Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

Володимир Коршак, Соловейко.Медіа: Як використання аудіо та відео супроводу в ритейлі впливає на поведінку покупців

16.09.2024 08:45
  1143
rau

Засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про ефективність аудіо та відео супроводу в ритейлі, а також поділився цікавими кейсами використання аудіо супроводу в продуктовому та fashion-ритейлі. RAU обрала основне з виступу.

Переваги аудіо та відео супроводу у фізичних магазинах 

Зараз реклама присутня всюди й люди вже навчилися її ігнорувати – в інтернеті промотувати рекламні ролики, не звертати увагу на рекламні банери, а багато користувачів просто встановлюють блокатори для реклами. Тому офлайн реклама має певні переваги у порівнянні з онлайн. Зокрема. За допомогою аудіо та відео реклами в магазині можна:

  1. Залучити увагу покупця набагато легше. Якщо уникнути онлайн рекламу завжди є можливість, то проігнорувати відео та аудіо повідомлення у магазині набагато складніше, якщо вони є частиною простору.
  2. Створити емоційний зв’язок з покупцем. Тут є величезний простір для творчості, оскільки цей зв’язок може бути емоційно забарвлений ностальгією, закоханістю, передавати настрій пори року чи певного свята тощо. Зазвичай мережі використовують цей інструмент, щоб залучити покупців до тематичних акцій, стимулювати продажі певних категорій товарів, створити певну атмосферу всередині магазину.
  3. Вплинути на поведінку покупця та його рішення про покупку. За допомогою аудіо та відео можна повідомляти про знижки, акції, додаткові бонуси. Це все впливає на поведінку покупця, навіть якщо він упевнений в протилежному. 

Що можна рекламувати через аудіо та відео супровід в магазині

За допомогою внутрішнього радіо та телебачення можна рекламувати:

  1. Ціни тижня. Через аудіо та відео канали всередині торгових точок можна сфокусувати увагу покупців на певних товарах, які мають знижені ціни. Це допомагає стимулювати продажі.
  2. Плановий календар знижок. Для залучення покупців також можна анонсувати знижки, які діятимуть в магазині у певний сезон, чи в конкретні дати. Наприклад, мережа Humana у своїх торгових залах постійно оголошує про знижки, які будуть діяти у найближчому майбутньому. Наприклад, вони оголошують, що новий товар надійде в магазин наступного понеділка і в цей день діятиме знижка на товар до -30%. Це стимулює відвідувачів відразу планувати наступний візит до магазину.
  3. Тематичні акції, які мережі запускають під певні події та свята. 
  4. Щасливі години в магазині. Це один приклад від мережі Humana: в їх магазинах керуючі менеджери протягом дня запускають аудіооголошення про додаткову знижку на певний товар, яка діє обмежений проміжок часу (30 хвилин). Це стимулює імпульсивні покупки у відвідувачів і гарно впливає на продажі.

Як аудіо та відео реклама в магазині впливає на клієнтську лояльність

Аудіо та відео реклама у фізичному магазині також може бути частиною формування лояльності клієнтів до мережі чи бренду. Наприклад, в магазинах мережі Фора є Pizza Point, асортимент якого постійно демонструється на телеекранах торгової точки. Ми реалізували для них кейс, який дозволяє автоматично видаляти з відео реклами ті види піци, які наразі недоступні через відсутність певних інгредієнтів. Такий підхід допомагає не знижувати клієнтську лояльність, адже розчарований покупець, який не зміг придбати бажаний товар, може вже не повернутись.

Крім того, відео та аудіо реклама в магазині може стимулювати купити певний вид товару, адже коли відвідувач бачить знижку 30%, йому хочеться зекономити й він купить акційний товар, навіть якщо не збирався цього робити.

Також аудіо та відео супровід може бути в пригоді для збільшення кількості користувачів програми лояльності. Через внутрішнє радіо та телебачення можна розповісти про переваги програми лояльності, бонуси, які отримують користувачі, про додаткові знижки, які зараз діють в додатку. Це допомагатиме збільшувати кількість людей, як завантажуватимуть додаток бренду та будуть ним користуватись.

Через аудіо та відео повідомлення в магазині можна розповісти про онлайн доставку та її зручність. 

Зараз вже всі ритейлери використовують аудіо сповіщення про повітряну тривогу, але такі повідомлення також можна доповнити інформацією, як дістатись в укриття.

Нещодавно ми реалізували цікавий кейс з поліцією. За їх ініціативою ми записали аудіо ролики, які інформують населення як розпізнати шахраїв, які намагаються обманути людей телефоном. Це дуже важлива ініціатива, які підвищує обізнаність людей про шахрайство. 

Аудіо та відео супровід може бути інтегрований і в операційні процеси торгової точки. Наприклад, мережа Фора використовує у своїх магазинах розумні камери, які можуть визначати розмір черги на касі. Якщо черга завелика, то запускається спеціальне сповіщення, щоб додатковий касир підійшов на вільну касу і розвантажив чергу. Інші сигнали повідомляють працівників магазину, що потрібно зробити переоцінку товару чи оновити полиці. Дуже зручна система, яка допомагає персоналу оперативно реагувати на завдання, які виникають протягом дня.

Компанія Соловейко.Медіа може реалізувати усі описані кейси, зокрема, створити внутрішню радіостанцію чи внутрішнє телебачення, створити кастомізоване обладнання для аудіо та відео супроводу, розробити програмне забезпечення. Крім того, Соловейко.Медіа виконує роль рекламної агенції, яка знаходить клієнтів для заповнення вільних слотів на внутрішніх радіостанціях та телеканалах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку