Ролики тижня: SOVA x Дія, Auto.ria і Dim.ria, Галичина,  Cher’17 та Ярослава Магучіх, Maudau

Ролики тижня: SOVA x Дія, Auto.ria і Dim.ria, Галичина,  Cher’17 та Ярослава Магучіх, Maudau

1 день тому
  501
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від українських торговельних мереж та представників суміжних галузей.

SOVA x Дія

Ювелірний дім SOVA дарує 100 пар обручок парам військових, які першими одружаться у застосунку Дія.

Дія першою у світі цифровізувала шлюб, тож тепер одружитися можна з будь-яких точок країни чи світу. Із цієї нагоди ювелірний дім SOVA дарує 100 пар обручок майбутнім подружжям, які першими укладуть шлюб онлайн у Дії, за умови, що один із партнерів є військовослужбовцем.

Обручки від SOVA оздоблені лімітованим гравіюванням, яке буде згадкою для пар, що вони одними з перших в історії одружилися в застосунку Дія.

П’ять кроків, щоб отримати обручки SOVA x Дія:

  1. Подати заяву про шлюб онлайн у застосунку Дія з 9 вересня, після чого зареєструватися в спеціальній формі на сайті SOVA та прикріпити скрин подання заяви.
  2. Зареєструвати шлюб онлайн у застосунку Дія в період з 9 вересня до 30 листопада 2024 року.
  3. Відправити ваше свідоцтво про шлюб онлайн на електронну адресу, або зв’язатися за телефоном гарячої лінії 0 800 300 751, або надіслати на сторінку @sovajewels в Instagram за 7 робочих днів до бажаної дати отримання обручок.
  4. Обов’язкова умова участі — один із партнерів — військовослужбовець, тому під час отримання обручок потрібно бути готовими показати документ, який засвідчує це.
  5. Під час отримання обручок у подарунок парі потрібно показати онлайн-менеджеру або консультанту SOVA свідоцтво про шлюб (що підтверджує його укладення в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного застосунку  Єдиного державного вебпорталу електронних послуг).
 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от Дія — Державні послуги онлайн (@diia.gov.ua)

Auto.ria і Dim.ria

Українські маркетплейси Auto.ria та Dim.ria разом з креативною агенцією banda представили нові рекламні кампанії одразу для двох брендів. В основі ідеї – показати що і як перевіряють маркетплейси. В межах кампанії розробили відео- і аудіоролики, а також візуальні матеріали. Усі креативи базуються навколо перевірок авто і нерухомості. 

Для Auto.ria креативники розробили короткі експлейнери, що розповідають про типи перевірок. У першій хвилі кампанії пояснили, звідки знають пробіг автомобіля, що він не в розшуку та скільки у нього було попередніх власників.

«Ми прагнемо, аби українці купували автівки за чесною ціною, яка відповідає стану цього транспорту. Саме тому в Auto.ria впровадили понад 30 видів перевірок. Та якщо користувачі не розумітимуть, як саме вони відбуваються, то чи зможуть їм довіряти? Це і мотивувало нас запустити кампанію», — розповідає бренд-менеджерка Auto.ria Аліна Вацьківська.

Кампанія Dim.ria базується на висвітленні «нерухомих фактів», які розповідають про певний тип перевірки. У рекламних креативах пояснюють, як інспектори маркетплейсу нерухомості перевіряють житло і як ці перевірки допомагають власникам та покупцям швидко і безпечно укладати угоди. Перша хвиля кампанії висвітлює перевірки за державним реєстром, за допомогою відеодзвінка або офлайн-візиту інспектора, віртуального туру з фото 360.

«Ми обрали формат розповіді звичайних людей — власників житла, які на прикладі власного досвіду розповідають про різні перевірки нерухомості. Через їхні історії ми демонструємо, як легко кожен може підтвердити інформацію про свою нерухомість і швидше знайти покупця на Dim.ria. Водночас комунікаційне повідомлення про «нерухомі факти» розкриває головні плюси перевіреної нерухомості для тих, хто її шукає», — коментує бренд-менеджерка Dim.ria Ірина Запорожець

Галичина

Молочна компанія Галичина продовжує популяризувати українські традиції. У рамках нової креативної кампанії бренд звернув увагу на унікальну давню традицію спілкування українців. В Україні є одна техніка, яка називається «егокання», або «кугикання», а на Бойківщині — «гоякання». Це не просто спосіб передачі інформації на великі відстані, але й автентичний елемент культурної спадщини, який передавався від покоління до покоління.

Василь і Параска Романюки, носії традиції полонинського перегукування, стали героями нової кампанії карпатського йогурту Галичина. Команда бренду не просто провела три дні з цими дивовижними людьми в горах, а й пробувала перейняти традиції, їла хліб за рецептом родини, який не розкривають і пізнавала багато інших тонкощів полонинського життя.

Щоб про егокання дізналося якомога більше українців, Галичина разом з родиною Романюків розробили відеословник, в якому сім’я Романюків розповідає, що означають ці містичні гірські співи.

 Cher’17 та олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх

Олімпійська чемпіонка зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх стала головною героїнею кампанії українського масмаркет-бренду Cher’17. «Ярослава — уособлення нашої Cher Girl: сильна, цілеспрямована, з невичерпною енергією, яка завжди йде вперед. Ці ж якості вона знайшла і в нашому бренді, коли вперше побачила його в Instagram. Сьогодні Ярослава вже має чимало речей від Cher’17 у своєму гардеробі», — прокоментував бренд.

У кампейні спортсменка приміряла образи з колекції FW 24-25 — розслаблені повсякденні та більш вишукані. Також Cher’17 записав інтерв’ю з Ярославою, де запитав спортсменку про улюблені речі бренду, що допомагає їй відновлюватись після тренувань та як вона відволікається від реальності.

 
 
 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Публикация от CHER’17 (@cher17.ua)

Maudau

Світ швидко змінюється, а разом із ним трансформується і наше ставлення до споживання, екології та життєвих звичок. Свідоме споживання вже давно перестало бути лише модною тенденцією — це стало стилем життя для багатьох людей, які прагнуть зменшити свій вплив на планету, вибираючи продукти та послуги більш усвідомлено.

У відповідь на цей тренд Maudau запустив власний подкаст “Антискептик”, який обіцяє розкрити нові підходи до споживання та допомогти слухачам переглянути звичні стереотипи.

Перший епізод уже доступний на YouTube та популярних стрімінгових платформах, а головною темою цього випуску подкасту став винний снобізм — стереотип, який ведучі Влад Машкін та Марина Ревкова розвінчують у своєму легкому та невимушеному стилі.

 

Перший епізод подкасту кидає виклик поширеному уявленню про “правильне” вино. Чому дорожче — не завжди найкраще, як знайти чудове вино за 300 гривень та після якого вина у вас буде найкращий секс — відповіді на ці та багато інших питань ви знайдете у першому випуску “Антискептика”. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку