
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Мережа супермаркетів Varus постійно вдосконалює свої послуги та впроваджує технологічні рішення, щоб забезпечити своїм клієнтам кращий клієнтський досвід. Реалізуючи стратегію з забезпечення високої якості обслуговування, сервіс усвідомлених покупок varus.ua розпочав офіційну співпрацю з надійним партнером — Glovo та її платформою з пошуку курʼєрів On-Demand.
Наразі клієнтам varus.ua доступні кілька видів онлайн-замовлень — самовивіз та планова доставка. Аби забезпечувати максимальну якість та швидкість доставки, використовують власну системну розробку — “Остання миля”. Серед її основних переваг:
Співпраця з одним зі світових лідерів серед сервісів доставки не тільки підвищує конкурентоспроможність мережі Varus, але й створює додаткові можливості для клієнтів. Varus.ua зможе ще більше зміцнити свої позиції на ринку, запропонувавши клієнтам швидшу й зручнішу доставку замовлень. Офіційна інтеграція On-Demand у систему varus.ua забезпечує швидку обробку пріоритетних замовлень. Це своєю чергою сприяє значному скороченню часу доставки до 35 хвилин.
“Співпраця з Glovo — це ще один крок varus.ua до побудови найефективнішої логістичної мережі, яка гарантує надійність, доступність та високий рівень обслуговування для кожного клієнта”, — коментує Олег Спірін, e-commerce директор Varus.
Уже найближчим часом суттєва частка замовлень пріоритетної доставки varus.ua буде виконуватись саме з використанням платформи з пошуку курʼєрів On-Demand. А в майбутньому мережа планує продовжувати розвивати співпрацю з Glovo та іншими партнерами, впроваджуючи нові ініціативи та можливості для надання кращого сервіса клієнтам varus.ua.