12 вересня, Київ, офлайн: RAU Workshop “Як ритейлерам бути ефективними в умовах економічної нестабільності”
Асоціація ритейлерів України спільно з сервісом цифрових рішень для бізнесу “Вчасно” проведуть спеціалізований workshop “Як ритейлеру бути ефективним в умовах економічної нестабільності: інструменти, оптимізація процесів та управління кадрами”.
- Дата: 12 вересня
- Тривалість: 14:30 – 18:00 (реєстрація розпочинається о 14:00)
- Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 25 (Kyiv Hall), локація слугує укриттям
- Умови участі: для представників ритейлу та ТРЦ
Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00.
Кількість місць обмежена.
Спікери зустрічі:
- Олег Чубаренко, директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі магазинів РОСТ
- Костянтин Юрченко, комерційний директор “Вчасно”
- Євген Кушнірчук, керівник “Вчасно.Каса”
- Алла Литвинченко, керівниця відділу продажу “Вчасно.EDI”
- Оксана Вус, продакт-менеджерка “Вчасно.ТТН”
Програма заходу
14:00 – 14:30 – реєстрація, вітальна кава
14:30 – 15:10 – Костянтин Юрченко, комерційний директор “Вчасно”, презентація: “Інструменти та лайфхаки в умовах віддаленої роботи та у боротьбі з кадровим дефіцитом”
Тези виступу:
- автоматизація рутинних задач звільняє час та не потребує наймати додаткових співробітників;
- яку роль ІТ рішення відіграють в лояльності співробітників;
- сервіси які покращують роботу колег поза офісом;
- економічна вигода для бізнесу, як порахувати
15:10 – 15:50 – Євген Кушнірчук, керівник “Вчасно.Каса”, презентація: “Недостатність кадрових ресурсів як стимул для розробки нових рішень”
Тези виступу:
- як перевинаходити підходи до стандартних процесів;
- кадровий голод як “драйвер” іновацій та оптимізації процесів.
15:50 – 16:20 – Кава пауза
16:20 – 17:00 – Олег Чубаренко, директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі магазинів РОСТ та Алла Литвинченко, керівниця відділу продажу “Вчасно.EDI”, презентація: “Як зменшити помилки та збільшити ефективність процесів, коли ваші ресурси обмежені”
Тези виступу:
- як зменшити помилки та зберегти високі стандарти, коли ваші ресурси обмежені;
- як забезпечити безперервність процесів при мінімальних кадрових ресурсах.
17:00 – 17:40 – Оксана Вус, продакт-менеджерка “Вчасно.ТТН”, презентація: “Обовʼязкові кроки, які потрібно зробити при впровадженні електронної ТТН. Практичний досвід”
Тези виступу:
- аудит поточних бізнес-процесів;
- матеріально-відповідальні особи та КЕПи;
- побудова/підлаштування бізнес процесів для еТТН;
- нюанси інтеграції з обліковими системами;
- підготовка водіїв.
17:40 – 18:00 – завершення заходу, нетворкінг за чашкою кави
Реєстрація обов’язкова і триватиме до 11 вересня до 12:00
Кількість місць обмежена.
Не втрачайте нагоди дізнатися більше про ефективні інструменти для розвитку бізнесу в умовах економічної нестабільності!
Контактна особа з питань участі та реєстрації:
- Наталя Підвишенна
- клієнт-менеджерка Асоціації ритейлерів України
- +380 50 313 74 53 / n.pidvyshenna@rau.ua