Розпочався прийом заявок на участь у RAU Awards – 2024
VII церемонія нагородження RAU Awards-2024 відбудеться 5 грудня 2024 року у Києві. Ця подія вже стала традиційною для українського ритейл-ринку, де відзначаються найкращі компанії у сфері роздрібної торгівлі та торговельної нерухомості.
Цього року правила проведення конкурсу істотно змінилися. Відтепер, для участі у RAU Awards, компанія має самостійно подати заявку. Участь у конкурсі безплатна (за виключенням декількох проєктних номінацій).
Термін подачі заявок – до 7 жовтня 2024 року.
При подачі заявки номінантам буде запропоновано заповнити профайл з короткими відомостями про компанію. Заповнення профайлу не є обов’язковим, але додасть компанії балів при оцінюванні номінанта Експертною радою.
Зі складом Експертної ради можна ознайомитися за посиланням.
Нагадаємо, RAU Awards – щорічний проєкт Асоціації ритейлерів України, призначений визначити найуспішніші компанії сфер ритейлу та девелопменту країни. Проєкт складається з двох частин: дослідження та нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі – «Ритейлер року» та нагородження кращих торговельно-розважальних центрів – «Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards».
Оцінювання номінантів відбувається у два етапи: голосування Експертної ради та відкрите голосування ринку.
Цього року у конкурсі «Ритейлер року» представлені такі номінації:
- Ритейлер року в drogerie – оцінюються торговельні мережі, які пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом та здоров’ям, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті «Dollar Store» – оцінюються торговельні мережі, що пропонують товари непродуктового сегменту за фіксованою ціною, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торговельні мережі з площею магазинів від 100 кв. м (окрім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті портативної електроніки – оцінюються торговельні мережі з площею торговельних точок до 100 кв. м, що пропонують портативну електроніку та аксесуари, з кількістю магазинів не менше 20 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в jewelry – оцінюються торговельні мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі
- Ритейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торговельні мережі, що пропонують іграшки та товари для дітей, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 50 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Компактний супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі
- Супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торговельні мережі, що продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку, з кількістю магазинів не менше 10 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Якірний fashion-ритейлер року – оцінюються міжнародні компанії, що працюють у сегменті fashion, відкрили на 31.08.2024 року щонайменше 5 магазинів площею від 1000 кв. м, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Fashion-ритейлер року – оцінюються компанії та бренди мас-маркету, що працюють у сегменті fashion, відкрили на 31.08.2023 року щонайменше 10 магазинів площею від 300 кв. м, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті pharmaceutics – оцінюються торговельні мережі, що продають лікарські препарати та медичні товари, з кількістю магазинів не менше 100 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Ритейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торговельні мережі, що продають паливно-мастильні матеріали та супутні товари, з кількістю АЗК не менше 50 станом на 31.08.24, і які подали заявку на участь у конкурсі.
- Кращий концепт року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються оригінальні проєкти концептуального торговельного простору, реалізовані компанією з 01.09.23 по 31.08.24. Розбивка по сферах діяльності не проводиться.
- Інноваційний ритейлер року (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються проєкти компаній із впровадження інноваційних рішень і технологій, реалізовані компанією з 01.09.23 по 31.08.24. Розбивка по сферах діяльності не проводиться.
- Персона року в ритейлі.
- Найдинамічніший ритейлер року (Спеціальна премія ім. Євгенія Кулинича) – нагороджується компанія, яка відкрила найбільшу кількість магазинів за період з 01.09.23 по 31.08.24.
У конкурсі «Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards» представлені такі номінації:
- Кращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий середній ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий великий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий малий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий середній ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий великий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 40 000 кв. м до 73 999 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий суперрегіональний ТРЦ – оцінюються торговельні центри, незалежно від місцерозташування, орендною площею від 74 000 кв. м, і подали заявку на участь в конкурсі.
- Кращий маркетинг ТРЦ (подача заявок в дану номінацію здійснюється на комерційній основі) – оцінюються маркетингові активності ТРЦ і проєкти, реалізовані з 01.09.23 по 31.08.24.
- Персона року в девелопменті
Переможці у номінаціях будуть нагоджені на урочистій церемонії RAU Awards, яка відбудеться 5 грудня 2024 року у Києві.
З питань партнерства:
- Юлія Кушка
- Head of development department RAU
- +38 067 223 07 30
- j.kushka@rau.ua
З питань реєстрації:
- Наталія Підвишенна
- Client-manager
- +38 050 313 74 53
- n.pidvyshenna@rau.ua
Співпраця з медіа:
- Юлія Ковтун
- Head of PR and Сommunications
Акредитація ЗМІ - +38 097 949 59 76
- y.kovtun@rau.ua