Лідери літа: як змінився топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram на кінець серпня 2024 року
Новий учасник рейтингу топ-20 у Facebook та перестановка сил в Instagram: як змінились рейтинги ритейлерів за кількістю підписників у двох найпопулярніших соцмережах за підсумками літа 2024 року.
Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Ритейлери у Facebook
Хоча ритейлери, зазвичай міцно тримають свої позиції у Facebook, цього разу, все ж таки, спостерігаємо певні зміни у топ-20 ритейлерів у цій соціальній мережі. По-перше, маємо двох ритейлерів, які спільно ділять 17-те місце в рейтингу – Yakaboo та Brokard Ukraine зрівнялися у кількості підписників своїх сторінок (340 тисяч) і таким чином опинились на одній сходинці.
По-друге, вперше у двадцятку лідерів Facebook потрапила компанія Kasta, яка наразі має 298 тисяч підписників, а тому справедливо зайняла 18-те місце в нашому рейтингу.
І третя важлива зміна – невеличкий прорив вперед мережі Moyo, яка збільшила кількість підписників з 395 до 413 тисяч і відповідно піднялась з 14-ї на 12-ту сходинку в рейтингу. Натомість Kochut втратили 1000 підписників і опустились на 14-те місце.
Найбільшу кількість підписників за останні три місяці напрацювали Moyo (+18 тысяч), Varus (+13 тысяч), Лінія магазинів Eva (+8 тысяч), Епіцентр (+8 тысяч) та Intertop (+6 тысяч).
Більшість ритейлерів збільшила кількість підписників на 1-2 тисячі, за виключенням бренду Kochut, який натомість втратив 1000 фоловерів, а також Makeup, Watsons Україна та Yakaboo, у яких розмір аудиторів у Facebook не змінився.
Ритейлери в Instagram
Нагадаємо, що минулого разу мережа одягу Solmar тріумфально залетіла в рейтинг лідерів Instagram зі своєю мільйонною аудиторією, розділивши лідерство разом з ювелірним брендом Kochut, який також мав мільйон підписників. Але за літній період обидва бренди десь розгубили свою аудиторію і тепер жоден з них не може похвалитись мільйоном фоловерів. Проте для бренду Solmar літо виявилось більш невдалим і він зберіг своє перше місце, хоча й втратив 19 000 підписників. А от бренд Kochut вперше за тривалий час опинився на другому місці, втративши за три місяці літа аж 23 000 підписників.
На жаль, через таке розставляння сил першу двадцятку лідерів в Instagram покинула мережа Фокстрот, яка минулого разу закривала рейтинг.
Також за літо мережа OnebyOne випередила молодого beauty-ритейлера Lullaby, мережа Сomfy знову опустилась на 18 сходинку, бренд Vovk також повернувся на 19-ту сходинку, а Цитрус цього разу закриває рейтинг ритейлерів в Instagram.
Як зміниться топ-20 ритейлерів у цій соціальній мережі – перевіримо через три місяці.