Новим директором з маркетингу мережі Родинна Ковбаска стала Анна Коник

Новим директором з маркетингу мережі Родинна Ковбаска стала Анна Коник

04.09.2024 11:45
  1415
Дарія Осіїк

Посаду СМО в компанії Родинна Ковбаска Анна Коник обіймає з червня цього року. Вона відповідає за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.

Анна має понад десять років управлінського досвіду в українських компаніях, до Родинна Ковбаска вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.

“Рада стати частиною великою родинної компанії, яка має потужний, сформований роками бренд. Родинна ковбаска виготовляє продукти найвищої якості, які я, як і багато інших споживачів, любимо за їх натуральність, різноманітність і неповторний смак”, — прокоментувала своє нове призначення Анна Коник.

Основними завданнями топ-менеджерки буде створення позиціювання бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.

Довідка. Родинна Ковбаска – це український виробник м’ясної продукції, що контролює весь виробничий процес від вирощування зерна до продажу готової продукції. Компанія пропонує широкий асортимент ковбас та м’ясних делікатесів, які виготовляються за традиційними рецептами з натуральних інгредієнтів. Продукцію можна придбати у власних магазинах компанії та у великих торгових мережах України, як Ашан, Сільпо, АТБ, Близенько, Рукавичка та інші.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку