Ми раді, що Тетяна очолить нашу команду в Україні, і впевнені, що її професійні навички та знання місцевого ринку стануть вагомим внеском у розвиток компанії. Зобов’язання Google перед Україною залишається пріоритетом, і разом ми будемо невпинно працювати, щоб продовжувати підтримувати Україну за допомогою технологій для безпеки, освіти, культури, інформації, інновацій та розвитку бізнесу”, – зазначив віцепрезидент Google у Центральній та Східній Європі Патрік Варнкінг.
“Сьогодні початок роботи на цій новій посаді є певним викликом, проте я повна рішучості зробити все можливе, щоб наші співробітники, клієнти, користувачі та партнери продовжували отримувати необхідну підтримку в складні часи. Я з ентузіазмом дивлюся в майбутнє і готова активно долучитися до ініціатив Google, спрямованих на допомогу Україні в процесі відбудови та демонстрації нашої стійкості”, – директорка Google Україна Тетяна Лукинюк.