Василь Дмитрів, ОККО: Наша країна економічно відбудеться тоді, коли бізнес змінить культуру сплати податків

Василь Дмитрів, ОККО: Наша країна економічно відбудеться тоді, коли бізнес змінить культуру сплати податків

22.08.2024 09:00
  1363
Валерія Байда

Віце-президент з маркетингу мережі АЗК ОККО Василь Дмитрів під час свого виступу на RAU EXPO 2024 розповів про результати проєкту “Око за око” та важливість сплати податків та зборів. RAU обрала основне з виступу.

Про філософію ОККО

Наша філософія – сильні бренди в період війни повинні мати чітку позицію, не боятись про неї говорити і підкріплювати слова діями. Цією філософією ми керуємось з перших днів повномасштабного вторгнення та все, що ми робимо, пропускаємо через цю філософію. 

У червні внаслідок ворожих атак група компаній ОККО втратила дві нафтобази, попередня сума збитків оцінюється у $8,5 млн. Після цієї дронової атаки з метою подальшої безпеки компанія вирішила перейти на роботу «з коліс», тобто без накопичення пального на нафтобазі. Пальне будемо одразу доставляти на заправні станції. Ми знаємо, що це відповідь на те, що компанія робить – закупаємо зброю для ЗСУ, щоб допомогти їм наблизити перемогу України. Але попри ризики, ми будемо продовжувати це робити.

Про проєкт Око за око

До початку повномасштабної війни пальне в Україну заїжджало з кількох напрямків: через Білорусь заїжджав нафтопродукт з Прибалтики і, як не дивно до 2022 року їхав нафтопродукт трубою з росії, а також багато нафтопродуктів заїжджало через порти Чорного моря. В один день це все зупинилося, залишився український Кременчуцький нафтопереробний завод, який згодом теж був знищений. Ринок України врятувало те, що на початок вторгнення було достатньо залишків.

Я як маркетинг-директор завжди відповідав за В2С продажі, тому моя основна задача була – стримувати ці продажі, щоб встигнути укласти нові договори. А після нових договорів знову стримувати продажі, щоб була можливість встигати довозити пальне. Тоді ми повністю зупинили дрібний гурт і продавали виключно через заправки. Ми ввели ліміти через систему лояльності Fishka. І якщо раніше за купівлю нафтопродуктів ми винагороджували, то тепер зробити так: хто до нас був лояльним, тому давали більші ліміти, відповідно, хто менш лояльний – отримував менші ліміти. Але заправляли всіх. Ліміти потрібні були і тому, що були недоброчесні люди, які заправляли бочки та каністри, виїжджали за межі заправки та продавали в кілька разів дорожче.

Через те, що ОККО перші поставили пальне в Україну у кризу на початку вторгнення та продавали його всім, ми суттєво наростили частку ринку. Якщо у повномасштабне вторгнення ми увійшли другими на ринку з часткою 17%, то у велику війну суттєво виросли та стали лідером з часткою до 22-23%.

Ринок просів на 30%, але запит на продажі високий та відповідно конкуренція теж. Ми в ОККО до цього готувалися. Тож основна задача була – утримати частку ринку, яку ми суттєво наростили. Проте ми хотіли побудувати систему лояльності на рівні цінностей – створити системний проєкт, який би об’єднав персонал головного офісу, персонал заправок, і клієнтів. Ми хотіли створити бренд, який би відповідав на запитання, що компанія ОККО робить для наближення перемоги країни. Тож корпоративно-соціальна відповідальність лягла в основу нашої маркетингової стратегії.

Для нас було важливим, щоб клієнт не донатив бізнесу, бізнес не повинен збирати кошти, бо для цього є Благодійні фонди, бізнес повинен віддавати зі свого прибутку, але бізнес може кооперуватися з Благодійними фондами та створювати інструменти для донатів.

Так у нас з’явилося партнерство з фондом «Повернись живим» та проєкт Око за око, який другий рік фінансується за принципом: 1 гривня з кожного літра пального PULLS летить на закупівлю потрібного для ЗСУ озброєння. Більше заробляємо – більше віддаємо. 

У межах проєкту акумулювати 325 млн грн за закупівлю 25 авіакомплексів Shark, які виробляє Україна.

У системі продажів бензин PULLS мав 19%. Як тільки ми запустили проєкт, то мали 45%. Та й ми отримали неймовірну кількість відгуків в соціальних мережах.

Після цього проєкту ми вже не могли понизити планку та захотіли запустити щось ще більш драйвове. Тож фонд запропонував акумулювати кошти на закупівлю зброї.

Ми продовжуємо та маємо більш амбітні цілі. Зараз ми акумулюємо 500 млн гривень. Щоб зрозуміло розповісти про систему озброєння, у нас з’явився персонаж Пульстрон, який містить цілий комплекс – прохідні = пікапи та FPV-дрони, розвідувальні дрони та бомбери, засоби звʼязку та управління, резервне живлення тощо.

Обсяг допомоги від ОККО вже перевищив 1,7 млрд гривень.

Важливо платити податки, якщо бізнес цього не робить, він краде в ЗСУ.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку