Ігор Мороз, Чудо острів: Наша головна мета зараз — забезпечити доступність необхідних товарів

Ігор Мороз, Чудо острів: Наша головна мета зараз — забезпечити доступність необхідних товарів

21.08.2024 08:45
  1084
Костянтин Симоненко

Керівник відділу розвитку мережі магазинів для дітей Чудо острів Ігор Мороз розповів УРТЦ про те, як змінився ринок дитячих товарів в умовах війни та перспективи його розвитку. RAU пропонує адаптовану версію.

Коли почалася війна, нам довелося стикнутися з безліччю викликів. Одним із них був якраз виїзд значної кількості населення за кордон. Втриматися на плаву вдалося завдяки швидкій переорієнтації логістичних процесів, підтримці українських виробників та зусиллям команди, спрямованим на забезпечення наявності товарів й доступності їх для покупців. Також активізували онлайн-продажі, що дало змогу зберегти контакт з клієнтами навіть під час їх евакуації. Важливою частиною стратегії була допомога дітям і волонтерам, що також підвищило довіру до мережі.

Міграція населення призвела до перерозподілу попиту. У регіонах, де ситуація є стабільнішою, особливо на заході країни, помітно збільшення попиту на дитячі товари. Натомість у регіонах, прилеглих до зони бойових дій, попит тимчасово знизився. Тому довелося перерозподілити ресурси і запаси товарів відповідно до нових реалій. Але у кожному магазині Чудо Острів є все необхідне для малюків. У великих містах та західних регіонах збільшився середній чек, оскільки люди купують дорожчі товари та роблять більші закупівлі одразу. Водночас у регіонах, які більше постраждали від бойових дій, попит та середній чек трохи знизилися, але не суттєво.

Також помітні зміни в категоріях покупок – зріс попит на базові товари, такі як іграшки для найменших, візочки та інші засоби для транспортування діток (автокрісла, бустери). Але хітами продажів залишаються товари для хлопчиків, а також товари відомих брендів, таких як Lego, Hot Wheels, Nerf та іншх. Попри складнощі, за два останні роки наші продажі виросли в рази, а середній чек — збільшився на 40%. Я вважаю, що це гарний результат, і ми плануємо найближчим часом масштабувати бізнес.

В містах на сході та півдні України, зокрема у Харкові, попит зберігається, хоча на перший погляд може здатися, що клієнти стали купувати менше. Для нас важливо, щоб у кожному регіоні товари для дітей були у вільному доступі. Тому вважаємо за необхідне продовжувати роботу на сході і півдні України. Так ми допомагаємо зберегти робочі місця, а також даруємо людям позитивні емоції, які конче необхідні у цей непростий час.

З початку війни ми зосередилися на стабілізації роботи мережі. У лютому 2022 року в процесі ребрендингу був один з флагманів – магазин на четвертому поверсі одеського ТРЦ Gagarinn Plaza. Попри всі складності його відкрили вже в травні того ж року. З того часу відкрилося ще дев’ять нових магазинів. Наші плани на цей рік включають відкриття ще кількох нових магазинів, але все залежить від ситуації на фронті.

Кількість потенційних клієнтів зменшується, зокрема через демографічну кризу, тому ми зосереджуємо зусилля на розширенні асортименту, який відповідає потребам сучасних родин. А також впроваджуємо нові маркетингові стратегії, щоб залучити нових клієнтів. Крім того, активно співпрацюємо над залученням нових постачальників.

З одного боку, є зростання попиту на більш доступні за ціною товари, але також бачимо, що батьки не готові йти на компроміси, коли мова йде про якість продукції для дітей. Тому продовжуємо пропонувати товари в різних цінових сегментах, зберігаючи високу якість. Але, крім того, в мережі постійно діють безліч акцій і знижок, що дає змогу клієнтам вибрати потрібні товари.

Якщо говорити про найближчу перспективу українського ринку дитячих товарів, тут все буде залежати від розвитку ситуації в країні. Ми очікуємо, що попит буде поступово зростати, особливо в регіонах, які вважаються відносно безпечними. Крім того, бачимо потенціал для розвитку онлайн-продажів і розширення асортименту товарів, щоб відповідати потребам різних категорій клієнтів. Незважаючи на виклики, ми оптимістично налаштовані і віримо в поступове відновлення ринку і в перемогу України.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку